Jump to content

Photo

Recensie maken Sims 2 Seizoenen (LIVE)

• Please log in to reply
13 replies to this topic

#1 N.Frufo

N.Frufo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 04 April 2007 - 12:40 AM

Hai meestal schrijf ik mijn recensies op papier maar dit keer niet meer.Ik ga een recensie schrijven LIVE dus u kunt gewoon LIVE meekijken hoe ik mijn recensie schrijf!Dit Topic is een soort kladblok.U hoeft niet te reageren maar mag wel.
U zult het ook zien veranderen en telkens aanpassen.

Memberrecensie | 10 april 2007 - Ik wist al dat er seizoenen kwamen de werklieden,zij hadden het belooft! Al in de Sims 2 zouden seizoenen aanwezig zijn. Dat is nooit gebeurt,dus nu dachten die werklieden in hun hersenpan wat misssen wij ook alweer? O ja wij missen seizoenen!Toen gingen zij werken aan het uitbreidingspakket seizoenen.

De Jaargetijden

In het lente seizoen gaat het stormen en regenen. U kunt lol maken in de regenplassen en u hoort ook vogeltjes fluiten. Veel sims krijgen dan ook bij verlangens veel liefde icoontjes net zoals bij huisdiertjes willen ook sims een liefie.
In de zomer is tijd om lekker te luieren in de zon. Als u in de zon gaat liggen moet u uitkijken voor verbranding. U kunt ook het zwembad in gaan daar kun je nu met andere sims een spel spelen.
De maand waar het spel word geactiveerd is herfst. De bladeren vallen van de bomen. U kunt met de bladeren die op de grond zijn bij elkaar harken. Zo verdient u een punt voor schoonmaken. Bladerenpret bestaat ook hoor!
Maar u hebt ook de mogelijkheid om de bladeren te vernietigen steek de hopen in brand dan verdwijnen de hopen. De winter is het koudste seizoen als u naar buiten gaat dient u een warme jas aan te trekken. Anders kunt u bevriezen. Als u bevriest krijgt u een blauw tintje. Er zijn nu ook mogelijkheden om sneeuwballen gevechten te houden. En u kunt ook sneeuwengelen en sneeuwpoppen maken van de sneeuw.

PLANTSIMS

Deze Sims zijn anders als den doorsnee Sim ze hebben ook niet zoveel behoeften ze hebben alleen water licht en liefde nodig. Deze sims hebben ook minder faces zij slaan de tienertijd over. Zwanger worden kunnen deze sims ook niet. Ze kunnen wel het zaad op hun hoofd rondstrooien dan komen er meteen nieuwe plantbabys. Ook mannelijke sims kunnen nageslacht krijgen. Zij zijn ook een met de natuur zo kunnen ze gesprekken voeren met een boom alleen weet niemand of de boom luistert. Ook doorsnee Sims kunnen transformeren in Plantsims als u veel in kassen met planten werkt komt u er nog achter.

De Tuinvereniging

In Sims 2 Seizoenen kunt u ook lid worden van de tuinvereniging. Als u dat bent en u houd de tuin goed schoon. Kunt u prijzen winnen. Zo ook een wensput met die wensput komen geheimzinnige dingen uit. Maar pas op de
wensput kan ook gevaarlijk zijn. Er zijn heel veel groenten die u in de grond kan stoppen. Er zijn ook 3 verschillende bomen. De appelboom, sinaasappelboom en citroenboom. In sommige seizoenen slapen de bomen. Dan hoeft u er niet voor te zorgen. De bomen hebben veel zorg nodig net zoveel als een simbaby. Met de groenten kunt u nieuwe drankjes maken met de sapcentrifuge bij alle drankjes zitten goede bijwerkingen. Wilt u nou toch iets anders dan gaat u lekker vissen met een vishengel. U kunt nu ook vissen vangen als u teminste geen beginner bent. Want anders vangt u niets of een lelijke laars of zo. Met de vis kunt u meer. Leg de vis in de koelkast of zet hem op tegen de muur. Verkopen kan ook dan verdient u simdollars.

NIEUWE BANEN
Er zijn ook 6 nieuwe banen dat zijn ondewijs, avonturier. gamer, rechtsgeleerdheid, journalistiek en muziek.

Restjes
Het is nu heel fijn om te weten maar sims kunnen eten terugzetten in de koelkast, en bewaren als restjes.
Dus u hebt geen vies eten meer en loopt ook geen voedselvergiftiging op. Fijn he?

