Jump to content

Photo

Simparool op bezoek bij Maxis

• Please log in to reply
53 replies to this topic

#1 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 07 December 2006 - 02:49 PM

Ja jullie lezen het allemaal goed! Simparool was (weer) op bezoek bij de Maxis/EA studio's in San Francisco.
Afgelopen week is onze webmaster Madelon (misschien beter bekend als JVtje) samen met wat andere collega's van binnen- en buitenlandse Sims sites afgereisd naar het zonnige California om daar te kijken wat de toekomst voor onze Sims in petto heeft.

En we kunnen jullie nu alvast vertellen dat deze toekomst veel in petto heeft. Het kan vriezen het kan dooien, maar onthoud dat na regen altijd zonneschijn komt! Jawel, de Sims krijgen voor het eerst in de geschiedenis van het spel weerseffecten. En daarmee krijgen ze natuurlijk meteen verschillende seizoenen. Laat ze in de zomer lekker bruinbakken in de tuin aan het zwembad, terwijl ze in de winter een lekker sneeuwballengevecht kunnen houden.

Madelon is op dit moment bezig met een uitgebreid verslag rond het hele event dat dus afgelopen week in San Francisco werd gehouden, maar daarover later meer. Vooralsnog kun je alvast genieten van de eerste (!) screens van The Sims 2: Seasons en dan kunnen jullie binnenkort lezen wat Madelon allemaal beleefd heeft in San Francisco!
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#2 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 07 December 2006 - 02:51 PM

Wat gaaf zeg, en het zijn errug mooie screenshots!

Vissen, sneeuwpoppen maken, verbranden, onweer en vooral: moestuintjes! Dit word de beste uitbreiding ooit :verliefd:
Posted Image Posted Image

#3 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 07 December 2006 - 02:56 PM

Ja, deze uitbreiding ga ik ook zeker kopen! Ik heb er in San Francisco al even mee kunnen spelen en het was echt heel erg leuk! Er zitten zóveel nieuwe dingen in, dat ik lang niet genoeg tijd heb gehad om al die dingen te ontdekken, uitproberen, enzovoorts!

De screens die nu al online staan, zijn door EA gemaakt. Ik heb ook nog een heleboel foto's gemaakt van het spel, dus tzt zullen die ook online komen (al zien die er niet zo mooi uit als die EA screens hoor ;))
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#4 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 07 December 2006 - 02:58 PM

Ik hoop dat er in deze uitbreiding weer wel nieuwe kleding zit, en dan vooral nieuwe zwemkleding enzo :D.
En die nieuwe glijbaan is echt vet :P.
Posted Image

#5 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 07 December 2006 - 03:08 PM

Op die 1ste screens zie ik volgens mij al nieuwe kleren Beach, netals die sjaal bij dat meisje en die man die die vis gevangen heeft. En dan die (regen)jassen die de kinderen op screenshot 3 aan hebben... :-P

JVtje, enig idee wat voor fruit je allemaal kunt kweken? :)

#6 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 07 December 2006 - 03:08 PM

Ik geloof dat er wel wat nieuwe zwemkleding inzit, maar niet zo heel veel.. Er komt wel een nieuwe categorie bij: 'Outdoor wear', buitenkleding dus. Dit is overigens voornamelijk winterkleding, maar er zitten echt hele leuke outfits bij!

@Simsfan: euhh .. nee, niet precies .. ik geloof dat er 3 soorten fruit zijn, maar zeker weten doe ik het niet .. ik heb niet zoveel tijd kunnen besteden aan het tuinieren. Als ik het me goed herinner, heb ik zelf wel nog ergens een citrusboompje geplant, maar ik kan me daar ook in vergissen :P

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#7 LittleStar

LittleStar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 131 posts

Posted 07 December 2006 - 03:26 PM

Ik ga deze dus heel zeker kopen! Weerseffecten en moestuintjes! Wat wil je nog meer? :-P
Dat verbranden ziet er trouwens ook grappig uit..

