Jump to content

Photo

wensput

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#1 rosilda

rosilda

Member

• Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 17 March 2007 - 04:23 PM

Onder welke koopmodus kan ik de wensput vinden? Of moet je die soms ergens mee verdienen als bonus ofzo. Ik heb al gezocht en ben hem nog niet tegengekomen.

Groetjes Rosilda

#2 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 17 March 2007 - 04:34 PM

Krijgt je als je een hoge score bij de tuinclub hebt!
‘You do not need the bible to justify love, but no better tool has been invented to justify hate.’ - Richard A. Weatherwax

#3 rosilda

rosilda

Member

• Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 17 March 2007 - 04:39 PM

Dank je dat scheelt het me weer een hoop zoekwerk. Ga ik maar snel ergens een sim lid laten worden van de tuinclub.

#4 Simpie

Simpie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 370 posts

Posted 22 March 2007 - 08:15 PM

Zorg dan wel dat je je tuintje goed voor elkaar hebt, anders krijg je niks ;-)

#5 N.Frufo

N.Frufo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 23 March 2007 - 05:35 PM

Nou dat zei ook af.

Nu word ik ook Lidje HAHA

En wat kunt u met deze wensput?

#6 Tiink

Tiink

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 24 March 2007 - 10:07 AM

Nou dat zei ook af.

Nu word ik ook Lidje HAHA

En wat kunt u met deze wensput?

wensen ? :P
haha, ik kreeg m gister toen ik me inschreef bij die tuiniersclub inderdaad.

Niet veel mee gedaan nog :P .

#7 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 24 March 2007 - 10:51 AM

Je kunt dacht ik water uit de put halen en drie soorten wensen doen:
-romantiek >> er komt een sim van het andere geslacht uit de put waar de relatie gelijk er zeer goed mee is.
-vrienden >> er komen drie sims uit de put, als je sim deze begroet is hun relatie gelijk al 50-50. Kortom, gelijk zijn ze beste vrienden.
-geld >> je sim krijgt een zak geld ter waarde van 1000 simdollar(of hoe het ook moge heten)

Echter gebruik je het vaker dan eenmaal per 24 uur, dan heb je een grotere kans dat het 'mislukt'. (of gewoon bij vaak gebruik)
Je krijgt dan de volgende dingen:
-romantiek >> mevrouw rimpelbil(weet even niet meer zeker hoe ze precies heet, maar dat vrouwtje uit nachtleven met der tasje en breispullen die je sims soms slaat) komt uit de put gekropen
-vrienden >> Er zullen 3 sims verschijnen die willen vechten met je sim.
-geld >> er beland een zak geld van 50 simdollar op je sims hoofd, wat hem kan doden. (ik denk dat je sims behoeftes dus niet als te laag moeten zijn als je dit uitprobeert, tenzijn je ze graag dood wilt hebben natuurlijk.)

#8 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 25 March 2007 - 11:47 AM

Hahaha oke dan.

Wat moet er in je tuin staan wil je hem krijgen?

#9 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 25 March 2007 - 12:03 PM

Er is geen vast iets dat je moet hebben.

Posted Image
Voor mijn gevoel helpt dat raam met die bloembak erg goed. Ik had ook van die ramen, en het hielp mij ook.

Verder helpt het als je een fontein hebt staan en (dure) beelden. Je planten moeten natuurlijk goed verzorgt zijn; geen onkruid, insecten, niet uitgedroogd of overwatert en natuurlijk goed verzorgd(gesnoeid).
Dan moet het als het goed is wel lukken.

Ik heb er iig geen problemen mee gehad. Ik had zelfs ongesnoeide struiken en overbewaterde planten en nog kreeg ik de wenspunt. :P

#10 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 25 March 2007 - 01:45 PM

-romantiek >> er komt een sim van het andere geslacht uit de put waar de relatie gelijk er zeer goed mee is.

Hoeft niet hetzelfde geslacht, Nerveus kreeg een vent. :) Hangt af van de seksuele voorkeur van je Sim.
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#11 rosilda

rosilda

Member

• Members
  • PipPip
  • 27 posts

Posted 25 March 2007 - 03:18 PM

Er is geen vast iets dat je moet hebben.

