Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
BeachBoy

Levensverhalen aangekondigd, Simparool heeft ermee gespeeld!

Recommended Posts

O.o ik heb hem gedowload, 50 pleurie voor zoiets?
gewoon sims met 2 verhaal lijnen :| geldklopperij. en dat laptopfriendly valt ooknogbestwelmee.

Ik heb trouwens een vraagje.. Hoe kun je foto's maken in Levensverhalen? Want je hebt wel een foto-album, alleen daar staan al je voltooide doelen..

Het spel is opzich best leuk bedacht enzo. Maar het is veel duurder dan de normale Sims 2, terwijl er aan Levensverhalen 2 verhaaltjes aan zijn toegevoegd en je er zelf ook een kan maken. Dit kan net zo goed als met de Sims 2, dus ik zou eigelijk niet weten waarom ik het zou kopen.

[quote name='Melkpakje']Dus ik zou eigelijk niet weten waarom ik het zou kopen.[/quote]

^ Me neither, met de zelfde redens. Plus dat je met de gewone Sims2 gewoon meer opties hebt e.d, en er gewoon meer uitbreidingen voor zijn, maar dat wilt niet zeggen dat ze die niet voor Sims2 LV gaan maken hé ;) ?? Ze zeiden wel dat ze hoopten dat er veel mensen DeSims2 Levensverhalen zouden kopen, maar naar [b]mijn[/b] schatting zijn dat er niet schrikbarend veel ofzo.. omdat er veel meer mensen een degelijke computer hebben die de Sims2 gewoon aankan. En met die rede vrees ik ook voor de add-ons van LV, of juist niet.

Dierenverhalen komt er nu ook aan en volgens mij staat die ook weer los van de eerste levensverhalen.

Hoe zo'n fan je ook mag zijn, volgens mij is er geen 1 zo gek om steeds 50 euri te dokken. Mijn vriend wil graag een laptop voor op de boot, maar dan nog schaf ik dat spel niet aan. Ik geef liever geld uit aan een laptop die het gewone spel wel aankan. En dan zet ik alleen het basisspel plus seizoenen erop of zo....

Maar ben wel nieuwsgierig wat voor verhaal er in de dierenversie te vinden is. :P

Castaway (of zo) Stories lijkt me wel weer leuk. Het is denk ik een spel die niet dezelfde mogelijkheden heeft dan De Sims 2. Volgens mij zijn er daar heel veel nieuwe toevoegingen aan toegevoegd en kan je dus meer. En het lijkt me wel leuk hoe je Sims 'dan' gaan reageren :lol:

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...