Jump to content

Photo

Problemen met en in spel

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 05 March 2007 - 04:35 PM

Ik heb nu heel vaak dat mijn spel zichzelf opeens minimalizeert, echt pokke irritant! Ben ik weer terug bij mijn desktop, en dan moet ik maar afwachten of hij het spel wel weer wil laden als ik er op klik. (want vaak heeft hij de neiging zichzelf WEER te minimalizeren TERWIJL hij aan het laden is) Echt, dit doet hij elke 5 minuten, ofzo. :(

Hoe moet je vlinders en vuurvliegjes vangen? Moet je daar ook iets voor kopen?

Mijn peuters staan vaak opeens in de lucht, echt heel vaag. Wanneer ze ergens naartoe willen kruipen, zitten ze gewoon weer op de grond.

Oh, en dit;
Posted Image

Wat is er in hemelsnaam mis met die tanden? Het zijn gewoon vampiertanden, niets speciaals! Als ik een vampier zijn uiterlijk laat veranderen in de spiegel is alles weer normaal, maar ik heb geen zin om dit elke keer te doen aan het begin als ik wil spelen!
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#2 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 05 March 2007 - 04:46 PM

Omg.. dit probleem komt me heeeeel bekend voor, dat van het minimaliseren.

Waarschijnlijk heeft Project1 ook jouw computer getroffen.
een programma dat op de achtergrond werkt.. je kunt het verwijderen door je antivirus te laten draaien en dan zie je automatisch project1.exe staan, je kunt ook ctrl - alt - delete indrukken, en dan bij processen kijken.

Hier een pagina met informatie hoe je mogelijk Project1 zou kunnen verwijderen: http://www.bullguard.com/forum/5/How-do-I-...roje_17154.html

---

Wat het blauwige betreft, volgens mij heeft Nina bij zulke dingen heel vaak gezegd dat de meshes dan niet ondersteund worden door je spel. Ik weet niet of die vampiertanden gedownload zijn?

En vlinders en vuurvliegjes vang je in de lente en zomer volgens mij, en zodra je ze ziet vliegen kun je op ze klikken en is er de optie ''vangen'' oid. Het is natuurlijk random, er is niet altijd met zekerheid te zeggen dat je die vlindertjes en vliegjes ook daadwerkelijk tegenkomt, dat is helemaal randomly.

Veel succes!
( dat van die project1 denk ik omdat ik ook het probleem ''sims2 minimaliseert zich om de 15 minuten'' gehad heb.)
Oh en nog iets: Je moet bij de mappen e.d van de algemene harde schijf kijken als je dat bestandje 'project1.exe' wilt vinden ;). En als die zogenaamd ''vol is tegen schrijven'' moet je het veranderen van ''alleen lezen'' naar ''niet alleen lezen''.

Klinkt vaag allemaal, maar ik had zo'n soort gelijk probleem ook, en toen had ik het wel opgelost.
Posted Image

#3 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 05 March 2007 - 08:26 PM

Nou, ik heb gekeken bij mijn takendinges, maar geen Project1 te vinden...

Nope, geen gedownloade tanden, dit zijn de gewone. Ik zal proberen die skin opnieuw te downloaden, en dan te kijken of ze het wel doen.

Da's het probleem dus, ik kan niet op die vlinderbeesten klikken. :\ Daarom vroeg ik het ook voor de zekerheid. .__.
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#4 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 06 March 2007 - 04:28 PM

Je moet op de grond klikken in de buurt van vlinders of vuurvliegjes. Dan kun je aanklikken dat je die wilt vangen. ;)
Posted Image

#5 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 06 March 2007 - 04:31 PM

En Frouwke.. je moet ook in je algemene hardeschijf-mappen etc etc. kijken, als je die project1.exe wilt vinden, heb je virusscanners al laten draaien? Die spoort hem op :)
Posted Image

#6 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 07 March 2007 - 07:05 PM

Je moet op de grond klikken in de buurt van vlinders of vuurvliegjes. Dan kun je aanklikken dat je die wilt vangen. ;)

Zal 't proberen. :)

@Jean: Nope, nada. Wel één of ander Trojaans Paard gevonden dat nu is verwijderd.

Posted Image

#7 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 07 March 2007 - 07:28 PM

Accesoires worden altijd blauw als je ze niet verandert met de spiegel. Dat is iets wat door Pets en Seasons komt, heel vervelend, maar je kunt ze het beste gewoon nog een keer aandoen met de spiegel, verder is er geen oplossing.
‘You do not need the bible to justify love, but no better tool has been invented to justify hate.’ - Richard A. Weatherwax

#8 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 07 March 2007 - 07:41 PM

Worden vampiertanden ook als accessoires gezien? o__o

Posted Image

#9 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 08 March 2007 - 10:35 AM

Als ze gedownload zijn wel ja..
‘You do not need the bible to justify love, but no better tool has been invented to justify hate.’ - Richard A. Weatherwax

#10 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 08 March 2007 - 12:22 PM

Accesoires worden altijd blauw als je ze niet verandert met de spiegel. Dat is iets wat door Pets en Seasons komt, heel vervelend, maar je kunt ze het beste gewoon nog een keer aandoen met de spiegel, verder is er geen oplossing.

Oke dan! Ik had dat probleem inderdaad, echt irritant!

#11 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 08 March 2007 - 05:46 PM

Dit zijn de standaard dingen. :?
En zover ik weet kun je ook geen vampiertanden downloaden..

Posted Image

#12 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 08 March 2007 - 05:47 PM

Heb je al geprobeerd je spel opnieuw te installeren?

Iig, wel veel succes F.
Posted Image

#13 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 08 March 2007 - 05:51 PM

Nee, nog niet.. Joepie, gaat me lekker veel tijd kosten. :P

Posted Image

#14 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 08 March 2007 - 05:58 PM

Owh.. hoezo dan :P?

Ff een vraagje snel, ik weet dat er al een topic is maargoed:

Als ik 2x een cd2 van sims2 t basisspel heb, en een daarvan is stuk, kan ik dan gewoon die andere cd2 gebruiken?
Posted Image

#15 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 08 March 2007 - 06:03 PM

Waarom heb je er in godsnaam 2?

Als je alles weer opnieuw moet installeren kost dat veel tijd. :roll: Duh.

Posted Image

#16 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 08 March 2007 - 06:07 PM

eentje heb ik gekregen xD

Nou, bij mij kost opnieuw installeren niet zo lang hoor :| Duh
Posted Image

#17 Rob

Rob

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,574 posts

Posted 08 March 2007 - 06:41 PM

jij hebt ook niet alle uitbreidingen.. als je alles opnieuw moet installeren ben je echt wel lang bezig..

#18 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 08 March 2007 - 06:46 PM

Ja, daar heb je een punt.

Sorry frouwke voor de valse 'beschuldiging' :)

:(
Posted Image

#19 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 08 March 2007 - 07:54 PM

Dit zijn de standaard dingen. :?
En zover ik weet kun je ook geen vampiertanden downloaden..

Wat vreemd dan! Ik zou het niet weten... en ja je kan wel vampiertanden downloaden...

#20 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 08 March 2007 - 08:35 PM

Dat moet ik dan nog een keer tegenkomen. :P

Nouja, ik ga het verwijderen en alles weer installeren, heb morgen toch geen school. :) (yay voor uitval!)

Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users