Jump to content

Photo

Sterrenbeelden

• Please log in to reply
9 replies to this topic

#1 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 09 March 2007 - 07:17 PM

Is jullie ook opgevallen dat de sterrenbeelden naar het seizoen zijn aangepast? Ik bedoel dus; lente => vissen of stier. Zomer: leeuw of iets dergelijks.

De karakterpunten komen wel overeen met de ouders. Ik zag het toen ik een plansim een baby liet maken; het kind kreeg dezelfde vaardigheidspunten en hetzelfde karakter, maar wel een ander spiegelbeeld. :-o

#2 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 09 March 2007 - 07:36 PM

Vaag.

Ik had 2 hondjes gemaakt met dat creeer een sim gebeuren. Precies hetzelfde karakter gedaan.
Vervolgens in een huis geplaatst. Bleken ze een ander sterrenbeeld te hebben. :-|

Ik heb het nog niet bekeken bij de kindjes precies.
Maar wat me opviel, was dat de eerste leeuw was dacht ik, en de ander die erna kwam een tweeling. En ik had de seizoenen toen toevallig zomer-lente genomen.

Iig, of het is toeval of niet. Ik denk dat ze met seizoenen redelijk ermee rekening hebben gehouden heb ik zo het idee. Hoewel dat met de hondjes het tegenspreekt. Maar die zijn niet geboren...

En sinds wanneer is vissen in de lente? :P ram-stier(mei)-tweeling(juni)-kreeft(juli)-leeuw(augustus)- .... (sterrenbeelden lopen natuurlijk in elkaar over)

Maar ik zal er eens op proberen te letten. :-) Misschien dat een ander dat goed heeft gedaan.

#3 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 09 March 2007 - 08:11 PM

Vissen is 21 maart t/m 21 april. 21 maart is het officieel lente. :-)

#4 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 09 March 2007 - 08:23 PM

Oh, dan ben ik in een keer Vissen? Goh, altijd gedacht dat ik een Ram was...
maar wel fijn dat het is aangepast!
‘You do not need the bible to justify love, but no better tool has been invented to justify hate.’ - Richard A. Weatherwax

#5 Rob

Rob

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,574 posts

Posted 09 March 2007 - 08:59 PM

Is jullie ook opgevallen dat de sterrenbeelden naar het seizoen zijn aangepast? Ik bedoel dus; lente => vissen of stier. Zomer: leeuw of iets dergelijks.

De karakterpunten komen wel overeen met de ouders. Ik zag het toen ik een plantsim een baby liet maken; het kind kreeg dezelfde vaardigheidspunten en hetzelfde karakter, maar wel een ander spiegelbeeld. :-o

apart :blij:

#6 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 09 March 2007 - 09:31 PM

@ Nina: sorry, je hebt gelijk. Ram is mrt-apr, ik ben stier. Vissen is daarvoor. :(

#7 Daan

Daan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,881 posts

Posted 10 March 2007 - 11:59 AM

ja want anders was ik ook iets heel anders :P
Yes, it's very serious, we're going to need a waffle iron.

#8 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 10 March 2007 - 12:02 PM

Was je dan een geit?
‘You do not need the bible to justify love, but no better tool has been invented to justify hate.’ - Richard A. Weatherwax

#9 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 10 March 2007 - 02:03 PM

vissen is februari/maart want mijn broertje is op 20 februari jarig :P
Kom en doe mee aan de nieuwe legacy van sims 3 !!

#10 Dogna

Dogna

Dolle kangoeroe

• Teamleden
  • 15,148 posts

Posted 10 March 2007 - 05:02 PM

Jep, ik ben 25 feb jarig en ben Vissen :P en Leeuw is augustus, dus dat klopt wel dat dat in de zomer is... grappig! :)
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users