Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Koelkastje

Uitgaan

Recommended Posts

Sinds ik Huisdieren / Pets heb, kunnen mijn tiener sims niet meer uitgaan.
Uitgaan als in --> toestemming vragen aan ouder en dan een mede tiener-sim opbellen.

Toestemmingvragen enzo lukt nog wel en vervolgens verschijnt dat ook de optie Uitgaan op de telefoon. Dan klik ik daarop en dan staat er in de telefoongids "een telefoongrapje uithalen met..." kies je een sim en dan gaat mijn tiener stom lachen aan de telefoon en hangt dan op :S

Hebben ze dit bewust gedaan of is het gewoon iets vaags. Het valt me namelijk ook op dat ik de optie "wegsluipen" niet meer zie en dat de wens om uit te gaan ook niet meer vaak voor komt.

Dus hebben ze deze mogelijkheid verwijderd en was ik niet ingelicht :P zoniet, weet iemand hoe je dit kan oplossen?

edit: Soms komen de gebelde sims wel naar mijn huis, maar gewoon lopend alsof ze op bezoek komen.

Dat is een vrij grote fout in het spel, op More Awesome Than you hebben ze hacks die dat verhelpen.

Nina, heb jij die Hack ook gebruikt enzo ja kreeg je toen ook last van "blauwe hoofden"? (zie plaatjes) + dat wanneer je een feestje geeft er niemand meer op komt dagen?

[img]http://i123.photobucket.com/albums/o292/koelkastje/snapshot_8f4b6773_1257bf53.jpg[/img]
[img]http://i123.photobucket.com/albums/o292/koelkastje/snapshot_8f4b6773_b257bf67.jpg[/img] (best wel scary, zo'n blauw hoofd dat meekijkt)

Ik heb dit namelijk pas vandaag voor het eerst gehad...

Dat komt door dat je waarschijnlijk een download hebt verwijderdt, die je gebruikt hebt bij deze Sim.
Als je het uiterlijk veranderd is alles weer oke.
Bij spullen, heb je dat ok. :)

Gewoon een ander kapsel enzo nemen, en als dat niet helpt, dan moet je kijken of de hack niet "clasht" met andere hacks in je spel?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...