Jump to content

Photo

Vissen

• Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 08 March 2007 - 10:34 AM

wie weet het antwoord ik heb al verschillende vijvers geprobeerd ook de standaard maar ik krijg niet de optie om te gaan vissen en ook niet vlinders of vuurvliegjes vangen weet iemand hoe dit komt :?
Kom en doe mee aan de nieuwe legacy van sims 3 !!

#2 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 08 March 2007 - 10:35 AM

Klik je op de vijver en in het geval van de vlinders/vliegjes op de grond waar ze zijn?
‘You do not need the bible to justify love, but no better tool has been invented to justify hate.’ - Richard A. Weatherwax

#3 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 08 March 2007 - 10:59 AM

Klik je op de vijver en in het geval van de vlinders/vliegjes op de grond waar ze zijn?

als ik op de vijver klik krijg ik niets alleen het sterretje en ik zie ook geen vissen in de vijver.
ik gebruik de huizen in de nieuwe buurt waar al een vijver bijzit maar dat helpt ook niet :(

#4 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 08 March 2007 - 11:23 AM

De vissen komen vaak pas na een paar dagen, tenminste dat was bij mij zo.
Maar je kunt al wel op de vijver klikken als er nog geen vissen in zwemmen. Dan staat er: 'Vissen met...' en dan 'Worm'.
En met die vlinders en vuurvliegjes lukt mij ook niet...

#5 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 08 March 2007 - 11:25 AM

ik krijg alleen het sterretje en verder niets misschien moet ik alles opnieuw installeren want dit is wel heel erg irritant want ik wil ook vissen :cry:
ik heb al mijn downloads en hacks er van te voren al uit gehaald dus dat kan het ook niet zijn lijkt me dus misschien is gewoon mijn schijf te vol

#6 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 08 March 2007 - 12:38 PM

Er is volgens mij ergens op www.desims2.nl een fish fix te vinden, weet niet of die werkt, maar hij staat daar bij het seizoenen gedeelte ergens.

EDIT: hier is de link; http://www.thesims2.co.za/downloads/9.php

Je moet de readme gewoon lezen, daar staat in hoe het precies moet.
Om het goed te kunnen doen, zou ik Sims2 voor 1 keertje dan in geminimaliseerd scherm spelen ( dat je de extensie -w er voor zet ).
Posted Image

#7 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 08 March 2007 - 03:23 PM

ok het is al opgelost ik kan alles weer ik denk toch dat mijn schijf te vol was ofzo hier wat memorabilia (foto´s)
Posted Image :-D

#8 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 08 March 2007 - 03:37 PM

Wat een mooi behang! :-o
:-P geintje

Fijn dat het opgelost is. Maar wat heb je nu gedaan dan? Een stel downloads gewist?

#9 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 09 March 2007 - 08:09 AM

ja zoiets oa

ik was aan het kopieren geweest om op een andere schijf verder te spelen maar dat lukte niet dus alles weer terug gezet maar toen heb ik het schijnbaar in de map van de sims terug gezet dus ik had sim2 in de map van sims2 :P
die heb ik nu weggehaald en een zooi fotos op schijf gezet dus ik had gelijk weer wat ruimte dus nu kan ik weer goed spelen gelukkig want hij draait ook een stuk beter nu .

ik zal binnenkort toch wel meer tijd krijgen want het ziet er naar uit dat ik er morgen uitlig bij het moordspel :x

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users