Conclusie
Het is een leuk uitbreidingspakket geworden, seizoenen brengen een laagje room en duidelijkheid, om het zomaar eventjes te zeggen. Ook de kleurtjes van de lucht veranderen is mij opgevallen. Dit is het knusse uitbreidingspakket geworden. Ook hebben sims nu een eigen winterjas en in de zomer geen winterjas.

Pluspunten:
+ Eindelijk Seizoenen

Minpunten:
- Geen overstromingen of aardbevingen

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Recensie is Klaar! :geslaagd:

#2 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 04 April 2007 - 08:14 AM

Stel jij deadlines bij je zelf met een recensie maken?

Magoed, ik vind het er wel grappig uit zien hoor, maar het kan wel gedetailleerder :)
Posted Image

#3 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 04 April 2007 - 08:16 AM

maar het kan wel gedetailleerder :)

Zo te zien heeft Frufo op dit moment ook alleen nog de hoofdstukindeling gemaakt en moet de daadwerkelijke recensie nog komen :)
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#4 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 04 April 2007 - 08:19 AM

ik bedoelde het ook niet van; ''nu maak je hem in het net!'' maar meer om het ''ff'' te zeggen hoor..

ik begrijp ook wel dat als ie vandaag pas begonnen is, niet alles gedetailleerd is..
Posted Image

#5 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 04 April 2007 - 12:12 PM

Ik denk dat je beter de 4 seizoenen in 1 hoofdstuk/alinea kunt bespreken, zodat er meer plaats is voor andere onderdelen. En je wil een heel hoofdstuk schrijven over één voorwerp :|

Lijkt me niet slim maarja, het is jouw review :-)
Posted Image Posted Image

#6 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 04 April 2007 - 12:21 PM

In mijn preview van Seizoenen heb ik ook aparte hoofdstukjes gemaakt per seizoen, kan prima hoor :)

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#7 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 04 April 2007 - 08:27 PM

In mijn preview van Seizoenen heb ik ook aparte hoofdstukjes gemaakt per seizoen, kan prima hoor :)

Het kan zijn dat ik verkeerd kijk, maar er staat toch echt "De vier jaargetijden" hoor. En daaronder staat van elk seizoen een beetje info... ;)

#8 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 04 April 2007 - 08:44 PM

Dat zeg ik toch :P Ik heb het per seizoen uitgewerkt ;) (dat het geen lange 'hoofdstukken' zijn is een heel ander verhaal, dat heb ik ook nooit beweert :P)

Wurmke's Blog
Mauds Blog

#9 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 04 April 2007 - 09:11 PM

Dat zeg ik toch :P Ik heb het per seizoen uitgewerkt ;)

Maar dat zijn alinea's, geen hoofdstukken :-o :D

Enfin, hoe staat het met je review Frufo? :P

#10 N.Frufo

N.Frufo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 05 April 2007 - 10:31 AM

Ik denk dat je beter de 4 seizoenen in 1 hoofdstuk/alinea kunt bespreken, zodat er meer plaats is voor andere onderdelen. En je wil een heel hoofdstuk schrijven over één voorwerp :|

Lijkt me niet slim maarja, het is jouw review :-)

Mischien doe ik dat nog wel dit is nog steeds een kladblok.

#11 Roos

Roos

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,282 posts

Posted 05 April 2007 - 01:44 PM

misschien gameplay enz... er bij doen.

#12 N.Frufo

N.Frufo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 05 April 2007 - 09:36 PM

Dat zeg ik toch :P Ik heb het per seizoen uitgewerkt ;)

Maar dat zijn alinea's, geen hoofdstukken :-o :D

Enfin, hoe staat het met je review Frufo? :P

Nou Lid Simfan88 ik denk zeer positief! :-)

Lid Roos dat is een goed idee.

#13 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 05 April 2007 - 10:07 PM

Positief denken is denk ik een vereiste als je goede recensies wilt kunnen schrijven :)
Posted Image

#14 N.Frufo

N.Frufo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 06 April 2007 - 03:01 PM

Stel jij deadlines bij je zelf met een recensie maken?

Magoed, ik vind het er wel grappig uit zien hoor, maar het kan wel gedetailleerder :)

Wat?

O ja Deadlines nee die stel ik niet, Positief oke bedankt voor de tips Lid Jean.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users