Jump to content

Photo

Sims 2 Seasons

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Odie

Odie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,020 posts

Posted 01 March 2007 - 04:07 PM

Ik zou graag de sims 2 seizoenen willen hebben maar hij is me een beetje duur, aangezien ik laatst ook al een nieuwe MP4-speler heb aangeschaft. Dus ik heb een beetje op internet zitten kijken en nou heb ik hem ergens goedkoper gezien. Maar bij informatie over dit product zie je de engelse voorkant en staat die 'recensie' of wat het ook is ook in het engels. Ik zou graag willen weten of je dus met een engelse versie van het spel, hem ook in het nederlands kan spelen? :?
En dan zijn er die andere dagen, groter in getalen. De dagen waarop ze zich tegen de wereld teweerstelt. Alsof in haar een grote woede woelt of een onuitsprekelijk verdriet dat ze slechts met de grootste moeite weet te onderdrukken. Niet dat ze zich wezenlijk anders gedraagt op die dagen, daarvoor heeft ze zichzelf veel te goed in de hand, En misschien is dat wel wat hij ziet: dat ze zichzelf op die dagen in de hand heeft. Als vanzelf houden de mensen om haar heen een zekere afstand, zoals zij afstand houdt tot hen. Op die dagen maakt ze grapjes waar alleen zij om moet lachen, om de grappen van anderen lacht ze niet, Op zulke dagen houdt hij het meest van haar en doet dat hem het meeste pijn.

#2 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 01 March 2007 - 04:45 PM

Volgens mij wel als het een europese versie is, maar ik weet het niet zeker.

#3 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 01 March 2007 - 04:55 PM

Ja, want in het begin van de installatie vraagt hij de taal.

En echt duur is hij niet, 20 euro bij de CD WOW ;)
Posted Image Posted Image

#4 Odie

Odie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,020 posts

Posted 01 March 2007 - 06:05 PM

Ja, daar zag ik hem ook! Heb jij hem daar ook besteld?

The Sims (1) kost daar 51,- nog wat! En dan heb je alleen de basis van sims 1, geen expansions erbij. Dan kijk ik eventjes verder en dan zie ik dat The Sims (1) Complete Edition 24,92 kost, en daar heb je dus nog eens 8 expansions bij. En de uitbreidingen van The Sims 1 kosten daar per stuk ook nog 24,92. Duurder dan de nieuwste van de Sims 2. Raar zaakje hoor...
En dan zijn er die andere dagen, groter in getalen. De dagen waarop ze zich tegen de wereld teweerstelt. Alsof in haar een grote woede woelt of een onuitsprekelijk verdriet dat ze slechts met de grootste moeite weet te onderdrukken. Niet dat ze zich wezenlijk anders gedraagt op die dagen, daarvoor heeft ze zichzelf veel te goed in de hand, En misschien is dat wel wat hij ziet: dat ze zichzelf op die dagen in de hand heeft. Als vanzelf houden de mensen om haar heen een zekere afstand, zoals zij afstand houdt tot hen. Op die dagen maakt ze grapjes waar alleen zij om moet lachen, om de grappen van anderen lacht ze niet, Op zulke dagen houdt hij het meest van haar en doet dat hem het meeste pijn.

#5 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 01 March 2007 - 06:53 PM

De prijs van de games hangt daar af of er gemallijk aan te komen is of niet ;)

Ik heb m gespeeld en het is erg vet ^^
‘You do not need the bible to justify love, but no better tool has been invented to justify hate.’ - Richard A. Weatherwax

#6 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 01 March 2007 - 07:26 PM

Hij is idd heel erg cool, vind het echt super! Mijn sim gaat constant uit zijn dak als hij ook maar 1 vlokje sneeuw ziet, erg grappig (zo ben ik nl zelf ook). Heb al een paar onweersbuien gehad en mijn oogst is bagger, smakeloos, maar ach, ik heb tenminste wel tomaten en zo gekregen en dat is al heel wat!

De oogst en vissen in je koelkast bewaren is heel handig, ik heb tot nu toe nog niet 1x de bezorgdienst hoeven bellen omdat mijn koelkast leeg is... :-)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users