Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Kiki*

[vakantie] Waar ga jij dit jaar nog naartoe?

Recommended Posts

Nou, de titel is duidelijk denk ik :P
Vertel hier waar je dit jaar naartoe gaat! :)

Ik ga in de meivakantie 10 dagen naar Spanje :)
In de zomervakantie ga ik niet weg :)

Ik ga in de zomervakantie 2 keer weg, 1 keer één week naar de Ardennen en 1 keer één week naar Texel met wat vrienden.

Ik heb werkelijk nog geen idee wat we dit jaar gaan doen met de zomervakantie. Binnenkort toch maar eens een reisbureau binnen gaan stappen ofzo :P

Ik ga 2 weken naar de Ardennen in de zomervakantie. En waarschijnlijk nog een week naar de kust van Belgie, als het meezit.

Ik ga nergens heen... Mijn moeder zou het wel leuk voor me vinden als we naar Amerika konden gaan, maar dan moeten we maar nog een jaartje doorsparen, dunkt me. :)

in de zomer ben ik 3 weken alleen thuis ^_^

of mn broertje geval blijft ook thuis dat weet ik niet -_-'

geen ouders iig

[quote name='Batumulia' post='218910' date='6 Mar 2007, 16:04']oeh waar in de ardennen ga je heen?[/quote]
Euhm... vrij zuidelijk dacht ik. (ik zou bijna zeggen: vraag het aan iemand anders hier op forum :') die weet volgens mij beter dan ik)

Ik had ergens genoteerd...
:P Als dat ene een C is, dan ga ik naar Caloux/rochefort. Van 27 juli tot 10 augustus.

En misschien aansluitend een week naar Oostende. :zonnig:
Hopen maar op goed weer. Want vorig jaar regende het 2 weken zowat toen we op vakantie waren.

26 t/m 29 maart: Uitwisseling met de Fransen --> Naar Frankrijk
28 april t/m 2 mei: Survival kamp in de Ardennen :blij:
Zomervakantie: Frankrijk en wss een weekje weg met vriendinnen

En vast nog wat kleine familie weekendjes ^^

In België op vakantie...Neem je k-way en laarzen maar mee:p

Als we het geregeld krijgen gaan we treinrijden door wat oostbloklanden (met vrienden, m'n ma zou k daar niet mee naar toe krijgen) :-P

xD Dat was ik al van plan ja :P maar daarvoor hoef ik niet naar Belgie te komen, dan kan ik ook in de tuin gaan staan XD

Ach ja, een vliegvakantie kunnen wij op dit moment niet veroorloven. En zo gaan we toch nog weg.
We hebben altijd mooi weer gehad op vakantie. Behalve vorig jaar. Slechtste vakantie ooit.

En het kan aan de kust best lekker zijn.
Ik woon aan de kust (in Nederland) en vorige zomer gingen we bijna iedere dag bakken op het strand.
Ik was echt goed bruin. Volgens mij bijna even bruin als met een vakantie naar Egypte/Turkije. En ik word niet bepaald snel bruin.

Ik ga dit jaar nergens heen wegens geldgebrek :(
Maar misschien ga ik met een vriendin iets van Tienertour doen met de trein ofzo, dat we half Nederland afreizen :P

Wij gaan waarschijnlijk ook nergens heen :P.
Als we geluk hebben gaan we dit jaar naar een camping in Frankrijk ^_^
Nog nooit geweest.. wil ik wel graag, maarja, als we nergens naartoe gaan begrijp ik dat, want we hebben net als Tessa geldgebrek.

in de mei vakantie naar centerparcs met me vader, broer, zus, oom, tante, neefje en nichtje :P
met Hemelvaart weekendje met schoolvrienden (groep van 16 man, kinderen gaan ook allemaal mee!) van m'n ouders naar België (doen we elk jaar, 15e keer ofzo :D)
in de zomervakantie met me oom, tante, neefje en nichtje meer naar Gran Canaria, voor het eerst ver op vakantie met het vliegtuig :D

ik wil naar Marokko :blij:
maar ik denk weekje naar Spanje of paar daagjes Londen,
en sowieso gaan we met werkweek(school) naar Spanje of andere land.. dus.

[i]Hey hey,
Ik denk dat de meeste mij nog niet kennen; ik ben Samm. Kom van 't andere forum
wat nu dus..onder gespamt is :(
Ben 15 jaar, zit op 't VMBO in de 3e klas en ben 15 :)
Anyways, ik ga naar Frankrijk voor 2 weken met mijn eigen gezin en mn tante haar gezin gaat mee..
*zucht* lekkr druk dus...
Xxx Samm! [/i]

Dit jaar hoop ik op een reis naar Corfu. Vorige keer dat ik er was was het al zalig. ^^ Maar naar alle waarschijnlijkheid wordt het Rhodos ofzo, omdat mijn ouders dat willen.

En na de reis dan gewoon niks doen, tot ik werk heb. Wat aan de Belgische Kust liggen ofzo. :P

ik ga mischien 3 weken naar Marokko
met een vriendin mee.. en kost me
lekker niks als ik ga.. :blij: hoop dat t
door gaat enzo.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...