Posted Image
Voor mijn gevoel helpt dat raam met die bloembak erg goed. Ik had ook van die ramen, en het hielp mij ook.

Verder helpt het als je een fontein hebt staan en (dure) beelden. Je planten moeten natuurlijk goed verzorgt zijn; geen onkruid, insecten, niet uitgedroogd of overwatert en natuurlijk goed verzorgd(gesnoeid).
Dan moet het als het goed is wel lukken.

Ik heb er iig geen problemen mee gehad. Ik had zelfs ongesnoeide struiken en overbewaterde planten en nog kreeg ik de wenspunt. :P

Bedankt voor deze tips. Het is me nog steeds niet gelukt lid te worden, maar met deze dingen in de tuin heb ik het nog niet geprobeert. Misschien gaat het nu lukken. Ik ben benieuwd.

#12 N.Frufo

N.Frufo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 25 March 2007 - 04:08 PM

Die WENSPUT! IK MOET DEZE BEZITTEN!

#13 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 25 March 2007 - 04:16 PM

XD
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#14 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 25 March 2007 - 11:31 PM

whahahaha :D

en bedankt voor de tip

#15 Melkpakje

Melkpakje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 20 April 2007 - 04:05 PM

Ik heb de wensput met de boolprop code gekregen, supersimpel.

Alleen heb ik het spel Seizoenen niet meer (ik heb hem er afgegooid wegens mijn videokaart) dus weet ik niet meer 'precies' welke stappen je moet volgen.

Can't break the wall

#16 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 20 April 2007 - 04:30 PM

Ach, je zal vast op een stukje grond of wat dan ook moeten klikken. :P
Maar wat is er mis met je geheugen dan? :o
Posted Image

#17 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 20 April 2007 - 04:51 PM

Volgens mij gewoon shift en klikken op je sim.
"spawn - wishing well'

Als je met de boolprop cheat doet dus.

#18 Melkpakje

Melkpakje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 20 April 2007 - 05:13 PM

Ach, je zal vast op een stukje grond of wat dan ook moeten klikken. :P
Maar wat is er mis met je geheugen dan? :o

Nou, ik had eerst de Sims 2: Seizoenen gekocht, maar voor mijn geheugenkaart kon ik niet alles zien. Het spel word dan echt niks meer aan, je kan niet eens het seizoen winter zien. Dus heb ik hem ermaar afgegooit -kuch-..

.. toen ik het spel nog speelde zocht ik wat nieuwe opties met de boolprop, en zag ik dat er 'Wishing Well' of iets stond en toen kreeg ik hem. Nu weet ik niet meer welke stappen moet volgen. Maar nu Nefje het zegt, denk ik inderdaad dat het zo moet ;).

Can't break the wall

#19 kimmiej

kimmiej

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 47 posts

Posted 12 May 2007 - 07:22 PM

wat is eigenlijk lid worden?
ik bedoel ik doe dat heel vaak en dan zeggen ze dat je lid bent en dan krijg je een lijst met verbeteringen maar als je dan later belt en die vrouw komt dan zeggen ze dat je tuin niet genoeg tijd heeft gehad enzo..
en nog steeds heb je die wensput niet!
en je kan ook niet een score aanvragen of die dus omhoog helpen ...
wat moet je dus doen om direct lid te worden bij de eerste keer dat die mensen komen!
Tokio Hotel Für Immer!

#20 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 12 May 2007 - 11:18 PM

Je kan maar eens in de zoveel tijd bellen. Je sim kan in 1 keer lid worden en de wensput krijgen. Had ik ook. Maar dan moet je tuin al gelijk geweldig zijn. Als dat het niet is, maar je bent wel lid geworden, dan moet je paar dagen wachten. Daarna kan je sim weer bellen en een tuinscore aanvragen. Dan moest je dacht ik boven de 1000 punten hebben en dan krijg je de wensput. Je kan trouwens die wensput meerdere malen ontvangen. :-)

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users