Jump to content

Photo
- - - - -

Probleem bij installatie

• Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 maya311980

maya311980

Newbie

• Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 13 October 2006 - 04:50 PM

hallo ,

ik heb een groot probleem met de sims gaan het maken , alles lukt tot hij de 4 cd van sims 2 vraagt , die heb ik liggen , ik doe dat en dan komt erop update mislukt , wat moet ik doen ? , ik wil graag de sims gaan het maken spellen , wie kan mij helpen ? p.s ik ken niet veel van pc

#2 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 13 October 2006 - 05:42 PM

*ik heb ff de topic een duidelijkere naam gegeven ;)*

Misschien kan je proberen om eerst de update handmatig te downloaden, en dan die er eerst overheen te gooien ofzo, voordat je hem installeerd... Weet niet precies welke update het is?
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#3 maya311980

maya311980

Newbie

• Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 13 October 2006 - 09:34 PM

hallo ,

ik heb een groot probleem met de sims gaan het maken , alles lukt tot hij de 4 cd van sims 2 vraagt , die heb ik liggen , ik doe dat en dan komt erop update mislukt , wat moet ik doen ? , ik wil graag de sims gaan het maken spellen , wie kan mij helpen ? p.s ik ken niet veel van pc

ik heb het 15 keer geprobeer installeren , maar nog steeds zelfde probleem , hoe komt dat ? mijn pc heeft nog veel ruimt nog en ik heb een videokaart van 32 mb , en gewoon sims 2 kon ik heel gemakkelijk installeren , waarom dit niet ? ik ben al gans week aan zoeken op internet , soms zeggen dat de fireware is , maar waar moet ik dat weer zoeken , ik ken niet zoveel van de pc , ik heb al paar een crash pc gehad of eentje vol met virusen of per ongeluk een verkeerd bestand weg gedaan , ik ben maar een meisje !!!! leg a.u.b stap voor stap uit en waar ik moet zoeken of wat ik allemaal moeten , wie kan mij helpen met sims gaan het maken (stap per stap uitleg ) anders vlieg dit spel naar de winkel !!!! of verkoopt het !!!!

#4 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 13 October 2006 - 10:12 PM

Tja ik zou het niet weten. Wat ik wel weet is dat EA een prachtige helpdesk daarvoor heeft gemaakt die al je technische problemen kan oplossen. Maar als je in het boekje van je spel had gekeken, dan wist je dat eigenlijk al. :)

Telefoonnummers en email adres van de helpdesk kun je hier vinden:
http://www.electronicarts.nl/pages.view.asp?id=3708

#5 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 14 October 2006 - 09:12 PM

Kan je die update niet op een manier handmatig downloaden van internet, (wel legaal tuurlijk! )?
Posted Image

#6 maya311980

maya311980

Newbie

• Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 15 October 2006 - 10:38 PM

hallo ,

waar kan ik die update vinden en wat moet ik dan doen , sorry ik ben niet erg bekende met pc
wie kan me helpen , ik kan het spel nog week houden , dan kan ik terug naar de winkel doen anders ben ik mijn geld kwijt , ik dacht dat het heel gemakkelijk was voor het installeren , maar ik heb me vergist . gaat het ook zijn met de sims pets die binnenkort uitkomt of iets er iets op mijn pc groot mis ? moet ik mijn pc terug binnen doen voor alles na te kijken dat alles nog goed werkt

#7 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 16 October 2006 - 12:00 AM

Neem gewoon contact op met EA. Die kunnen je precies vertellen wat je moet doen, ook als je niet zo bekend bent met de pc...

#8 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 16 October 2006 - 08:19 AM

EA heeft mij in ieder geval geholpen met mijn knipperende buurten, dus zeker wel de moeite waard. :)
Posted Image

#9 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 20 October 2006 - 09:19 PM

@Peter: welke knipperende buurten :shock:!!!?

Enne, is het vreemd als ik soms rode huizen door mn laadschermen van families krijg ?? :unsure: ???
Posted Image

#10 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 21 October 2006 - 08:11 AM

Met Nachtleven had ik dat als ik een buurt draaide of bewoog hij helemaal begon te knipperen en te flippen...
Rode huizen klinkt niet helemaal gezond, maar zolang het geen problemen verder geeft...?
Posted Image

#11 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 21 October 2006 - 11:18 AM

Nou, het zijn in de buurt, wanneer je een familie aanklikt in het depot, zie je er een roodachtig huisje doorheen, maar tis niet altijd, en niet zo erg, maar kan iemand me dan zeggen of het verholpen kan worden?
Posted Image

#12 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 21 October 2006 - 02:11 PM

Probeer eens de driver van je videokaart te updaten. :)
Posted Image

#13 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 21 October 2006 - 07:48 PM

Zal dat proberen :)
Posted Image

#14 maya311980

maya311980

Newbie

• Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 16 November 2006 - 11:18 AM

ik heb het probleem zelf opgelosse , het was mijn anti virus , dat even uit moets staan .

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users