Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Simsfan88

Sims 2 Dierenverhalen en Eilandverhalen aangekondigd

Recommended Posts

[quote name='JVtje' post='212716' date='20 Jan 2007, 19:49']De gewone muis kun je inderdaad ook nog gewoon gebruiken en voor een hoop dingen is die ook nog gewoon nodig, maar er zitten wel wat handige 'short keys' in die nieuwe besturing. Bijvoorbeeld dat als je wilt dat je Sim wat gaat eten, dan hoef je maar op de 'H' te drukken en dan gaat je Sim zelf naar de koelkast, hoef je dus niet eerst met de muis naar de koelkast te gaan en dan vertellen dattie iets moet gaan koken :P[/quote]

ooo zo!! Cool, dat is wel handig ja :)

@jolijn, Ik denk dat eilandverhalen een soortgelijke -laptopvriendelijke- vervanger is voor Seizoenen ofzoiets, maar die ingeving krijg ik dus eigenlijk :P.

Naja dan hoef je die andere niet echt te hebben nee, alleen echte doorgewinterde sims-spelers willen zoiets, maarja, das wel zonde, dan maar niet doorgewinterd, heb de normale versies al :P.

Omdat mijn pc voorlopig nog niet gemaakt zal zijn -eerst maar goed sparen- en ik erg benieuwd ben naar dit spel waarin je doelen hebt, en ik het uiteraard gewoon niet kan laten, zal ik dit spel kopen, tenminste, gaat dat spel ook 30 a 40 euro kosten? :o

Ik heb nog maar heel weinig gezien van Eilandverhalen, maar wat ik ervan gezien heb, gaf me de indruk dat de hoofdpersonen gedumpt zijn op een (onbewoond???) eiland :P Dus dat heeft niet zoveel te maken met Seizoenen ;)

@acs: volgens mij gaat het inderdaad rond de 30-40 euro kosten. Dat vind ik zelf dan ook meteen het grootste nadeel. Als het nou zo'n 20-25 euro zou kosten, zou ik het nog wel kopen, al is het maar voor de heb, maar of ik er 40 euro voor over heb, dat weet ik nog niet...

Oke bedankt, maar is het dan niet zo dat er toch wel iets van seizoenen in moet zitten, anders kunnen mensen die deze hele reeks kopen, bijna geen expansions van de gewone versie kopen :)

edit: ik denk trouwens dat het vrijspelen wel met seizoenen te maken heeft ;)

[quote name='Teun' post='212414' date='18 Jan 2007, 15:10']ELK DEEL IN DE REEKS DE SIMS VERHALEN IS EEN OP ZICHZELF STAAND PRODUCT. [b]UITBREIDINGS- OF ACCESSOIRES-PAKKETTEN VAN DE SIMS OF DE SIMS 2 WORDEN DOOR DEZE SPELLEN NIET ONDERSTEUND[/b].[/quote]
Zoals Teun al mooi heeft weten te quoten van de (Nederlandse) Sims Verhalen website...
Expansions van de gewone reeks worden dus sowieso niet ondersteund. Dit staat écht he-le-maal los van de normale Sims 2. Dus ook je downloads voor het gewone spel werken niet en de EP's niet en de accesoires-pakketten niet en....
Dus je kan best EP's kopen als je wilt, maar dan zul je toch de normale versie van de Sims 2 moeten hebben en niet 1 van deze pakketten.

[quote name='acsaczy' post='212820' date='21 Jan 2007, 14:33']Omdat mijn pc voorlopig nog niet gemaakt zal zijn -eerst maar goed sparen- en ik erg benieuwd ben naar dit spel waarin je doelen hebt, en ik het uiteraard gewoon niet kan laten, zal ik dit spel kopen, tenminste, gaat dat spel ook 30 a 40 euro kosten? :o[/quote]
Acs, ik zal je twijfel even uit de wereld helpen.

DS2 Levensverhalen kost in de Dixons folder: €45,- en dat zal voor de expansions niet anders zijn denk ik :) misschien die rond de €30-40,- euro :).

Op welke expansions doel je nu Jean? Van de normale EP's voor de Sims 2 weten we de prijs natuurlijk allang, want dat is al vanaf Studentenleven hetzelfde :P Maar als je het hebt over Dierenverhalen en Eilandverhalen wil ik je wel uit die droom helpen. Dat zijn namelijk [u]geen[/u] uitbreidingspakketten voor Levensverhalen maar ook opzichzelf staande spellen (en zullen naar verwachting ook net zo duur zijn als Levensverhalen).

