Jump to content

Photo
- - - - -

Het weer

• Please log in to reply
819 replies to this topic

#801 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 08 March 2010 - 05:36 PM

Hier heeft het vandaag alsnog gesneeuwd, maar omdat alles al nat was bleef het niet liggen. :P Het zag er toch wel weer leuk uit, al die vlokjes. ^^
Posted Image

#802 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 08 March 2010 - 06:48 PM

Achja, bijna weer op mn muil gelazerd vanochtend.. Gelukkig was het wel snel weer verdwenen :P
Posted Image

#803 jessica

jessica

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,791 posts

Posted 06 May 2010 - 08:13 AM

ik wil dat het zomer is! met 30 graden enzo :D

#804 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 06 May 2010 - 03:26 PM

Nah zoiets had ik in Nice ruim een week geleden.. ben blij dat ik er nu niet ben, golven tot 7 m hoog. :o
Posted Image

#805 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 06 May 2010 - 03:48 PM

Geweldig die vijf pagina's hier over die sneeuwellende, lijkt alweer zo lang geleden :P Nog geen drie weken na de laatste sneeuw zat ik op het terrasje met 17 graden 8)

En nou is het weer grijs en koud..
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#806 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 06 May 2010 - 06:16 PM

Precies een week geleden was het gewoon 27 graden!! En gister tijdens het bevrijdingsfestival liep ik met een trui en winterjas aan en ik had het nog steeds koud..
Posted Image

#807 jessica

jessica

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,791 posts

Posted 13 May 2010 - 02:12 PM

ja echt super stom!
ik had toen het warm weer was een paar weken terug rond gemailt dat ik ging BBQen met mn verjaardag
dus dat was gister.
maar toen was het best koud :(

#808 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 13 May 2010 - 09:41 PM

De dag voor Koninginnedag was het superlekker weer, vervolgens had ik meivakantie en het is nog niet één dag fatsoenlijk weer geweest, allen maar grijs, nat en koud..ongelofelijk. Ik heb verdomme m'n winterjas weer aangetrokken afgelopen week..m'n WINTERJAS..IN MEI..WTF!?!1
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#809 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 13 May 2010 - 10:27 PM

Ja! Het is niet eerlijk!
Het hoort nu gewoon lekker weer te zijn! Ik ben het zat het de hele tijd koud te hebben en bij alles een vest te moeten dragen. Ik wil weer gewoon een t-shirt aan zonder het koud te hebben of m'n zwarte vestje achter me aan te slepen... :(
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#810 jessica

jessica

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,791 posts

Posted 14 May 2010 - 11:25 AM

De dag voor Koninginnedag was het superlekker weer, vervolgens had ik meivakantie en het is nog niet één dag fatsoenlijk weer geweest, allen maar grijs, nat en koud..ongelofelijk. Ik heb verdomme m'n winterjas weer aangetrokken afgelopen week..m'n WINTERJAS..IN MEI..WTF!?!1

koninginnedag was super koud! :(
vorig jaar was het toen echt 10x zo warm!

#811 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 14 May 2010 - 03:04 PM

Ja, en dan volgende week naar school, wordt het volgens mij weer beter weer... -.-"
Posted Image

#812 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 30 June 2010 - 09:25 PM

ZOMER, F*CK YEAH!!
Posted Image

#813 Saar

Saar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,440 posts

Posted 30 June 2010 - 10:14 PM

ik haat zomer...
Posted Image
Insha'Allah.. La Ilaha Illa Allah [L] .

#814 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 01 July 2010 - 07:04 AM

Ik ben blij dat we het straten af hebben, want geloof me: straten met dit weer is NIET te doen. Ik heb echt zo'n medelijden met bouwvakkers nu ik het zelf heb ervaren, niet te zuinig. Maar ja, we hebben nu vakantie en moesten ook nu de tuin doen. :-(

#815 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 01 July 2010 - 08:44 AM

ik haat zomer...

zomer is leuk! Alleen met deze warmte kom ik tegen de avond pas weer een beetje tot leven.. En ik ben nog steeds bezig met mijn bsc thesis dus ik zit binnen met zweethandjes achter de pc :(
Posted Image

#816 Saar

Saar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,440 posts

Posted 09 July 2010 - 11:43 AM

Nou met dit weer zwanger zijn is geen pretje hoor haha. Het is nu alweer 32 graden.. ik smelt weggg :P .
Posted Image
Insha'Allah.. La Ilaha Illa Allah [L] .

#817 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 09 July 2010 - 02:47 PM

ik wil dat het zomer is! met 30 graden enzo :D

Nou je zin?!

Ik vind het vreselijk, ik kom nauwelijks buiten, als ik buiten kom voel ik de zon op m,n huid branden, adem ik zwaar en weet niet hoe snel ik ergens weer binnen wil zijn, of at least wat wind of zwembad o.i.d.
Ik zal vast nog wel een keer verbranden deze zomer, ik snap niet hoe m,n vriend het volhoudt @France...
Ieder z,n ding, ik ga lekker naar Zweden... Oh wait, daar is het ook dit weer, (alleen voelt dat toch anders daar, gek genoeg :s)
Posted Image

#818 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 10 July 2010 - 12:03 AM

Ik vind het eigenlijk ook niet te houden hier in Spanje. :P Die ultieme hitte kan ik gewoon niet aan. Ik smelt helemaal weg. Gelukkig hebben we een eigen zwembad bij het huisje en kan ik er zo vaak in als ik wil! :D
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#819 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 10 July 2010 - 08:00 PM

De eerste post van deze pagina ging gewoon over sneeuw :shock: Het was vandaag zó ongelovelijk pokkeheet, heb de hele dag gewerkt in een winkel zonder airco en dat moet ik nog de hele zomer fulltime :( Toen ik thuis kwam meteen onder de douche gesprongen, eerste 5 minuten kwam er nog zout water van me af door het zweten :P
Posted Image

#820 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 12 July 2010 - 06:47 PM

Ooh wat een weer is het weer in Nederland. -.-"
Vanochtend, prachtig weer, ik en vrienden gingen picknicken, horen we op school dat het keihard gaat regenen. Het zag er echter nog prima uit dus vriendin en ik gingen ff boodschappen doen, kwamen de winkel bui, konden we in een enorme hoosbui terug... 1-2 uur later zag het er weer prachtig uit. Zit ik een paar uur geleden te werken, zie ik het door de raam wéér keihard regenen. Gelukkig was het opgeklaard voordat ik (zonder jas) naar huis moest fietsen.
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users