Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Saar

School.

Recommended Posts

School

let's see

eeehm ik zit nu in mn examenjaar. :D 5Havo

enne heb vrijdag weer m'n eerste les Frans gehad sinds 3Havo

met een 4Vwo klas

waaaant ik ga na m'n Havo nog eens Vwo doen

en ik had geen tweede vreemde taal, wat moet op Vwo

duuuus Frans

en ik ken echt geen woord meer. :(

ofja een heeeel klein beetje

maarja

hoezo ga je vwo doen dan?

als je al weet wat je wilt worden kan je toch beter dat eerst op hbo niveau doen en dan naar de uni zodat je er al super veel van weet?!

Ik doe de kunstacademie in Zwolle, vorige week een kleine overpricede kamer gevonden (even kijken of ik geld er af kan zien te smokkelen aangezien hij 2,5m2 kleiner is dan in het contract en op internet staat) in Zwolle, verhuis ik echt in over 2 weken oid. :)

Ik doe de kunstacademie in Zwolle, vorige week een kleine overpricede kamer gevonden (even kijken of ik geld er af kan zien te smokkelen aangezien hij 2,5m2 kleiner is dan in het contract en op internet staat) in Zwolle, verhuis ik echt in over 2 weken oid. :)

hoeveel m2 heb je dan en hoeveel is ie per maand?

ik heb straks om 4 uur mn eerste gesprek met mn nieuwe mentor van mn stage!

straks is ze heel stom :(

hoeveel m2 heb je dan en hoeveel is ie per maand?

10,5m2 voor €300, Zwolle is één van de duurste steden. :/

Ik wist niet dat Zwolle zo duur was!! :o Maar als je er eenmaal zit kun je weer makkelijker op zoek naar iets anders, nu hoef je iig niet meer te reizen!

OMG ik krijg echt een over-over-overdosis filosofisch geblaat deze periode, echt vreselijk!! Alleen maar saaie grijze mensen die echt diep nadenken over ALLES!!! Doodmoe en strontchagrijnig word ik ervan...

Ik zit nu ook alweer in m'n examenjaar, 6VWO, en tot nu toe gaat dat wel goed. :P Maar ja, nog geen toetsweken gehad.

En ik denk dat ik hierna in Nijmegen ga studeren, maar Maastricht is ook nog een optie. Iemand hier ervaring met een van de twee (of beide) universiteiten? :)

Biomedische wetenschappen, weet niet of je dat kent? :P

En Nijmegen en Maastricht is voor mij ong. even lang reizen. ;)

Hmm ja ik kan me er wel iets bij voorstellen, heel scheikundig vooral volgens mij.. Maar wel een mooie studie! Maar ik zou gewoon erheen gaan en kijken hoe de sfeer is, niet alleen de universiteit maar ook het centrum/de stad/de omgeving etc. En dan niet alleen afgaan op wat studenten zeggen, die zijn toch allemaal positief :P Misschien moet je tijdens een open dag ook maar aan een student vragen wat nou de minder goede/leuke kanten van de stad zijn, heb ik ook ooit eens gedaan :P.

Hmmmpffff mijn essay is bijna af, godallejezus wat is dit saai zeg... :|

Nijmegeuh me stadsie!

Maastricht vond ik ook wel super leuk, daar ben ik met school een weekje geweest.. gingen we naar de uni, verschillende hogescholen en de rechtbank..

Leken mij allebei wel leuk, maar ik had vrij weinig keuze qua stad :P.. Nijmegen ligt iid wat centraler, dat lijkt mij fijner ;)

Gelukkig is het nu eindelijk een beetje rustig in Wageningen, zoveel eerste indrukken en nieuwe mensen om je heen! Heb het nu wel echt super naar mijn zin :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...