#8 Starrats

Starrats

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 764 posts

Posted 07 December 2006 - 04:17 PM

:lust: deze uitbreiding word volgensmij net zo gaaf als huisdieren. :lust:

Ik wil nu al hondjes in de sneeuw zien :verliefd:
Posted Image

#9 Batumulia

Batumulia

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,589 posts

Posted 07 December 2006 - 05:25 PM

:| so tell me...kunnen je sims meerdere huizen bezitten?
Posted Image
"A war has already been won before it has been fought." -Sun Tzu, Art Of War
"Patience is a virtue." -Thom Nederpelt
1000 posts: 24/06/2006, 23:04
2000 posts: 08/01/2007, 19:49

#10 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 07 December 2006 - 05:49 PM

Waaauw echt mooie screens! Ik wil diiiit!
Posted Image

#11 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 07 December 2006 - 06:22 PM

Aaaaaaaah :D :D
Hahahahaaa. Posted Image

#12 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 07 December 2006 - 08:32 PM

Ik ga denk ik, netals veel mensen bij de release van de 360, PS3 en Wii deden, een week met een tentje voor de Bart Smit wachten! Ik móet hem gewoon hebben! Wanneer komt ie eigenlijk? :-P

#13 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 07 December 2006 - 08:56 PM

Deze wordt echt gaaf! :D
Posted Image

#14 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 07 December 2006 - 09:32 PM

Helaas, er zitten geen vakantie-achtige zaken in deze uitbreiding: alles speelt zich in & om je eigen huis af. In San Francisco hebben we wel nog een discussie gehad met de maxoids en daarbij is wel ergens ook iets gezegd over dat veel mensen toch wel graag een 2e huis willen hebben voor hun sims (en ook dat er veel mensen zijn, die in 1 huis 2 of meer sims-families willen kunnen plaatsen). Dus het is in elk geval bekend bij de makers. Of het ook te realiseren is, daar kan ik helaas geen (zinnige) uitspraken over doen.

@Simsfan: de releasedatum is op dit moment 27 februari 2007

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#15 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 07 December 2006 - 10:09 PM

Komt er trouwens weer een soort vakantie buurt ofzo? Of net als in Pets geen nieuwe buurt dit keer :)?
Posted Image

#16 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 08 December 2006 - 09:09 AM

Er komt geen vakantie-buurt ofzo nee, maar dat had je ook al wel uit deze zin af kunnen leiden:

Helaas, er zitten geen vakantie-achtige zaken in deze uitbreiding: alles speelt zich in & om je eigen huis af

;)

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#17 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 08 December 2006 - 09:14 AM

De eerste screens van het fanevent, van SnootySims: http://www.snootysims.com/index.php?id=fanevent :D

#18 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 08 December 2006 - 09:20 AM

Er zijn er al wel meer beschikbaar hoor ;)
Ik moet de mijne nog 'even' geupload zien te krijgen.....

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#19 Batumulia

Batumulia

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,589 posts

Posted 08 December 2006 - 09:25 AM

Helaas, er zitten geen vakantie-achtige zaken in deze uitbreiding: alles speelt zich in & om je eigen huis af. In San Francisco hebben we wel nog een discussie gehad met de maxoids en daarbij is wel ergens ook iets gezegd over dat veel mensen toch wel graag een 2e huis willen hebben voor hun sims (en ook dat er veel mensen zijn, die in 1 huis 2 of meer sims-families willen kunnen plaatsen). Dus het is in elk geval bekend bij de makers. Of het ook te realiseren is, daar kan ik helaas geen (zinnige) uitspraken over doen.

@Simsfan: de releasedatum is op dit moment 27 februari 2007

hmm ik hoop dat ze dat er nog even inproppen voordat tie uitkomt :P
Posted Image
"A war has already been won before it has been fought." -Sun Tzu, Art Of War
"Patience is a virtue." -Thom Nederpelt
1000 posts: 24/06/2006, 23:04
2000 posts: 08/01/2007, 19:49

#20 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 08 December 2006 - 09:44 AM

Ik verwacht niet dat ze dat er nog snel even in zullen stoppen. Er zaten nu nog meer dan genoeg bugs in de huidige versie, die nog voor februari opgelost moeten worden :P
Daarbij heeft EA zich bij dit uitbreidingspakket sterk gericht op activiteiten rondom het eigen huis, zodat Sims niet wéér naar een andere buurt (laadtijden!!) hoeven om de mogelijkheden van het nieuwe pakket volledig te kunnen benutten.

Al sluit ik niet uit, dat ze in de toekomst dit pakket gebruiken als basis voor iets vakantie-achtigs :) (en nee, ik heb hier geen super-geheime 'inside info' over ofzo, het is slechts iets waar ik persoonlijk niet raar van op zou kijken, omdat de vraag naar 'vakantie' gewoon heel groot is)

Wurmke's Blog
Mauds Blog

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users