Jump to content

Photo

Problemen met en in spel

• Please log in to reply
24 replies to this topic

#21 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 08 March 2007 - 08:59 PM

Ik heb ineens ook geen vissen meer. :-|

#22 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 08 March 2007 - 09:09 PM

Moet je even kijken in dat andere topic, Jean heeft daar iets voor gepost...
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#23 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 25 March 2007 - 02:39 PM

Ik vind het een beetje overbodig om over mijn vraag een apart topic te maken, want het is maar een kleine vraag, dus post ik het hier.
Door Seizoenen wordt mijn beeld in de Sims 800x600, en hij kan niet anders. Dat is al een probleem opzich, maar omdat ik nog moet uitzoeken hoe ik dat ga oplossen (als je de oplossing hebt, zegt u het maar), wil ik Seizoenen tot die tijd verwijderen. Het punt is, dan ben ik wel mn hele spel kwijt enzo. Opzich ist wel leuk om opnieuw te beginnen, dan zijn mn onzinnige Sims weer weg, maar er is één familie die ik echt niet kwijt wil. En ik dacht, mss kan ik huis + familie uploaden naar desims2.nl ofzo, maar als ik die upload met Seizoenen, is-ie dan wel te downloaden zónder Seizoenen?
Uuh, vaag? :P Kortom: Heb je om huizen+families te downloaden bepaalde uitbreidingen nodig, al staat er van die uitbreiding helemaal niks in het huis?
Posted Image

#24 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 25 March 2007 - 02:43 PM

100% zeker weet ik het niet, maar ik neem aan dat als de familie & het huis niets gebruiken van Seizoenen, dat je het dan gewoon kan uploaden en later downloaden naar een spel zonder Seizoenen.
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#25 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 10 April 2007 - 08:15 PM

Hmm... ik heb soms dat met die vampiertanden ook. Meestal gaat het vanzelf weer weg. Ik heb trouwens ook niet die tanden gedownload, ze zijn standaard.
Maar ja, mijn sim is nu geen vampier meer, dus heb ik er geen last meer van.

Is het trouwens bij jou nog gestopt?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users