Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Nina

[uiterlijk] Online kleding winkels

Recommended Posts

Geen idee?

En ik weet nog steeds niet wat spom bish is ofzo

Eeeen ik heb vorige week een lading threadlesstshirts besteld, dus als ze er zijn zal ik ze hier showen 8)

[quote name='Simsfan88' post='248739' date='11 Sep 2008, 21:49']... als ze die reclame ook in België hebben :P[/quote]

Anders kun je 'm ook [url="http://www.creatie.nl/creatie/select/expression/23541.do"]hier[/url] kijken. Maar dat is offtopic.

:P

Ik bestel via otto.nl en h&m.nl en ik bestel via Asos.com uit Amerika Echt een geweldige winkel! Als je iets uit Amerika wilt bestellen en je vertrouwnd het niet moet je het via hier laten doen: www.fromus2eu.nl ! Werkt echt heel goed! :D

D&G Dolce & Gabbana heeft nu ook een internet winkel geopend: dandgstore.com volgensmij. Kunnen we allemaal gaan shoppen als celebs!

Hey,

Ik winkel heel vaak online. Geen gedoe in pashokjes (met gordijnen die niet goed dichtgaan, serieus!). Gewoon relaxed online zoeken en lekker op je gemak thuis passen. Laatst heb ik een hele berg kleding gekocht bij www.sans-online.nl. Echt een leuke shop met leuke merken zoals Only, Vero Moda en EDC.

Voor mannen hebben ze bij Sans-online ook veel leuks. Heb voor m'n vriend een te gek Garcia shirt gekocht :-) . Hij was er echt blij mee

Groeten, Jo

Ik wil de Mango en de Forever21 leegkopen. :( But I has no moneyz. Zelfs als ik wel geld had gehad had ik maar één ding kunnen kopen ofzo, godver ik wil een baan. :xd: *kruist vingers*

Heeft iemand ervaring met de site www.bonprix.nl? Ze hebben echt super leuke dingen voor heel weinig, maar ik ben bang dat de kwaliteit heel bagger is..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...