Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Jozza

[vakantie] Stedentrips

Recommended Posts

Damn, waarom gaan jullie naar zoveel vette steden :| Nou, ik wil iig nog naar Paris! En daar ga ik mss ook heen in de grote vakantie. :)

[quote name='Jozza' post='216476' date='24 Feb 2007, 13:32']Ik wil teruuug![/quote]

Ach San Francisco is tien keer beter vind ik :P

[quote name='Wouter' post='216587' date='24 Feb 2007, 22:06'][quote name='Jozza' post='216476' date='24 Feb 2007, 13:32']Ik wil teruuug![/quote]

[/quote]
Ik ben nog nooit in New York geweest, dus daar kan ik niet over oordelen, maar San Francisco was wel echt een gave stad ja, daar wil ik zeker nog een keertje heen (en dan liefst iets langer dan 1 dag ;))

[quote name='Wouter' post='216587' date='24 Feb 2007, 22:06'][quote name='Jozza' post='216476' date='24 Feb 2007, 13:32']Ik wil teruuug![/quote]

[/quote]
Nee, dat kun je niet met elkaar vergelijken. Die steden zijn zo totaal verschillend.

Ik wil nog een keer naar Londen en/of Parijs :D
Ik ben afgelopen meivakantie (2006 dus :P ) in Barcelona geweest, maar daar heb ik geen foto's van :(

[quote name='Roos' post='216677' date='25 Feb 2007, 12:22']new york lijkt me nou niks aan...
al die flatten en gebouwen enz..[/quote]
Hahahaha, grappig :)

ben alleen nog in Londen geweest.. was maar voor één dagje heen en weer vliegen :P
ook niet zo veel gezien, big ben, london eye, paleis(wissling van de wacht.. sááái en je kan toch niks zien door dat half azië er ook is), piccadily circus.. én china town :P

[quote name='Roos' post='216677' date='25 Feb 2007, 12:22']new york lijkt me nou niks aan...
al die flatten en gebouwen enz..[/quote]
T kan aan mij liggen, maar volgens mij zijn er niet alleen flatten en gebouwen in NY :)
Je kunt ook naar verschillende pretparken enz. weet ik 't allemaal, maar er zijn iig niet alleen flats en gebouwen, dat zou wat zijn zeg :P, loop je daar, kom je om de minuut een of andere wolkenkrabber tegen..

Maar ik snap wel wat je bedoelt (ongeveer).

nee wat zie je dan op de foto's :|
en in elke stad zie je om de seconde een gebouw :S
maar amerika lijkt me nou niet echt een leuk land om op vakantie te gaan :P
die regels daar en al die andere dingen trekken me niet :P

Hmm ik ben in Parijs, Rome enzo geweest... Ik wou vorig jaar naar Barcelona maar daar hadden mn ouders geen zin in :-| Ik wil ook naar New York :-| :-|

Jorrit, wat doe je me aan met die super vette foto's van New York ;).

Maar mij lijkt New York ook een vette stad. Ben er (helaas) nog nooit geweest, maar gewoon de sfeer enzo. Heel Times Square, Central Park enzo. Maar veel mensen denken bij New York alleen maar aan Manhattan, maar er is nog veel meer.

Waar ik ook nog een keer graag heen wil is San Francisco. Dat lijkt me nou ook best een vette stad :D. En als ik toch in de buurt ben, doe ik gewoon LA en Long Beach ook nog ff aan ;).

Poe, eigenlijk wil ik gewoon naar heel de VS, maar da's een ander verhaal :roll:.

Wij zouden eerst naar Amerika gaan, maar dat is niet doorgegaan.. i.v.m alles wat er omheen is gebeurt enzo. K vind het eigenlijk wel stommig dat we niet gaan meer :P, had er eigenlijk wel zin in, zouden we naar die pretparken daar gaan en Seaworld enzo :P. ( ook san fransisco trouwens ;) )

Mijn ouders hebben ook een tijdje lopen roepen dat we naar Amerika gingen, eerst met hun 25-jarig huwelijk, en toen door ze 50 werden, maar dat kon ook niet doorgaan :(

'k Ben nog nooit naar Amerika geweest, maar eigenlijk hoef ik daar ook niet zo nodig heen...

Eerst de grote Europese steden maar 's aflopen :P

En 'k wil ook nog steeds terug naar Rome. Ben er 4 jaar geleden ofzo met school geweest, en hebmet m'n moeder de afspraak dat we ooit met z'n 2-en nog 's naar Rome gaan :D dus 'k denk dat ik na m'n afstuderen maar 's moet gaan sparen ;)
Maar Rome is echt vet 8)
En dan ook natuurlijk een uitstapje naar dinges, die vulkaan :) vesuvius. Die heb ik toen alleen vanuit de bus gezien, want de weg was afgesloten... Italianen :-| ;)

ik ben 1 keer in Amerika geweest, Californie en ik ga nu weer in de zomervakantie. I ga daar ergens bij Seatle enz. En ook naar Cannada. NY wil ik zooooo graag naar toe, ik ga als ik mijn HAVO diploma in mijn zak heb :D Samen met vriendin, dat wordt dus nog even wachten...

Die foto's uit New York zijn echt relaxt. :o

Ik ben zelf eigenlijk nog nooit in een hele boeiende stad geweest. XD Meestal als we op vakantie gaan, gaan we winkelen en ons pap gaat dan gebouwen bekijken (als het een oude stad is iig).

Later wil ik iig een keer naar Londen toe, heeel graag zelfs. Maar aangezien ik lerares Engels wil worden zal ik dat ook wel hoogstwaarschijnlijk binnen 5 jaar doen. :) Lijkt me echt een coole stad, niet alleen om te winkelen maar ook de gebouwen. New York is mij echt veeeeeelste groot, dan moet je er echt gaat wonen wil je alles gezien hebben en sowieso is reizen naar Amerika nou niet bepaald goedkoop.

Verder zijn er geen steden die ik echt heel graag wil bezoeken. Volgend jaar met uitwisseling wil ik naar Italië, lijkt me echt een mooi land maar ik dacht dat we dan naar Empoli gaan wat me opzich wel mooie stad lijkt.

Lol ik vond Londen alleen maar heel erg lelijk en stinkend, sorry :P

In de zomervakantie ga ik waarschijnlijk met mijn vriend een paar dagen naar Kopenhagen, heb er zin in :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...