Jump to content

Photo

[vakantie] Waar ga jij dit jaar nog naartoe?

• Please log in to reply
194 replies to this topic

#21 Saar

Saar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,440 posts

Posted 06 March 2007 - 09:17 PM

ik wil naar Marokko :blij:
maar ik denk weekje naar Spanje of paar daagjes Londen,
en sowieso gaan we met werkweek(school) naar Spanje of andere land.. dus.
Posted Image
Insha'Allah.. La Ilaha Illa Allah [L] .

#22 Samm~

Samm~

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 383 posts

Posted 07 March 2007 - 02:36 PM

Hey hey,
Ik denk dat de meeste mij nog niet kennen; ik ben Samm. Kom van 't andere forum
wat nu dus..onder gespamt is :(
Ben 15 jaar, zit op 't VMBO in de 3e klas en ben 15 :)
Anyways, ik ga naar Frankrijk voor 2 weken met mijn eigen gezin en mn tante haar gezin gaat mee..
*zucht* lekkr druk dus...
Xxx Samm!

"nééé echt?!!" "jaa echt!" "nééé dat meen je niet!" "jaahaa echt waar hoor!" "oh" xD

#23 Dieter

Dieter

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 250 posts

Posted 07 March 2007 - 11:14 PM

Dit jaar hoop ik op een reis naar Corfu. Vorige keer dat ik er was was het al zalig. ^^ Maar naar alle waarschijnlijkheid wordt het Rhodos ofzo, omdat mijn ouders dat willen.

En na de reis dan gewoon niks doen, tot ik werk heb. Wat aan de Belgische Kust liggen ofzo. :P
Posted Image
My name is Maximus Decimus Meridius, commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. And I will have my vengeance, in this life or the next. - Gladiator -

#24 Maarten

Maarten

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 08 March 2007 - 07:35 PM

Heel saai: 2 weken naar Frankrijk. Wel het normaalste wat je kunt doen in de zomervakantie, geloof ik :P.
O__o

#25 Saar

Saar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,440 posts

Posted 09 March 2007 - 03:39 PM

ik ga mischien 3 weken naar Marokko
met een vriendin mee.. en kost me
lekker niks als ik ga.. :blij: hoop dat t
door gaat enzo.
Posted Image
Insha'Allah.. La Ilaha Illa Allah [L] .

#26 Odie

Odie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,020 posts

Posted 09 March 2007 - 04:12 PM

Ik ga naar Amerika 8-)
En dan zijn er die andere dagen, groter in getalen. De dagen waarop ze zich tegen de wereld teweerstelt. Alsof in haar een grote woede woelt of een onuitsprekelijk verdriet dat ze slechts met de grootste moeite weet te onderdrukken. Niet dat ze zich wezenlijk anders gedraagt op die dagen, daarvoor heeft ze zichzelf veel te goed in de hand, En misschien is dat wel wat hij ziet: dat ze zichzelf op die dagen in de hand heeft. Als vanzelf houden de mensen om haar heen een zekere afstand, zoals zij afstand houdt tot hen. Op die dagen maakt ze grapjes waar alleen zij om moet lachen, om de grappen van anderen lacht ze niet, Op zulke dagen houdt hij het meest van haar en doet dat hem het meeste pijn.

#27 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 09 March 2007 - 06:45 PM

AAAH mag ik mee? :o Ben jaloers op iedereen die sowieso al verder gaat dan 10 km buiten zijn/haar huis.
Posted Image

#28 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 09 March 2007 - 06:49 PM

Neem mij dan ook gelijk maar mee. :P

(volgens mij wilt het halve forum wel mee. Gezellig toch? :') )

#29 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 09 March 2007 - 11:41 PM

We zakken weer eens af richting Kroatië met tussenstop in Oostenrijk :)
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#30 Lisette

Lisette

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,866 posts

Posted 10 March 2007 - 11:40 AM

Wij gaan of naar Italië of naar Spanje of naar Duitsland :P
En ik ga misschien ook nog een weekje naar Ameland met een vriendin.. :)