Vraag zal vast beantwoord zijn, maar kun je Levensverhalen en de opvolgers ALLEEN op een laptop spelen, of zijn ze vooral gemaakt voor een laptop maar ook geschikt voor een PC? :)

Ik zou niet weten hoe je een spel kunt maken dat alleen op een laptop en niet op een gewone pc te spelen is :P
Je kan het dus zeker ook gewoon op een pc spelen, maar het spel is zo gemaakt, dat 'laptop friendly' is. De meeste béétje moderne pc's kunnen de gewone Sims 2 wel aan, dus daar hoef je het spel opzich niet voor aan te passen, maar omdat laptops over het algemeen niet ontworpen worden om geweldige ghrapics uit het systeem te kunnen persen, kun je daar vaak de Sims 2 niet of niet echt goed op spelen. Vandaar dus dat EA nu een 'laptop friendly' versie heeft gemaakt. Maar het draait zeker ook op een gewone pc :)

[quote name='JVtje' post='212940' date='22 Jan 2007, 21:03']Op welke expansions doel je nu Jean? Van de normale EP's voor de Sims 2 weten we de prijs natuurlijk allang, want dat is al vanaf Studentenleven hetzelfde :P Maar als je het hebt over Dierenverhalen en Eilandverhalen wil ik je wel uit die droom helpen. Dat zijn namelijk [u]geen[/u] uitbreidingspakketten voor Levensverhalen maar ook opzichzelf staande spellen (en zullen naar verwachting ook net zo duur zijn als Levensverhalen).[/quote]
Oh haha ik bedoelde opvolgers... maarja, ik had het met de prijs over de 'gewone', dus Levensverhalen.

O.o ikvindhetmaargeldklopperij. :thumbdown:
Komen er straks ooknog bussines stories, university stories, season stories, nightlive stories etc? D:
achja ik snap EA wel $$ :']

[quote name='bloemje' post='215058' date='16 Feb 2007, 01:07']O.o ikvindhetmaargeldklopperij. :thumbdown:
Komen er straks ooknog bussines stories, university stories, season stories, nightlive stories etc? D:
achja ik snap EA wel $$ :'][/quote]
Voorlopig staan alleen een Pets Stories en een Castaway Stories op het programma :P
(maar aangezien dat ook weer stand-alone spellen zijn, zullen die wel weer net zo duur zijn :( )

Zijn dat ook stand-alone spullen? Wtf, dat vind ik écht héél erg lomp. :|

Tja.. ik vond eigenlijk dat ze van Levensverhalen cq Cast Away en Petstories.. dan beter een expansion-lijn hadden kunnen maken, maarja. Het blijft hun beslissing ;).

Ik heb net desims dierenverhalen weten te "bemachtigen".
Het verraste me; het heeft juist net dat wat thesims2 huisdieren mist en wat thesims1 beestenboel weer wel had wat het zo leuk maakt; wedstrijden!
Het verrast me dat EA dit wel vaker doet, zoals bij sims spellen op de console dingen toevoegen die wij op de pc juist ook wel in desims zouden waarderen. En nu bij de verhalen serie de wedstrijden wel inzetten maar niet op thesims2 huisdieren zelf!

Verder is 50 euro wel duur, MAAR de sims dierenverhalen heeft 3 pakketten in zich: desims2, huisdieren en NACHTLEVEN. Je kunt uit eten, winkelen, huisdieren nemen, werken, kinderen, trouwen, wedstrijden met je huisdieren!.

ik ga de volgende keer levensverhalen eens uitproberen.. ben benieuwd wat die in zich heeft. op dit moment lijkt het mij niet veel, alleen wat de gewone sims2 al te bieden heeft plus misschien wat nieuwe objecten (?)

maar dierenverhalen was zeker niet teleurstellend! daarbij moet je ook nog eens beseffen dat het niet alleen laptop vriendelijk is, maar als jij niet zo'n goede pc hebt, ook nog eens daarvoor heel erg geschikt is! het was ook leuk na het eerste verhaal uitgespeeld te hebben alle sims die in het verhaal voor kwamen terug te zien in de buurt, dat maakte het ook meteen wat persoonlijker.
aanrader dus voor degenen met een laptop en niet zo'n goeie pc! sims, huisdieren en nachtleven gecombineerd! en daardoor voor dezelfde prijs als sims2 alleen maar meer mogelijkheden! nu kan mijn pc uiteraard de gewone sims2 wel aan, maar ik vind dierenverhalen geen uitmelkerij omdat het in 1 keer meer bezit dan alleen maar de sims alleen...!

oja: het speelt in windows mode.. maarja dat speel ik ook al met de normale sims2 (in windowsmode) omdat op reis anders niet wilt starten :P (en het maakt het spel sneller)
verder zijn de graphics net ietsje minder geloof ik, zelfs als alles hoog staat, maar daar kijk je al gauw overheen, dat valt dus ook wel mee(het is bij mij meer of alles op medium staat ofzo)! en de laadtijden zijn supersnel.. ik weet dus niet precies wat ze gedaan hebben zodat t laptopvriendelijk is.. maar het ziet er verder goed uit.. in windowsmode en het is snel!

voor laptops en niet zulke goeie pc's geef ik het als cijfer een 8 ^^

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...