Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Frouwke

Hoe groot is jouw downloads map?

Recommended Posts

Nouja, kijk maar naar de titel. (:

...ik durf het nog niet te zeggen, jullie eerst! <__< (hoeveel downloads, hoeveel MB, etc)

...Nina, leer mij dat. o__o Ik heb ook iets van 4 gb, maar heb al vet veel weggegooid... Hmm,misschien die kleren maar eens doornemen in Bodyshop.

[quote name='Frouwke' post='218081' date='2 Mar 2007, 19:14']...Nina, leer mij dat. o__o Ik heb ook iets van 4 gb, maar heb al vet veel weggegooid... Hmm,misschien die kleren maar eens doornemen in Bodyshop.[/quote]

Ik heb bijna alles in subfolders, wat ik niet in sub folders had heb ik weggepleurd en dingen die ik niet gebruik.
Had eerst maar 3 folders, maar toen kwam ik er achter dat ik veel CC had waar ik niet zonder kon, dus zodoende.

Ik probeer nu het haar, al de make-up, skintones, ogen en kleren te doorzoeken die ik wil houden, en dan gooi ik de rest weg. :P Ik geef niet zoveel om meubels, anders vind ik toch wel weer mooiere ergens anders. ^__^

Ik had een map met 15.000 downloads (ca 3 gig) en toen installeerde ik Huisdieren. Weg downloads.... Toen toch maar weer een groot downloadpakket gedownd en dat waren er ongeveer 3000 of zo. Nu helemaal niks, want ook nu is door het installeren van Seizoenen alles eraf.... :-(

Maar hij loopt wel lekker snel zo.

Op mn 'nieuwe' HD heb ik bijna 3000 bestanden en ruim 2 GB staan .. volgens mij heb ik op mijn oude HD nog veel meer staan :P (bij mij zijn het trouwens wel vooral meubels enzo, ik geef weer niet zoveel om kleding, haar & make-up :P)

Ik ben mijn spel nu helemaal aan het schoonmaken... Op de kleren na dan. XD Geen zin meer in. :P Ben nu mijn downloads map aan het scannen op ongebruikte meshes (want ook al worden ze niet gebruikt door een bestand, hij wordt WEL geladen (=meer tijd), dus dan kun je hem gewoon beter er uit mieteren), en ga dan mijn spul verwijderen dat ik er niet in hoef en Seizoenen installeren. *zucht* Hier word je moe van. :P

Nu heb ik 2347 down's, had er eerst zo'n 3000. Maar ik hou wel eens eens schoonmaak en delete dan dingen die ik niet gebruik.

Ik probeer altijd om zo min mogelijk downloads te gebruiken. Mijn spel is langzaam genoeg zonder downloads :P

6504 downloads, 2 GB :vaarwel: , maar ik ben aan het ruimen.
Ik ben heel "gevoelig" voor kapsels en meubeltjes ;)

ik heb nog niks gedownload. ik ben bang dat de sims dan niet meer wil draaien, dat had ik vaak bij de 1e of dat er allemaal fouten in kwamen...
en in welke map moet je downloads zetten?

Oh, die map is er automatisch volgens mij :) Maar je kunt hem zelf ook aanmaken hoor, met de naam ''Downloads''. Die moet je dan gewoon bij de andere mappen zetten van De Sims 2.

Ikzelf had trouwens ruim 40 downloads.. jaaaa veel he 8).. maar nu heb ik niets meer, en dat wil ik zo houden, want ik heb liever een snel spel dan een verrot spel :)

[quote name='Nina' post='218078' date='2 Mar 2007, 19:07']900 mb, nadat k t heb opgeruimd, eerst had k iets van 4 gb :P[/quote]
678 mb en 1792 bestanden 8) opgeruimd staat netjes :P

952 mb valt nog mee :P
vorig jaar had ik iets 2 gb en toen heb ik
alles weg gedaan en weer opnieuw begonnen.

Joepie, doordat ik Family Fun Stuff en Glamour Life heb verwijderd, zijn al m'n downloads weg. :( Had ik nou maar een back-up gemaakt... Nu ga ik weer alles downloaden, gaat weer lekker lang duren. :\

235 mb en ik vind het nou al veel :P

Maar dat kan ook omdat er een hoop dingen tussen zitten die half kapot zijn en dus puur en alleen ruimte innemen :P En omdat ze zo'n heerlijk herkenbare 233432khbldjtroe9934378.package naam hebben kan ik ze niet meer vinden :( Ik heb dat downloadsmanager programmatje nodig waarvan ik uiteraard de naam weer vergeten ben..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...