#31 Odie

Odie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,020 posts

Posted 10 March 2007 - 12:01 PM

Gezellig, met het halve forum op vakantie ja :P
En dan zijn er die andere dagen, groter in getalen. De dagen waarop ze zich tegen de wereld teweerstelt. Alsof in haar een grote woede woelt of een onuitsprekelijk verdriet dat ze slechts met de grootste moeite weet te onderdrukken. Niet dat ze zich wezenlijk anders gedraagt op die dagen, daarvoor heeft ze zichzelf veel te goed in de hand, En misschien is dat wel wat hij ziet: dat ze zichzelf op die dagen in de hand heeft. Als vanzelf houden de mensen om haar heen een zekere afstand, zoals zij afstand houdt tot hen. Op die dagen maakt ze grapjes waar alleen zij om moet lachen, om de grappen van anderen lacht ze niet, Op zulke dagen houdt hij het meest van haar en doet dat hem het meeste pijn.

#32 Aernout

Aernout

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 14,633 posts

Posted 10 March 2007 - 12:22 PM

Als ik overga ga ik naar Amerika!

Voor 12 maandjes :D

Ik ben Merel! :fool:

#33 Samm~

Samm~

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 383 posts

Posted 10 March 2007 - 12:34 PM

Woohoo, Frankrijk is idd niet heel bijzonder geloof ik :P
Maar ik ben * ff denke * 3 jaar niet op vakantie geweest. IVM mn bro en zus * 2 ling van net 3 geworden *
**SIGHH**
WOOOTT ik wil ook naar Amerika!! :(
Xxx Samm
"nééé echt?!!" "jaa echt!" "nééé dat meen je niet!" "jaahaa echt waar hoor!" "oh" xD

#34 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 10 March 2007 - 01:22 PM

Gezellig, met het halve forum op vakantie ja :P

Dat is dan afgesproken. Jij neemt iedereen mee. :C:

#35 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 11 March 2007 - 02:48 PM

Ben jaloers op iedereen die sowieso al verder gaat dan 10 km buiten zijn/haar huis.

Dan moet je vast ultiem jaloers op mij zijn .. ik ga zowat dagelijks zo'n 30km van mn huis weg :P en jaloers op Wouter, want die gaat een zelfde afstand de andere kant op elke dag :P (mjah, tis dan wel niet voor vakantie maar voor werk/school, maar toch ... > 10 km van huis af :lol:)

Maar ontopic: vriend & ik hebben min of meer besloten deze zomer toch maar niet op vakantie te gaan. We hebben al geen idee waarheen, geld is er ook al niet zoveel en we hebben nog zoveel andere plannen :)
Dat worden dan wel dagjes weg ofzo en misschien nog een weekendje festival ofzo.
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#36 Samm~

Samm~

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 383 posts

Posted 11 March 2007 - 02:59 PM

Een weekendje samen weg is vaak al gnoeg tochh :) Alleen samen wég alleen al!
Hve funn <33
xxxx

#37 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 11 March 2007 - 03:00 PM

Waarschijnlijk zullen wij dit jaar (weer eens) niet op vakantie gaan. Net als Madelon zullen het wel weer gewoon dagjes weg worden :(.

Al wil ik deze vakantie eigenlijk wel gaan leren golfsurfen :D. Dat wilde ik vorig jaar al, maar toen hadden we niet echt tijd.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#38 Samm~

Samm~

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 383 posts

Posted 11 March 2007 - 03:25 PM

Tjaa, wij zouden eerst ook niet gaan..maar we waren al 4 jaar niet geweest ofzo ( of 3 tik 't :P )
dus mn tante kwam op 't idee om GEZELLIG met 2 families naar France te gaan...
Woohoo! :droog:

#39 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 11 March 2007 - 04:18 PM

Ja ik ga waarschijnlijk ook niet op vakantie dit jaar. Behalve mijn wereldreis die ik elke dag afneem tussen mijn huis en school :lol:

Misschien kunnen we met z'n allen een weekje naar de camping gaan hier in Nederland :P

#40 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 11 March 2007 - 04:19 PM

Of we gaan bij elkaar op bezoek! :lol:
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users