Jump to content

downloads

• Please log in to reply
16 replies to this topic

#1 Guest_quincella_*

Guest_quincella_*
  • Guests

Posted 11 April 2007 - 12:01 PM

heyhey, weet iemand een site waar de downloads het doen?? ik ga BVB naar simchic en dan download ik een download en dan wil ik het op de sims zetten en dan komt er te staan ' dubbel klik op het bestand om de creaties er van te installiren...' klik ik er dubbel op zoals er stond komt er het zelfde berichtje..weet iemand dus een site waar ik kan downloaden? ik ga nu eigelijk alleen naar de officiele site en daar doen ze het wel!

mazzel!! :-P

#2 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 11 April 2007 - 09:50 PM

Nou ik ken geen downloads waarbij je moet dubbelklikken om iets te instaleren... :?

Maar om je vraag te beantwoorden: probeer eens http://modthesims2.com

#3 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 12 April 2007 - 12:51 PM

Ik denk dat hij/zij bedoelt, dat er staat Dubbelklik hier om het bestand te installeren, van zo'n .sims2pack bestand, dan krijg je dat te zien, maar dan moet hij/zij gewoon op OK oid klikken.

En inderdaad, modthesims2.com is een goeie site om even rond te kijken.
Posted Image

#4 Guest_quincella_*

Guest_quincella_*
  • Guests

Posted 12 April 2007 - 03:04 PM

ja...ik druk ook op oke..maar erg gebeurt niks. en ik heb al een keer iets van modthesims gedownload, deed het niet :?

#5 Guest_Gast_*

Guest_Gast_*
  • Guests

Posted 12 April 2007 - 03:31 PM

oke, ik heb nu iets gedownload van modthesims..ik krijg zon'n mapje met een ritsje er in? wat is dat???

#6 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 12 April 2007 - 03:47 PM

In dit artikel van modthesims2 staat aangeven hoe downloaden werkt tot in de kleinste details. Tenminste, als je een beetje engels kunt...

#7 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 12 April 2007 - 03:48 PM

Dat is een mapje die je moet uitpakken met Winzip of een ander extract-programma. Je moet dat mapje met winzip openen ( gaat meestal volledig automatisch wanneer je op de download klikt etc ) en daarna de uitgepakte map/bestand(en) in je downloadsmapje plaatsen. Meestal hoort dan je download het te doen.

Winzip kun je hier krijgen.

Vragen? Stel ze gerust.
Posted Image

#8 Guest_C_MEAN_*

Guest_C_MEAN_*
  • Guests

Posted 12 April 2007 - 05:39 PM

ik weet nog een site maar ik weet niet of die het bij jouw doet
www.sims2_donwloads_nu.net :) :P :? :-P :-o :-) ik hoop dat de site het doet want meestal doet ie het nie

#9 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 12 April 2007 - 05:45 PM

Mweh, ik heb liever een site die het zeker weten altijd doet. :P
Posted Image

#10 Guest_quincella_*

Guest_quincella_*
  • Guests

Posted 15 April 2007 - 09:05 AM

ik heb winzip, en deed het bestand uitpakken. toen was ie klaar, en toen kreeg ik 2 plaatjes. de ene was een papiertje en de andere een papiertje met het tekentje van bodyshop er op. druk ik er op zeg ie blabla dubbelklik etc....dit is zo irritant. en die site, die doet het niet van sims2_nu ofzoiets

maar hey, toch bedankt

#11 Guest_quincella_*

Guest_quincella_*
  • Guests

Posted 15 April 2007 - 09:09 AM

oke ik heb het artikel gelezen. en ik heb naar de uitberidingspakketen gekeken, en ik downloaden een bestand met de spellen die ik had maar t deed het niet :? :x :x :-| :-( :( :|

#12 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 15 April 2007 - 03:37 PM

Probeer eens duidelijk en uitgebreid uit te leggen wat je precies doet en wat er allemaal op het scherm gebeurt, misschien kunnen we je dan verder helpen.

#13 quincella

quincella

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 16 April 2007 - 09:37 AM

nou gewwon hij doet het niet. er staan dan wel van die plaatjes van welke pakketten ik moet hebben en dan heb ik die zegmaar, download ik het, en doet ie het niet

#14 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 16 April 2007 - 11:03 AM

Heb je hem wel in de goede map geplaatst? Je moet hem gewoon in je downloadsmap plaatsen hoor. :)
Posted Image

#15 quincella

quincella

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 17 April 2007 - 03:38 PM

oke ik begrijp het. dus ik zet het gewoon bij downloads en hoef er niks mee te doen, niet klikken gewoon daar neer planten en klaar??

#16 Sjilki

Sjilki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,531 posts

Posted 25 April 2007 - 04:55 PM

Inderdaad :)
Posted Image

#17 Paralytic

Paralytic

Member