Jump to content

Photo

[SPOILER] Sims 2 Seizoenen discussie topic

• Please log in to reply
65 replies to this topic

#1 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 08 December 2006 - 02:01 PM

In dit topic kun je het helemaal hebben over de Sims 2 Seizoenen. Omdat sommige mensen nog niets willen weten over het uitbreidingspakket, heb ik dit topic gemaakt. Er staat duidelijk aangegeven in de topic titel dat het om een spoiler topic gaat, dus wanneer je niks wilt weten heb je nu nog de kans om naar een ander topic te gaan ;)!

Posted Image

Wanneer je hier iets wilt zeggen, wat je ergens hebt gelezen ofzo, dan mag dat dus. Doe dit liever niet in een ander topic, omdat het dan dus toch een spoiler kan zijn voor mensen. Wil je echt per se in een ander topic iets zeggen dat je weet, gebruik dan de spoiler tag!

======SPOILERS BEGINNEN HIER!================SPOILERS BEGINNEN HIER======

Spoiler

Edited by BeachBoy, 08 April 2007 - 12:00 PM.
Paaswedstrijd eitje verstopt

Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#2 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 08 December 2006 - 02:24 PM

Ik ben een heel stuk aan het schrijven vol met spoilers .. ik hoop dan ook dat je me vergeeft dat ik hier nog even niets neerzet :P
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#3 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 08 December 2006 - 02:49 PM

:springen: Vette pech dat ik pets nog niet eens heb geinstalleerd en dat mn pa eerst de sims over moet zetten naar een legere computer en dat ik daarbij het risico loop alles kwijt te raken, IK MOET M HEBBEN :springen:
Hahahahaaa. Posted Image

#4 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 08 December 2006 - 02:54 PM

Dat vind ik zo raar he. Dan koop je een spel speciaal omdat je 'm graag wil hebben, en dan doe je er weken helemaal niets mee. Als ik thuis kom met een nieuw spel wil ik 'm meteen a la minute installeren :P

#5 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 08 December 2006 - 03:31 PM

Dat vind ik zo raar he. Dan koop je een spel speciaal omdat je 'm graag wil hebben, en dan doe je er weken helemaal niets mee. Als ik thuis kom met een nieuw spel wil ik 'm meteen a la minute installeren :P

Dat heb ik ook, vroeger als we een spel gingen lenen in de bieb wilde ik altijd meteen naar huis om het te kunnen spelen.
En nu is er niet veel anders, behalve dat ik nu geen spellen leen uit de bieb. :P
Posted Image

#6 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 08 December 2006 - 03:39 PM

Ik heb De Sims 2 Huisdieren misschien 2 uur gespeeld, en Glamour en de Kerst editie nog helemaal niet :-P . Het voordeel ervan is wel dat je ineens veel meer nieuw krijgt dan als je het per uitbreiding doet 8)
Posted Image Posted Image

#7 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 08 December 2006 - 03:44 PM

Hmm, Pets ben ik wel meteen gaan spelen nadat ik het gekocht had, maar het is wel bij die paar uurtjes gebleven, want daarna had ik er geen tijd meer voor :( (overigens is dat voor een deel veroorzaakt door het tripje naar de USA, dus ik klaag er niet te hard over ;))

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#8 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 08 December 2006 - 07:00 PM

Ja maar het probleem is dat ik de sims nu niet eens kan spelen :P En ik heb pets pas sinds sinterklaas ;)
Hahahahaaa. Posted Image

#9 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 13 December 2006 - 03:27 PM

Ik heb De Sims 2 Huisdieren misschien 2 uur gespeeld, en Glamour en de Kerst editie nog helemaal niet :-P . Het voordeel ervan is wel dat je ineens veel meer nieuw krijgt dan als je het per uitbreiding doet 8)

Ja dat ook, maar zonder alle uitbreidingen die nog moeten komen is de sims 2 nog helemaal niet compleet. Dat merk je best goed vind ik door de pakketten die tot nu toe zijn uit gekomen en nog uit moeten komen.

#10 Beyoncefanny

Beyoncefanny

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,836 posts

Posted 14 December 2006 - 01:32 PM

Oeh ik zie net in die afbeeldingen dat die coole glijbaan van sims vakantie erin zit :D

En ik wil ook reflectie in water :droog:

Leuke ideeën voor die banen hebben ze hey :D
Sweet little words made for silence, not talk.

#11 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 14 December 2006 - 02:15 PM

Het zwembadwater spiegelt vanaf Seasons :) mits je reflectie (die ook nodig is voor de spiegels om daar het spiegelbeeld in te zien) aan hebt staan.

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#12 Beyoncefanny

Beyoncefanny

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,836 posts

Posted 07 January 2007 - 04:49 PM

Hoezo mits?

#13 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 07 January 2007 - 04:55 PM

Meneer van Dale zegt:

mits3 (vw.)
1 op voorwaarde dat

#14 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 07 January 2007 - 05:01 PM

Omdat, als je in de instellingen van het spel reflectie uitgezet hebt, je geen spiegeling in de spiegels hebt en (dus) ook niet in het zwembad. Maar het is dus wel een instelling in het spel zelf (wanneer je een wat langzamere pc hebt, is het meestal aan te raden reflectie uit te zetten. Hoe mooi het er ook uitziet, het maakt je spel er ook trager op)

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#15 Beyoncefanny

Beyoncefanny

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,836 posts

Posted 07 January 2007 - 05:19 PM

Ahhh zo, ik vatte het verkeerd op, dacht altijd dat mits was dat het niet zo was..zegmaar :P

Dan is het goed want reflectie staat bij mij al-tijd aan :D

Ben blij want ik miste dat :)

#16 mogway

mogway

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 11 January 2007 - 07:40 PM

Er zijn 7 nieuwe screenshot's te zien op de screenshot pagina van seasons op sims2.com :D
Posted Image

DMS2C.com
Mogway's gezwam( laatste update 01-08-2007)

#17 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 12 January 2007 - 07:24 AM

Die staan nu toch ook in het SP album?
Ik vind die screenshots heel cool. Die schaatsbaan! :o
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#18 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 08 February 2007 - 11:55 AM

Ik hoop dat het team van Seizoenen, het zo mooi kan maken als het sneeuwt, als dat het nu ook in werkelijkheid is. De hele wereld wit, en een koele tint eroverheen :blij:.
Maar aan screens te zien gaat dat helemaal lukken :D.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#19 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 08 February 2007 - 12:34 PM

:ja: en het mooiste is ook nog, dat het 'geleidelijk' wit wordt in de Sims :) Dus niet zo van 'nu ligt er nog niets en nu is alles ineens helemaal wit', maar over een periode dat het steeds witter wordt :blij:

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#20 Saantje & Sims

Saantje & Sims

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 42 posts

Posted 11 February 2007 - 11:51 PM

waar blijven de sappige spoilers? :D 8)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users