Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Kiki*

[vakantie] Waar ga jij dit jaar nog naartoe?

Recommended Posts

- Madrid 13 & 14 februari

- Madrid 24-27 februari

- Berlijn april

- Perpignan eind april

- Denemarken begin juli

- Milaan mid-juni

- Italië (Piedmont) mid-juni

- Frankrijk mid-augustus

- Nederland eind augustus

- Nederland december

& wss New York in de zomervakantie ook :) Leuk rijtje :)

Ik kan met moeite een week per jaar naar het buitenland, dan ben ik blut :( Zo jammer want ik wil zooo graag veel reizen.. Maar ik begin nu pas met sparen voor mijn vakantie in 2011 want dan ga ik naar.... ZUID-AFRIKA!!!

Wth, 3x op vakantie in één maand..?! :shock: Dan is 'leuk' wel een aardige understatement.

En Zuid-Afrika lijkt me koel, ik wil sowieso heel graag naar Afrika. :D

Ik ga dit jaar misschien naar Ierland, ik hoop dat het doorgaat!

Ik ga met hemelvaart weer naar België en in de zomervakantie naar Griekenland.. misschien nog met school naar Parijs, maar sommigen hebben dan al een eigen vakantie geboekt dus zal wel niet doorgaan :(

Ik vertrek op 24 maart naar Birmingham. :D Ga ik bij een meisje van een forum logeren, de 26e gaan we naar een exclusief optreden van Gorillaz (YES ^_^) en de 29e ga ik weer naar huis.

9 april gaan we -hoe spannend- een weekje naar het Heijderbosch... een Center Parcs park in het puntje van Noord-Limbug. Niet bepaald een wereldreis dus, maar heb er wel erg veel zin in :D

Met een kleintje van bijna 2 en de 2e onderweg (tegen die tijd ben ik alweer bijna 7 maanden zwanger :-o) is het ook niet echt wat gedaan om ver weg te gaan ;)

In het najaar (oktober/november) willen we nog een paar dagen naar Berlijn toe, maar moeten nog bekijken hoe of wat...

Gezien dat ik in juni de 2e spruit verwacht, gaan we in de zomer in elk geval niet weg ;)

Hmmm te veel opties...

- Buitenlandse reis van de studievereniging

- Met wat mensen twee weken met de auto door Oost-europa

- Met mn vriend naar Parijs

- Met mn vriend naar Terschelling

En ik moet ook nog geld overhouden :woei:

ik zou met mn ouders naar egypte gaan, maar mn zus wilt er niet meer heen, dus nu gaan ze iets anders bedenken.

echt stom! want ik wil naar egypte ! :(

Hmmm te veel opties...

- Buitenlandse reis van de studievereniging

- Met wat mensen twee weken met de auto door Oost-europa

- Met mn vriend naar Parijs

- Met mn vriend naar Terschelling

En ik moet ook nog geld overhouden :woei:

Ik zou twijfelen tussen Oost-Europa en Terschelling(hoewel dat in mijn geval Texel zou worden xD)

Zoals al bekend ga ik dit jaar naar Zweden :P en misschien van de herfst mee naar Texel :D

Ik vertrek over 6 dagen naar nog zonniger Frankrijk, yay! ...Waar ik heel veel zin in zou hebben, als ik er door de pokkehitte hier niet aan herinnerd was hoe vervelend hoge temperaturen ook alweer zijn. :(

Ga je over zes dagen al? :o Ik dacht dat je wat later vertrok en dat ik je thuis nog wel een paar dagen zou treffen. :o

En ja, de hitte is shit. :P Ik heb trouwens een hekel aan zonnen. Ik begrijp niet hoe mensen het uithouden om in de hitte te blijven liggen. Het voelt alsof alle energie uit me weggezogen wordt en ik ter plekke smelt. :lol:

Over een weekje ga ik naar België, en dan vind ik dit weer prima hoor. :D Gewoon de hele dag aan het zwembad liggen en dan 's avonds pas beginnen met dingen doen. :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...