Jump to content

Photo

Het "vertel je verhaal" topic

• Please log in to reply
83 replies to this topic

#1 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 27 February 2007 - 06:46 PM

Er was geen topic waarin je alles over deze uitbreiding kan vertellen, dus vandaar!

Wat een heerlijke uitbreiding! Ik heb inmiddels mijn eigen vijvertje en kas. Ik speel zonder cheats, dus ik heb nog lang niet alles ontdekt, maar ik heb al erg veel vissen gevangen, en mijn eerste badge is inmiddels binnen! 8)

Erg handig dat je nu de restjes eten kunt bewaren. Als je het bericht ziet dat de carpool over een uur verschijnt ben je met het eten klaar maken altijd te laat, nu even snel de restjes eruit en eten maar!

Wel is er volgens mij de optie "Opdirken" uitgehaald, normaal kreeg je die altijd te zien als je op je sim klikte, nu volgens mij niet meer...

Ohja, ik zit inmiddels in het seizoen Lente. Ik liet een sim het weerbericht kijken en deze verwachtte dat het een zonnige dat zou worden met in de avond een zware regenbui. Helaas is deze niet gekomen, zo zie je maar weer hoe onvoorspelbaar het weerbericht is :D.

En net! Het begint, een dag later, opeens heel hard te regenen! Een witte flits gevolgd door een harde klap! Gelijk een klein venstertje in beeld waarop te zien is dat de bliksem in mijn palmboom is ingeslagen :-o ! Brandweer gebeld, die heeft het uiteindelijk geblusd. Dat was spannend, heb inmiddels al een stuk of 4 blikseminslagen achter de rug. :-P
Posted Image Posted Image

#2 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 28 February 2007 - 07:31 AM

De buurt vond ik er nogal lelijk uitzien onder de sneeuw.. maar misschien ligt het aan mijn nieuwe videokaart? (gforce 3700 LE) ik kan er ook geen gladde randen mee maken waardoor je blokken ziet :( (iemand tips?)

maargoed, ik ging een willekeurig huis binnen ahhhhh die sneeuw!! en die wind!! ik had bijna zin om de verwarming aan te zetten en koekjes te bakken hihi :D zoo gezellig.. Toen ging ik vissen en hing mijn vis aan de muur waarna er een pinguin langs kwam.. poekie poekie :verliefd:
Daarna ging ik maar slapen want het was al half 2 en nu ga ik gauw verder spelen ^^

#3 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 28 February 2007 - 02:24 PM

Dan denk ik dat het aan je videokaart ligt, want bij mij ziet het er juist mooi uit, de buurt onder een pak sneeuw!

Ik ben inmiddels een zilveren onderscheiding voor vissen, en een bronzen voor tuinieren rijker! Wat heerlijk he, die moestuintjes. Die heb ik echt gemist sinds De Sims 2 uit kwam. Ik kan nu tomaten, komkommers en aardbeien maken, super :D. Leuk ook dat met die compost, gebruik je je afval toch nog!

En wat zijn die blikseminslagen soms spectaculair! Soms echt 2 witte flitsen en dan een zwaar harde knal erachter, net echt als je je boxen goed open hebt :-| .

Naar mijn mening zeker de beste uitbreiding tot nu toe! 8)

ps: Er was toch een bliksemafleider? Iemand enig idee waar je die kunt kopen, ik kan hem nergens vinden...

#4 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 28 February 2007 - 03:01 PM

Bij decoratie kun je 2 bliksemafleiders kopen.

Over onvoorspelbaar weerbericht gesproken: Het was bij mij midden zomer, en hij verwachte zware sneeuwval. XD
Posted Image

#5 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 28 February 2007 - 03:07 PM

Ik heb ook gelezen dat, als ze zeggen dat het gaat sneeuwen, er kans is dat het zonnetje gewoon gaat schijnen, dus jouw berichtje kan wel kloppen ;)
Posted Image

#6 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 28 February 2007 - 03:09 PM

Ja, maar sneeuw midden in de zomer lijkt me niet echt mogelijk.
Zon in de winter daarentegen gebeurd in het echt ook.
Posted Image

#7 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 28 February 2007 - 03:14 PM

Oh :P
dat bedoelde ik ook, ik legde het verkeerd uit xD
Posted Image

#8 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 28 February 2007 - 03:14 PM

Dat had ik ook in de zomer, alleen was het enkel regen. Ik zit nu in hartje winter en ik heb nog geen enkel vlokje sneeuw gezien... ik hoop wel dat het nog begint te sneeuwen! Heb inmiddels zomer en lente achter de rug, heb gewoon alle 4 de seizoenen gepakt, dus niet 2x winter ofzo :).

#9 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 28 February 2007 - 03:15 PM

Cool!!! Zijn er nog Sims verbrand van je in de zomer?
Posted Image

#10 N.Frufo

N.Frufo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 28 February 2007 - 03:28 PM

Ik heb de Sims 2 Seizoenen binnen maar nu voelt De Sims 2 nog completer een laagje van duidelijkheid.

