Jump to content

Photo

SimCity 5

• This topic is locked This topic is locked
16 replies to this topic

#1 btsfan

btsfan

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 32 posts

Posted 03 September 2006 - 04:46 PM

zou na spore simcity 5 wel komen? en zou die ook op de consoles komen? ik hoop van wel, maar bestaat die kans? :(

#2 Teun

Teun

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 774 posts

Posted 03 September 2006 - 04:56 PM

Er is wel een SimCity aangekondigd voor de Nintendo DS, maar dat is alles wat ik erover weet :P

Hoop wel op een simcity 5, maar SPORE is voor mij belangrijker :D
Vertaalmachine (Nieuwe url!)

#3 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 04 September 2006 - 10:20 AM

Volgens mij is er ooit in een grijs verleden wel een SC5 aangekondigd, maar is dat toen een beetje naar de achtergrond gegaan.

Ik hoop wel dat hij ooit nog komt. Ondanks dat SC4, nog steeds leuk is om te spelen, zou een nieuw deel met graphics van deze tijd toch wel heel vet zijn :D.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#4 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 04 September 2006 - 10:48 AM

Volgens mij is er ooit in een grijs verleden wel een SC5 aangekondigd, maar is dat toen een beetje naar de achtergrond gegaan.

Ik hoop wel dat hij ooit nog komt. Ondanks dat SC4, nog steeds leuk is om te spelen, zou een nieuw deel met graphics van deze tijd toch wel heel vet zijn :D.

Nou dat niet eens, de laatste keer dat er nog nieuws was over een nieuwe SimCity, was in een interview met Will Wright in mei van dit jaar:

A new version of "SimCity" is in early planning stages. "We're about to come out with a new direction for it."

When asked what direction that might be, Wright said, "We haven't figured out what it is."

"SimCity," the pioneering game in which players build a functional virtual city, first appeared on Macintosh computers 15 years ago. Since then, it has been updated as "SimCity 2000," "SimCity 3000" and "SimCity 4," becoming steadily more complex.

" 'SimCity' kind of worked itself into a corner," Wright said. "We were still appealing to this core 'SimCity' group. It had gotten a little complicated for people who had never played 'SimCity.' We want to take it back to its roots where somebody who had never heard of 'SimCity' can pick it up and enjoy playing it without thinking it was really, really hard."

Tot nu toe is er nog helemaal niets aangekondigd door EA/Maxis, en ik heb het gevoel dat dat ook nog zo een tijdje blijft.

#5 btsfan

btsfan

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 32 posts

Posted 05 September 2006 - 11:33 AM

daarom wil ik dat er een simcity 5 komt, vette steden maken in het helemaal 3D (net als de sims 2)! maar ik heb een oude computer waarbij de sims 2 veel crasht, en simcity 4 veel lags heeft, dus ik hoop dat er net als bij de sims (2) een consoleversie verschijnt, zodat ik hem toch nog 'gewoon' kan spelen. maar helaas is er nog niks bekent...

#6 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 05 September 2006 - 12:34 PM

Helemaal 3D? Pas op hoor, gamesproducenten hebben de neiging om een heleboel features en elementen die het spel leuk maken domweg in te ruilen voor fancy ass graphics. Dat het er leuk uitziet is één ding, maar het moet ook interessant blijven om te spelen :)
Ze hebben gewoon een budget waar ze binnen moeten blijven, dus het is of diepgaande gameplay of graphics..en jammer genoeg wordt er meestal voor het laatste gekozen.
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#7 Batumulia

Batumulia

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,589 posts

Posted 22 September 2006 - 12:09 PM

kijk maar naar The Godfather duurste project ooit, de gameplay zuigt en de graphics zijn crappy daar gaat je $50,000,000.- EA
Posted Image
"A war has already been won before it has been fought." -Sun Tzu, Art Of War
"Patience is a virtue." -Thom Nederpelt
1000 posts: 24/06/2006, 23:04
2000 posts: 08/01/2007, 19:49

#8 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 28 September 2006 - 07:07 PM

Ikzelf denk dat er vast wel een vervolg komt op SC4 (SC5 dus) omdat SC4 er nog niet tiptop uitziet, en ze dat dan wss wel gaan veranderen door middel van een sequel :P.
Posted Image

#9 Rob

Rob

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,574 posts

Posted 01 October 2006 - 06:51 AM

kijk maar naar The Godfather duurste project ooit, de gameplay zuigt en de graphics zijn crappy daar gaat je $50,000,000.- EA

kweeniet waarop jij hem gespeelt hebt maar op de 360 zijn de graphics én de gameplay verre van crappy :)
PC versie is wel niet zo goed ja..

#10 Batumulia

Batumulia

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,589 posts

Posted 01 October 2006 - 12:14 PM

kweeniet waarop jij hem gespeelt hebt maar op de 360 zijn de graphics én de gameplay verre van crappy :)
PC versie is wel niet zo goed ja..

whooooooooooooo, er is niks aan toegevoegd, de graphics zijn naar next-gen opgeschroeft, niks bijzonders aan, de gameplay zuigt nog steeds
Posted Image

#11 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 05 October 2006 - 07:16 PM

Ik geloof dat dit eerder iets is van eigen meningen hebben :unsure: ??
Posted Image

#12 Batumulia

Batumulia

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,589 posts

Posted 09 October 2006 - 08:58 PM

hmm niet echt, een heel hoop mensen zijn het erover eens dat Godfather gefaald heeft...he's not welcome in the family :P
Posted Image

#13 btsfan

btsfan

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 32 posts

Posted 11 October 2006 - 12:47 PM

desims2 heeft goede gameplay en is volledig 3D, dus dat zal bij SC5 ook wel het geval zijn :)

#14 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 11 May 2007 - 02:54 PM

Bumpos

Zou SimCity 5 dan toch nog ooit komen, en wellicht sneller dan we denken? Lees dit nieuwsbericht op de Zone...
Posted Image

#15 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 04 June 2007 - 09:34 AM

Nieuwe SimCity wordt binnenkort onthuld

In het volgende nummer van gamesmagazine Games for Windows zal een nieuwe SimCity game worden onthuld. In het blad wist men te melden dat men de eerste blik zal werpen op de terugkeer van een klassieke PC-reeks. Nu is inmiddels ook de cover van het nieuwe nummer verschenen waarop een nieuwe SimCity staat.

Volgens Maxis zal de focus in de nieuwe SimCity anders zijn dan in de voorgaande SimCity games. Op dit moment is er verder nog geen informatie bekend over de nieuwe titel. Verwacht binnenkort echter meer over de game.

Bron: http://www.insidegamer.nl/pc/simcity5werkt...rt-onthuld.html
Posted Image Posted Image

#16 Daantje

Daantje

Newbie

• Members
  • Pip
  • 6 posts

Posted 04 June 2007 - 10:28 AM

Wat ook een leuk spel is, zodat je je niet verveelt in de tussentijd, Citylife. Kent iemand dat? Het is bijna hetzelfde als Simcity, maar een handigere gameplay en je kunt in je stad lopen. Wat eigenlijk het allerbelangrijkste is: Er zijn verschillende groepen. Blue Collars, Elite's etc. Leuk spel.

Maar back ontopic.
De oude Daan.

#17 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 04 June 2007 - 11:13 AM

Dit topic wordt gesloten, aangezien de vraag “komt die ooit” nu wel beantwoord is ;).
Verder in dit topic
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users