Jump to content

Photo

verdwijnende autos SC4

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 btsfan

btsfan

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 32 posts

Posted 11 October 2006 - 12:54 PM

ik heb SC4 maar de auto's verdwijnen heel erg veel sinds ik rush hour heb. eerst was dit veel minder en bij simcity 3000 gebeurde dit ook veel minder. en als ik het aantal auto's op laag zet zijn er helemaal geen auto's meer. hoe zorg ik dat er minder auto's verdwijnen? :?

#2 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 11 October 2006 - 01:02 PM

Hoe bedoel je precies dat ze "verdwijnen"? Dat ze de bocht omgaan en dan weg zijn ofzo?
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#3 btsfan

btsfan

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 32 posts

Posted 11 October 2006 - 01:13 PM

nee, ze rijden en dan worden ze doorzichtig en dan verdwijnen ze in een keer. dan zijn ze zo maar weg.

#4 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 11 October 2006 - 04:32 PM

Maar is 't niet zo dat dit altijd gebeurd bij SC4, ongeveer in de richting wat BB al zei.., want bij DS2 verdwijnen de auto's na een tijdje ook gewoon vanzelf hoor btsfan, ik kan er naast zitten, maar volgens mij zit dat gewoon in 't spel zelf.
Posted Image

#5 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 11 October 2006 - 05:47 PM

Dat is normaal, hoor. Als auto's eenmaal op hun bestemming zijn aangekomen verdwijnen ze gewoon, ze rijden niet netjes hun garage in helaas :P Daarbij zijn ze ook grotendeels gewoon om aan te geven dat een bepaald stuk straat druk of minder druk is. Als er voor iedere auto in je stad een precieze route zou zijn dan heeft je computer abnormaal veel geheugen nodig en het moet wel een beetje toegankelijk blijven voor de meeste mensen :)
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#6 btsfan

btsfan

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 32 posts

Posted 12 October 2006 - 02:19 PM

ja da's waar, en SC4 is al zwaar genoeg, van de systeemeisen klopt ook al geen ####, maar ik ben gewoon een freak van realisme in games. daar kan ik niks aan doen. ;)

#7 Batumulia

Batumulia

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,589 posts

Posted 12 October 2006 - 02:45 PM

ja maar dit ligt eraan hoe groot je je stad maakt he...als tie groot is loopt je computer vanzelfsprekend ook langzamer
Posted Image
"A war has already been won before it has been fought." -Sun Tzu, Art Of War
"Patience is a virtue." -Thom Nederpelt
1000 posts: 24/06/2006, 23:04
2000 posts: 08/01/2007, 19:49

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users