Jump to content

Photo

[vakantie] Stedentrips

• Please log in to reply
49 replies to this topic

#41 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 25 February 2007 - 10:09 PM

Jorrit, wat doe je me aan met die super vette foto's van New York ;).

Maar mij lijkt New York ook een vette stad. Ben er (helaas) nog nooit geweest, maar gewoon de sfeer enzo. Heel Times Square, Central Park enzo. Maar veel mensen denken bij New York alleen maar aan Manhattan, maar er is nog veel meer.

Waar ik ook nog een keer graag heen wil is San Francisco. Dat lijkt me nou ook best een vette stad :D. En als ik toch in de buurt ben, doe ik gewoon LA en Long Beach ook nog ff aan ;).

Poe, eigenlijk wil ik gewoon naar heel de VS, maar da's een ander verhaal :roll:.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#42 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 27 February 2007 - 08:51 AM

Wij zouden eerst naar Amerika gaan, maar dat is niet doorgegaan.. i.v.m alles wat er omheen is gebeurt enzo. K vind het eigenlijk wel stommig dat we niet gaan meer :P, had er eigenlijk wel zin in, zouden we naar die pretparken daar gaan en Seaworld enzo :P. ( ook san fransisco trouwens ;) )
Posted Image

#43 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 27 February 2007 - 04:40 PM

Mijn ouders hebben ook een tijdje lopen roepen dat we naar Amerika gingen, eerst met hun 25-jarig huwelijk, en toen door ze 50 werden, maar dat kon ook niet doorgaan :(
Posted Image

#44 Batumulia

Batumulia

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,589 posts

Posted 27 February 2007 - 10:00 PM

Ik ben ook een keer naar Amerika geweest. Eerst Orlando 3 weken en toen 1 week New York
Posted Image
"A war has already been won before it has been fought." -Sun Tzu, Art Of War
"Patience is a virtue." -Thom Nederpelt
1000 posts: 24/06/2006, 23:04
2000 posts: 08/01/2007, 19:49

#45 TenF

TenF

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,743 posts

Posted 04 March 2007 - 09:54 AM

'k Ben nog nooit naar Amerika geweest, maar eigenlijk hoef ik daar ook niet zo nodig heen...

Eerst de grote Europese steden maar 's aflopen :P

En 'k wil ook nog steeds terug naar Rome. Ben er 4 jaar geleden ofzo met school geweest, en hebmet m'n moeder de afspraak dat we ooit met z'n 2-en nog 's naar Rome gaan :D dus 'k denk dat ik na m'n afstuderen maar 's moet gaan sparen ;)
Maar Rome is echt vet 8)
En dan ook natuurlijk een uitstapje naar dinges, die vulkaan :) vesuvius. Die heb ik toen alleen vanuit de bus gezien, want de weg was afgesloten... Italianen :-| ;)
Posted Image

Hating me won't make you pretty!

#46 Sims2badeendje24

Sims2badeendje24

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 87 posts

Posted 28 March 2009 - 02:37 PM

ik ben 1 keer in Amerika geweest, Californie en ik ga nu weer in de zomervakantie. I ga daar ergens bij Seatle enz. En ook naar Cannada. NY wil ik zooooo graag naar toe, ik ga als ik mijn HAVO diploma in mijn zak heb :D Samen met vriendin, dat wordt dus nog even wachten...

#47 judithbenik

judithbenik

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,116 posts

Posted 28 March 2009 - 02:49 PM

Die foto's uit New York zijn echt relaxt. :o

Ik ben zelf eigenlijk nog nooit in een hele boeiende stad geweest. XD Meestal als we op vakantie gaan, gaan we winkelen en ons pap gaat dan gebouwen bekijken (als het een oude stad is iig).

Later wil ik iig een keer naar Londen toe, heeel graag zelfs. Maar aangezien ik lerares Engels wil worden zal ik dat ook wel hoogstwaarschijnlijk binnen 5 jaar doen. :) Lijkt me echt een coole stad, niet alleen om te winkelen maar ook de gebouwen. New York is mij echt veeeeeelste groot, dan moet je er echt gaat wonen wil je alles gezien hebben en sowieso is reizen naar Amerika nou niet bepaald goedkoop.
Verder zijn er geen steden die ik echt heel graag wil bezoeken. Volgend jaar met uitwisseling wil ik naar Italië, lijkt me echt een mooi land maar ik dacht dat we dan naar Empoli gaan wat me opzich wel mooie stad lijkt.

#48 Olivier

Olivier

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,071 posts

Posted 28 March 2009 - 03:16 PM

Ik ga in april naar Rome, maar boven mijn verlanglijstje staat toch echt NYC waar ik wss ook naartoe ga =D
Posted Image

#49 Suzanne239

Suzanne239

Advanced Member

• Moderators
  • 2,994 posts

Posted 28 March 2009 - 04:11 PM

Lol ik vond Londen alleen maar heel erg lelijk en stinkend, sorry :P
In de zomervakantie ga ik waarschijnlijk met mijn vriend een paar dagen naar Kopenhagen, heb er zin in :D
Posted Image

#50 unliniBar

unliniBar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 98 posts

Posted 15 June 2011 - 08:12 PM

ешко - немецкий для начинающих
белая ворона - рок-опера 1990 рандеву с незнакомкой. неспортивный интерес 2007/rus возвращение живых мертвецов 3 к лайт мега кодек realniy futbol 2011 onlayn real football 2011 online ghost pirates of vooju island 2009 eng самоучитель autocad pdf od touch 4 игры adobe audition для mac!
уроки фотошопа cs3 текст?
дикие народы курдистана видео
мистер твистер - девки, пиво и рок-н-ролл 1991
ворд эксель 2010
игры на нокиа 3600
программа активации windows 7 ultimate
microsoft windows 7 ultimate
эфирные масла для парфюмерии и ароматерапии
pre 2009 3gp/mp4/avi/dvd dvdr
вашей семье надо знать. dаvid j. miklоwitz
палитры adobe photoshop
ключ регистрации симс 3
triangle sun - iris 2009 .rar
dr web sper gate!
микроконтроллеры это же просто! т.1-3 и фоторамки для фотошопа торрент и блич игра торрент и кодеки windows media pleer и d - качалка с депозита?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users