Jump to content

Photo

Het "vertel je verhaal" topic

• Please log in to reply
83 replies to this topic

#81 Tirza

Tirza

Newbie

• Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 07 March 2007 - 10:11 PM

Mijn vrouwtje heeft al hara badges.. een mannetje die is verdronken, kinderen die zijn weggehaalt omdat ze het te koud hadden.. en ze is nu dus helemaal alleen.. Ze heeft een kas met een huis.. die kas is groter dan dat huis!! :P lolz mjaa.. ik vind het wel cool!!

@ Babske, ik hoorde het een en ander over speciale planten bij de tuinvereniging.. maar ik betwijfel of het wietplantjes zijn :P

#82 Simpie

Simpie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 370 posts

Posted 08 March 2007 - 04:50 AM

Mijn sim is lid van de tuinvereniging en woont zelfs samen met die vertegenwoordiger ervan. Maar hoe kom je dan aan die plantjes, want als je lid bent, staan ze niet meer tussen diensten. Ze heeft trouwens al haar badges.

#83 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 08 March 2007 - 10:58 AM

ik heb al met verschillende families gespeeld en bij mij sloeg ook al verschillende keren de bliksem in de afleider en in de boom maar gelukkig regende het en ging de brand weer uit de brandmelder heb ik nog niet geprobeerd maar is wel een goede tip.
verder heb ik hier en daar een vijver gemaakt maar hoe groot of hoe diep ik hem ook maak ik krijg helaas geen opties dus helaas nog geen vissen of badge maar wel voor het groente verbouwen das een makkie maar waar vindt ik die beloningen??? ik heb er nog niets van gezien of gehoord.behalve hier dan.
ik heb alle seizoenen al gezien maar de blaadjes vallen wel maar geen hopen voor de compostbak die dus steeds te weinig inhoud heeft wat ik ook wel handig vindt zijn de restjes wegzetten dan kun je als je haast hebt gewoon een maaltijd van de restjes kiezen scheelt een hoop tijd.
dat praten met planten kost trouwens wel een hoop tijd en kun je dus ook alleen maar doen als je een gouden badge hebt :x
Verder zijn mijn bubbelbad en ijsbaan in brand gevlogen maar dat komt omdat mijn sim gewoon te heet was dus die heb ik gelijk weer weg gehaald het gekke is zelfs dat gasten heel lang in het bad kunnen blijven maar jouw sim niet want die vliegt in brand :P
Kom en doe mee aan de nieuwe legacy van sims 3 !!

#84 Guest_Mike_*

Guest_Mike_*
  • Guests

Posted 26 March 2007 - 06:42 PM

Bij mij onweerde het 3 dagen lang :|
Je begrijpt het al, al mijn bomen vlogen in de fik

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users