Jump to content

Photo
* * * * - 7 votes

"Op ieder potje past een dekseltje"

• This topic is locked This topic is locked
364 replies to this topic

#361 Chocolaatje

Chocolaatje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 58 posts

Posted 19 January 2009 - 05:02 PM

Woahh! wat een COOOOOOLL huis! :-o :-o
S
Sh
Sho
Shop
Shopp
Shoppi
Shoppin
Shopping

#362 coolgreentea

coolgreentea

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 03 May 2009 - 09:06 AM

Vind je?

Ik vind het vreselijk traag anders gaan. xD Volgende deel krijgt pas een kleine versnelling.
Het duurt 6 delen voordat dat kind geadopteerd wordt en eindelijk peuter is. Dat noem ik redelijk lang.

Maar ja, ik wil dat het een beetje snel opgroeit. Anders heb je zolang enkel de ouders. En die kleintjes kunnen nog zo weinig eigenlijk in het verhaal. Of je wilt er nadruk opleggen.

Volgende deel post ik denk ik nog wel vandaag.

#363 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 03 May 2009 - 11:06 AM

Volgende deel, huh? Dit is toch niet jouw verhaal of mis ik nu iets? :P
Posted Image

#364 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 03 May 2009 - 11:46 AM

Dat heb ik ooit getypt denk ik.
Ik denk dat ze het geciteerd heeft om op te reageren, maar dat vervolgens vergat... en anders weet ik het ook niet.

Over het verhaal: De laatste update is alweer een tijd geleden aangezien ik geen zin meer had om met deze familie te spelen.
De laatste tijd speel ik ook veel minder sims, dus ik denk dat er ook geen update meer komt voor dit verhaal.
Het topic hoeft echter nog niet dicht: misschien komt de zin om te spelen net zo snel weer terug als het verdwenen is.

#365 Colin

Colin

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,026 posts

Posted 03 May 2009 - 07:25 PM

Dat heb ik ooit getypt denk ik.
Ik denk dat ze het geciteerd heeft om op te reageren, maar dat vervolgens vergat... en anders weet ik het ook niet.

Over het verhaal: De laatste update is alweer een tijd geleden aangezien ik geen zin meer had om met deze familie te spelen.
De laatste tijd speel ik ook veel minder sims, dus ik denk dat er ook geen update meer komt voor dit verhaal.
Het topic hoeft echter nog niet dicht: misschien komt de zin om te spelen net zo snel weer terug als het verdwenen is.

awww.... weetje, ik heb vandaag de HELE dag dit verhaal gelezen, en nu pas ben ik hier. ECHT ik ben hier al meer dan 6 à 7 uur mee bezig!!!!!ECHT VET GAAF!!!
Laaadidadidaaaa..

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users