Nu in deze uitbreidingspakket.

#11 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 28 February 2007 - 06:14 PM

2 nieuwe feiten:

- Als je sim het erg koud heeft kun je hem/haar niet alleen door chocomel te laten drinken, maar ook door een bad te nemen opwarmen.
- Als je buiten een schaakbord hebt staan klapt deze automatisch dicht als het begint de sneeuwen.
- Van gevangen laarzen kun je met de nieuwe persmachine een laarzensap maken.

#12 Sims freak

Sims freak

Member

• Members
  • PipPip
  • 23 posts

Posted 28 February 2007 - 06:31 PM

MIJN BROER EN IK HEBBEN SIMS2 SEIZOENEN GELIJK GEKOCHT!! :D
Final Fantasy VII Advent Children
Final Fantasy XII!!
freewebs/simsforum

#13 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 28 February 2007 - 07:11 PM

Dan denk ik dat het aan je videokaart ligt, want bij mij ziet het er juist mooi uit, de buurt onder een pak sneeuw!

Ik ben inmiddels een zilveren onderscheiding voor vissen, en een bronzen voor tuinieren rijker! Wat heerlijk he, die moestuintjes. Die heb ik echt gemist sinds De Sims 2 uit kwam. Ik kan nu tomaten, komkommers en aardbeien maken, super :D. Leuk ook dat met die compost, gebruik je je afval toch nog!

En wat zijn die blikseminslagen soms spectaculair! Soms echt 2 witte flitsen en dan een zwaar harde knal erachter, net echt als je je boxen goed open hebt :-| .

Naar mijn mening zeker de beste uitbreiding tot nu toe! 8)

ps: Er was toch een bliksemafleider? Iemand enig idee waar je die kunt kopen, ik kan hem nergens vinden...

JA echt mijn videokaart he :( ik mis mijn ati 9800 pro echt, waarom moest mn goeie ouwe pc kapot gaan ?? :x maargoed verder ziet het spel er wel mooi uit ondanks dat ik geen gladde randen kan maken :( (dat mis ik ook )
goed.. paar vraagjes.. ik kan alleen tomaten planten.. waar kan ik andere zaadjes kopen? Is er wel iemand die zaadjes verkoopt want dat vond ik juist zo leuk in desims1.
waar kan ik de vogelverschrikker vinden?
en de bliksemafleider?

en in mijn vijver zwemmen geen vissen... hoe groot moet die wel niet zijn :o of wat mis ik enzo?

ps ik heb m gekocht in de mediamarkt voor 34.95

#14 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 28 February 2007 - 07:15 PM

Als je net begint met tuinieren kan je alleen tomaten doen.
Bliksemafleiders en vogelverschrikker vind je bij de decoratie spullen

Ik had een Sim, die ik gisteren had gemaakt om alles een beetje te ontdekken, toenstraks in de zon gelegd, en het temperatuurbalkje werd helemaal rood. Ik liet haar nog even liggen, en toen vloog ze in de fik.
Nu is ze dood. XD
Posted Image

#15 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 28 February 2007 - 08:06 PM

Als je net begint met tuinieren kan je alleen tomaten doen.
Bliksemafleiders en vogelverschrikker vind je bij de decoratie spullen

Ik had een Sim, die ik gisteren had gemaakt om alles een beetje te ontdekken, toenstraks in de zon gelegd, en het temperatuurbalkje werd helemaal rood. Ik liet haar nog even liggen, en toen vloog ze in de fik.
Nu is ze dood. XD

OMFG!!! Das echt zoooo realistisch XD
Wel grappig, maar jeetje :P
‘You do not need the bible to justify love, but no better tool has been invented to justify hate.’ - Richard A. Weatherwax

#16 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 28 February 2007 - 08:20 PM

Ja, ik vond het ook vrij appart... Was eigenlijk aan het wachten tot ze zou verbanden. :P
Weet iemand waar je de wensput kunt vinden? Ik zie hem nergens tussen de voorwerpen, wensbeloningen en de werkbeloningen.
Posted Image

#17 Starrats

Starrats

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 764 posts

Posted 28 February 2007 - 08:29 PM

:yahoo: Mijn ik-sim is een plantsim geworden :yahoo:
Posted Image

#18 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 28 February 2007 - 08:36 PM

Ja, ik vond het ook vrij appart... Was eigenlijk aan het wachten tot ze zou verbanden. :P
Weet iemand waar je de wensput kunt vinden? Ik zie hem nergens tussen de voorwerpen, wensbeloningen en de werkbeloningen.

Die krijg je wanneer je aangenomen wordt bij de tuinvereniging :)
Posted Image

#19 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 28 February 2007 - 09:29 PM

Ah, dat verklaart een hoop.
Ben er wel al mee bezig geweest, maar mijn tuin was nog niet zo geweldig. :P
Posted Image

#20 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 28 February 2007 - 09:32 PM

Och, kopop, het spel ligt morgen pas officieel in de winkels :P
Je hebt alle tijd nog om een goed tuintje te maken :)
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users