bloemje 0 Report post Posted April 9, 2007 Mysims Beeldje<3 [img]http://img167.imageshack.us/img167/6203/snapshot000000055326d72gd1.jpg[/img] [img]http://img68.imageshack.us/img68/3994/snapshot00000005d326d71lr9.jpg[/img] Aantal Spullen [img]http://img232.imageshack.us/img232/926/snapshot00000005f326d92ty6.jpg[/img] Nouw dit was het dan zo ongeveer n_n' er zijn nog wat behangetjes, en tafeltje en stoeltje maar die vond ik nietzo mooi. Share this post Link to post Share on other sites
Shania 0 Report post Posted April 9, 2007 Dat MySims beeldje is cool! Share this post Link to post Share on other sites
bloemje 0 Report post Posted April 9, 2007 [quote name='Shania' post='223067' date='9 Apr 2007, 22:37']Dat MySims beeldje is cool! [/quote] JA HE n_n die is zo cute Share this post Link to post Share on other sites
Daan 2 Report post Posted April 10, 2007 Leuke screenshots! Dat beeldje is koeel! Wanneer komt 'ie eigenlijk in NL uit? Share this post Link to post Share on other sites
Samm~ 0 Report post Posted April 10, 2007 awww vet lievv dat beedje Share this post Link to post Share on other sites
Peter de Simmer 1 Report post Posted April 10, 2007 Officieel komt ie donderdag uit. (Maar ik ga morgen langs de Dynabyte want dan zullen ze hem wel al hebben. ) Share this post Link to post Share on other sites
bloemje 0 Report post Posted April 10, 2007 1 ding, er zit vrijweinig nieuws in.... Het is net een ''download'' pakketje met wat setjes.. +je moet hem gewoon met seizoenen spelen Share this post Link to post Share on other sites
Wouter 0 Report post Posted April 10, 2007 Ik heb tot nu toe geen enkele stuffpack gekocht, en ik ben ook zeker niet van plan om het bij deze te doen. Al klinkt H&M stuff wel aantrekkelijk nu, aangezien Nachtleven de laatste uitbreiding is waar nieuwe [i]serieuze[/i] kleren bij gekomen zijn. Dat vind ik tenminste. Bij GHM kreeg je vooral rare costuums en werkkleding, in Family Fun zit alleen een hawaii setje, huisdieren heeft geen kleding, glamour alleen een paar gala jurken, en seizoenen heeft een aantal winterkleren, maar ook hier geen normale kleren. Verder weet ik niet wat voor kleren er bij celebration stuff zitten, maar ik verwacht ook hier dat het niet veel zal zijn... Share this post Link to post Share on other sites
bloemje 0 Report post Posted April 11, 2007 Vrijwel alleen van die feestdingen >_< Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 10, 2007 ik heb hem nu ook, hij lijkt me vrij weinig aan maar ach zal vanmiddag wel weer de sims opstarten Share this post Link to post Share on other sites
Babske 0 Report post Posted June 10, 2007 Hier zitten leuke dingetjes bij hoor. Die trouwbogen, verjaardagstaarten en bruidstaarten gebruik ik veel. Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 10, 2007 [quote name='Babske' post='228261' date='10 Jun 2007, 11:33']Hier zitten leuke dingetjes bij hoor. Die trouwbogen, verjaardagstaarten en bruidstaarten gebruik ik veel.[/quote] ik ben net getrouwd maar heb hem niet gebruikt ik deed een aanzoek en we waren ineens getrouwd.. hoe doe je dan een echt bruidsfeest? Share this post Link to post Share on other sites
nikkicolle91 0 Report post Posted June 10, 2007 Mensen bellen voor een trouwfeest, de boog neerzetten, met je simmetje erop klikken 'Trouwen', en dan gaat ie trouwen met z'n loverrr. Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 10, 2007 [quote name='nikkicolle91' post='228318' date='10 Jun 2007, 16:44']Mensen bellen voor een trouwfeest, de boog neerzetten, met je simmetje erop klikken 'Trouwen', en dan gaat ie trouwen met z'n loverrr.[/quote] ohjaaa dat was het sta je wel mooi voor paal als je afgewezen wordt zeg Share this post Link to post Share on other sites
Peter de Simmer 1 Report post Posted June 10, 2007 Je weet toch wel dat dat óók kan gebeuren hè? Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted June 11, 2007 [quote name='Peter de Simmer' post='228383' date='10 Jun 2007, 22:21']Je weet toch wel dat dat óók kan gebeuren hè? [/quote] Ja daarom dus het is me al eens gebeurd Maar dat was al zo'n tijd geleden, ben een beetje alle details uit het spel vergeten jammer dat je niet kan vragen om te trouwen en dat je dan als degene wilt gelijk de optie krijgt " trouwfeest geven of niet" en dat als de gasten komen je bij de boog de optie hebt om te trouwen! ipv dus gasten laten komen en voor paal staan achteraf onder de boog Share this post Link to post Share on other sites