Jump to content

Photo

Downloaden

• Please log in to reply
52 replies to this topic

#41 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 24 March 2007 - 06:55 PM

Downloaden is niet illegaal, het uploaden ervan

batumulia, als iemand het illegaal heeft geupload(dat was het toch?) dan is het ook illigaal als je dat download.
srry dat 'k slim PROBEER te doen, ik ga hier weg ik houd niet van discussierende volwassenen en ik kan niet eens voldoende typen volgens mij:D.maar ik ben trouwens volgende maand 12 dus ik ben niet eens tiener(schaam je ik, je gaat je toch niet met ouwe mensen bemoeien?! ja, ik, ik zal het nooit meer doen. lollol) :P nou ja boeie ik ben hoogbegaafd, citoscore was 544:D
ik ga gwoon gym. met latijn en grieks doen hoor.

well, back ontopic. ik vind...wat vind ik?tja weetikveel is wel 'illegaal' maar wel handig hoor, veel goedkoper.

edit: 3 januari 2008....: jah ach beetje vaag bericht maar ik zat toen in de fase da ik meself super slim en hoogbegaafd vond:P
Posted Image

#42 Rob

Rob

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,574 posts

Posted 24 March 2007 - 08:30 PM

hoogbegaafd en dan heb je een citoscore van 544? apart :shock:

njaa downloaden is gewoon één van de beste uitvindingen van het computertijdperk ^.^ ik heb niet zo belachelijk veel geld dat ik alles kan kopen dat ik wil :(

#43 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 24 March 2007 - 10:03 PM

Downloaden is niet illegaal, het uploaden ervan

batumulia, als iemand het illegaal heeft geupload(dat was het toch?) dan is het ook illigaal als je dat download.
srry dat 'k slim PROBEER te doen, ik ga hier weg ik houd niet van discussierende volwassenen en ik kan niet eens voldoende typen volgens mij:D.maar ik ben trouwens volgende maand 12 dus ik ben niet eens tiener(schaam je ik, je gaat je toch niet met ouwe mensen bemoeien?! ja, ik, ik zal het nooit meer doen. lollol) :P nou ja boeie ik ben hoogbegaafd, citoscore was 544:D
ik ga gwoon gym. met latijn en grieks doen hoor.

well, back ontopic. ik vind...wat vind ik?tja weetikveel is wel 'illegaal' maar wel handig hoor, veel goedkoper.

Nee het is niet illegaal als je iets download. Dat staat duidelijk in de wet aangegeven. Alleen het aanbieden van illegale downloads is illegaal, om zo het probleem bij de bron aan te pakken.

#44 Batumulia

Batumulia

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,589 posts

Posted 25 March 2007 - 10:29 AM

ik zei het toch
Posted Image
"A war has already been won before it has been fought." -Sun Tzu, Art Of War
"Patience is a virtue." -Thom Nederpelt
1000 posts: 24/06/2006, 23:04
2000 posts: 08/01/2007, 19:49

#45 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 25 March 2007 - 01:56 PM

Ook al is inderdaad de redenatie van 'als uploaden illegaal is, is het downloaden van illegaal geupload spul toch ook illegaal?!' goed te begrijpen, het is inderdaad wat Batamulia en Wouter zeggen: alleen het uploaden is illegaal!
Al zitten er volgens mij wel weer regels vast aan het downloaden: bijv. alleen voor eigen gebruik en officieel mag je het geloof ik maar 24 uur ofzo in je bezit hebben om het gedownloade te testen, maar het fijne van die regels weet ik verder ook niet.
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#46 Batumulia

Batumulia

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,589 posts

Posted 25 March 2007 - 08:42 PM

Ja je mag het ook alleen downloaden als je het origineel in je bezit hebt :P

Maarja wie heeft er tegenwoordig een programma van 1600 euro origineel? :P Niet veel mensen in ieder geval :P
Posted Image
"A war has already been won before it has been fought." -Sun Tzu, Art Of War
"Patience is a virtue." -Thom Nederpelt
1000 posts: 24/06/2006, 23:04
2000 posts: 08/01/2007, 19:49

#47 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 04 April 2007 - 03:38 PM

Nee :P Ik heb wel een legale Paint Shop Pro.
Ik download gewoon niks illegaal, dat zijn gewoon een beetje mijn principes. Ik begrijp best dat anderen daar anders over denken, omdat de meeste CD's gewoon niet zo goedkoop zijn. Zelf koop ik vaak wat oudere muziek, die kan je vaak nog voor 10 euro vinden. Maar als je vooral nieuwe muziek koopt, en voor elke CD 20 euro moet betalen, begrijp ik zeker dat de verleiding tot downloaden groot is.
Maar ik wil gewoon mijn favoriete artiesten steunen. En ik vind het leuk om CD's te verzamelen, het staat leuk in je kast of CD-rekje. :)
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#48 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 04 April 2007 - 08:59 PM

Ik wacht meestal totdat ze wat goedkoper zijn geworden, tot dan download ik ze gewoon. :) (kom op, ik wil de cd's wel luisteren, ja XDD) Maar als ik het ècht niet kan laten, en een cd echt wil hebben, koop ik 'm wel. Als 't kan ook meteen limited edition. :P
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#49 doggy

doggy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 33 posts

Posted 12 April 2007 - 09:12 PM

:lol: Dit topic doet me zô hard denken aan een aflevering SouthPark waar die illigaal muziek downloaden.Komt de politie en de FBI binnen zodra het helemaal gedownload is. De rechercheur gaat met de jongens een wandelingetje maken naar de sterren en begint over Britney Spears dat ze geen gouden bar meer kan kopen door dat illigaal downloaden.:') Iedereen voelt zich schuldig omdat de sterren zich wat minder luxe krijgen. :ondeugend:
Hamermanneke neemt de wereld over!!

#50 Melkpakje

Melkpakje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 16 April 2007 - 06:15 PM

Ik vind dat iedereen de verantwoordelijk heeft over zichzelf. En hij zelf moet doen wat degene wilt doen, wat dan ook. Maar nou 'iets' dowloaden kan geen kwaad. Vooral als het geen klein kind is die nog niets snapt hoe het werkt, dat je betrapt van kan worden.

Can't break the wall

#51 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 17 April 2007 - 06:16 PM

Heeft denk ik een hoop te maken met wát je download natuurlijk. :P
Posted Image

#52 Kairi

Kairi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 94 posts

Posted 28 May 2008 - 03:51 PM

Ik heb hedownload.Sims 2 natuurlijk.Maar heb ze verwijderd en ze dan gekocht.het duurt te lang voordat het downloaden gedaan is :P

#53 Patjuh

Patjuh

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 652 posts

Posted 09 July 2008 - 09:42 AM

het mag niet... maar muziek, bepaalde programmas enzo download ik toch echt.
ga er niet voor betalen

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users