Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
bloemje

Celebration Stuff Screenshots

Recommended Posts

Mysims Beeldje<3
[img]http://img167.imageshack.us/img167/6203/snapshot000000055326d72gd1.jpg[/img]
[img]http://img68.imageshack.us/img68/3994/snapshot00000005d326d71lr9.jpg[/img]

Aantal Spullen
[img]http://img232.imageshack.us/img232/926/snapshot00000005f326d92ty6.jpg[/img]

Nouw dit was het dan zo ongeveer n_n' er zijn nog wat behangetjes, en tafeltje en stoeltje maar die vond ik nietzo mooi. 8)

[quote name='Shania' post='223067' date='9 Apr 2007, 22:37']Dat MySims beeldje is cool! :verliefd:[/quote]

JA HE n_n die is zo cute :-)

1 ding, er zit vrijweinig nieuws in....
Het is net een ''download'' pakketje met wat setjes.. +je moet hem gewoon met seizoenen spelen

Ik heb tot nu toe geen enkele stuffpack gekocht, en ik ben ook zeker niet van plan om het bij deze te doen.

Al klinkt H&M stuff wel aantrekkelijk nu, aangezien Nachtleven de laatste uitbreiding is waar nieuwe [i]serieuze[/i] kleren bij gekomen zijn.
Dat vind ik tenminste. Bij GHM kreeg je vooral rare costuums en werkkleding, in Family Fun zit alleen een hawaii setje, huisdieren heeft geen kleding, glamour alleen een paar gala jurken, en seizoenen heeft een aantal winterkleren, maar ook hier geen normale kleren.
Verder weet ik niet wat voor kleren er bij celebration stuff zitten, maar ik verwacht ook hier dat het niet veel zal zijn...

Hier zitten leuke dingetjes bij hoor. Die trouwbogen, verjaardagstaarten en bruidstaarten gebruik ik veel.

[quote name='Babske' post='228261' date='10 Jun 2007, 11:33']Hier zitten leuke dingetjes bij hoor. Die trouwbogen, verjaardagstaarten en bruidstaarten gebruik ik veel.[/quote]

ik ben net getrouwd maar heb hem niet gebruikt :D ik deed een aanzoek en we waren ineens getrouwd.. hoe doe je dan een echt bruidsfeest?

[quote name='nikkicolle91' post='228318' date='10 Jun 2007, 16:44']Mensen bellen voor een trouwfeest, de boog neerzetten, met je simmetje erop klikken 'Trouwen', en dan gaat ie trouwen met z'n loverrr.[/quote]

ohjaaa dat was het :D sta je wel mooi voor paal als je afgewezen wordt zeg :D

[quote name='Peter de Simmer' post='228383' date='10 Jun 2007, 22:21']Je weet toch wel dat dat óók kan gebeuren hè? :P[/quote]

Ja daarom dus het is me al eens gebeurd :D Maar dat was al zo'n tijd geleden, ben een beetje alle details uit het spel vergeten :D

jammer dat je niet kan vragen om te trouwen en dat je dan als degene wilt gelijk de optie krijgt " trouwfeest geven of niet" en dat als de gasten komen je bij de boog de optie hebt om te trouwen! ipv dus gasten laten komen en voor paal staan achteraf onder de boog :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...