Jump to content

Photo

Volgende uitbreiding? (stille hint in seizoenen?)

• Please log in to reply
57 replies to this topic

#21 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 15 April 2007 - 05:44 PM

Ah, ik heb het eilandje gevonden. Het kan best een hint zijn, ik vind het wel een vakantie-achtig eilandje. En ik zou het wel leuk vinden als Vakantie de volgende uitbreiding wordt. :)
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#22 N.Frufo

N.Frufo

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 414 posts

Posted 18 April 2007 - 09:49 AM

Is dit dat varken wat ze bedoelen? :? :D

Posted Image

Dat varken is opgeblazen en wil weg!

Weg gaan zegt ook iets! De volgende sims heeft zeker nieuwe buurt.

#23 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 18 April 2007 - 10:02 AM

Dat varken zat er al sinds Gaan het maken in als verwijzing naar huisdieren. En met huisdieren kwam er juist geen nieuwe buurt.

Voor degenen die graag willen weten waar het eiland ongeveer te vinden is: het is in rivierbloesemheuvel.
Posted Image
Ongeveer hier. (stukje 'naar achteren')

Gewoon het water afspeuren dus met de vrije camera mode. (tab)

#24 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 19 April 2007 - 04:19 PM

Meer geruchten!

Het ziet er naar uit dat er een grote kans inzit dat de volgende uitbreiding iets met vakantie wordt.

Ik las net hier dat de sims 2 bon voyage op een site gemeld werd op de releaselijst: http://videoeta.com/week_games.html?when=22

#25 Melkpakje

Melkpakje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 122 posts

Posted 19 April 2007 - 04:31 PM

:overwinning: Joh, zou wel een leuke titel zijn eigelijk. Ik hoop wel dat de geruchten waar zijn. Maar een soort van 'Superstat' uitbereidingspakket had ik nog wel wat leuker gevonden.

Can't break the wall

#26 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 19 April 2007 - 07:24 PM

ja ik vind het eigenlijk wel jammer dat het dan waarschijnlijk géén superstar-remake wordt.. dat zou veel leuker zijn vindt ik...
Posted Image

#27 ricardo bel

ricardo bel

Member

• Members
  • PipPip
  • 12 posts

Posted 03 May 2007 - 01:47 PM

was me nog nooit opgevallen van begin van het jaar een orginele en eind een remake van de ouwe sims hahah grappig eigenlijk

#28 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 07 May 2007 - 08:27 AM

Dat was me eigenlijk ook nog niet opgevallen totdat iemand zei dat dat zo was. :-P

Ik las net op snootysims het laatste nieuwsbericht. En ik denk dat vakantie nu wel zo goed als zeker is.
Er is namelijk een nieuw onderwerp gestart door een maxoid.
klik

who need to travel far and wide to figure out Expansion Pack 6. I'll be sure to pack my suitcase,

Lijkt er dus behoorlijk op dat het vakantie wordt. :-P

#29 miramar

miramar

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 837 posts

Posted 13 May 2007 - 12:21 PM

it seems you guys might need to talk about this for a while
maar dit zegt hij ook en dat houdt weer in dat vakantie misschien pas volgend jaar komt ipv dit jaar zoals iedereen nu denkt :P maar dat is mijn mening misschien dat het toch iets van rijker leven of superstar combi wordt dat vindt ik persoonlijk wel leuk maar ik hoop wel als ze dat idd gaan doen dat ze dat meer gaan uitbreiden dan ze met pets hebben gedaan want dat vondt ik toch tegenvallen :P
Kom en doe mee aan de nieuwe legacy van sims 3 !!

#30 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 13 May 2007 - 01:18 PM

Nah, ik denk het niet. Aangezien en het mooi aansluit en er staat dat het om de zesde uitbreiding gaat.

Superstar achtig iets lijkt me ook wel weer leuk. Iig heb ik dat liever dan een nieuwe abracadabra ofzo.
Huisdieren miste idd wat. Had een hondenshow wel leuk gevonden. Best flauw eigenlijk dat die pets verhalen wel allemaal leuke voorwerpen heeft. Terwijl er bij huisdieren amper iets bijzat voor je huisdieren.

#31 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 13 May 2007 - 03:16 PM

Huisdieren miste idd wat. Had een hondenshow wel leuk gevonden. Best flauw eigenlijk dat die pets verhalen wel allemaal leuke voorwerpen heeft. Terwijl er bij huisdieren amper iets bijzat voor je huisdieren.

Dat ben ik dus echt compleet met je eens!
Posted Image

#32 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 13 May 2007 - 09:12 PM

Nou dat komt vooral omdat ze ontzettend veel tijd moesten steken in het maken van de dieren zelf. En daarom zijn er bijvoorbeeld ook geen kleren in pets.

#33 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 14 May 2007 - 09:28 AM

Dan hadden ze het beter nog een maand uit kunnen stellen. Of het niet in Dierenverhalen stoppen, of zorgen dat we als download alsnog in Huisdieren kunnen...
Posted Image

#34 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 14 May 2007 - 11:36 AM

Dat kunnen ze doen, ware het niet dat het management en de aandeelhouders niet zo blij zullen zijn wanneer zoiets als een uitbreiding uitgesteld moet worden.

#35 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 14 May 2007 - 12:37 PM

Hij staat niet meer bij de releases, kan het niet vinden. Zelf hoeft vakantie niet voor mij, het voegt voor mij niks toe. In de sims1 had ik alleen maar chagrijnige sims die eigenlijk alleen maar naar huis wilden.

#36 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 14 May 2007 - 01:32 PM

Misschien is dat nu wel verbeterd. Dat vond ik inderdaad ook irritant, plus het werken zelf. In de sims 2 eten je sims gewoon op werk en kunnen dacht ik naar de wc. In de sims 1 kwam je sim altijd uitgehongerd terug.

En anders stop ik een paar van die humeurgevallen in de inventaris. :') Ze hebben toch levenswens behaalt en zijn lifetime platinum. :P Nee hoor, ik hoop gewoon dat alles nu beter is dan in de sims 1. Als het uberhaupt komt heh.

Het lijkt mij wel chill als de kinderen meekunnen. Zijn ze eens verlost van school en huiswerk. (kost altijd zo enorm veel tijd) Hoewel je wel dan al je sims weer 24 uur per dag moet 'entertainen'. En dat is meestal zo vermoeiend. :P

#37 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 14 May 2007 - 02:14 PM

In de sims1 had ik alleen maar chagrijnige sims die eigenlijk alleen maar naar huis wilden.

Nou dat klinkt als een echte familie vakantie :P

#38 Sjilki

Sjilki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,531 posts

Posted 14 May 2007 - 02:46 PM

Haha in sims 1 vond k vakantie net het leukste!
Posted Image

#39 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 14 May 2007 - 03:17 PM

Het vliegende kip spel was leuk. _O-

#40 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 14 May 2007 - 05:30 PM

Ik heb liever een pakket die we nog niet hebben gehad. Bv een sportpakket, waarbij je allerlei soorten sporten kunt beoefenen. En als je bij een van die sporten tot de top behoort, dat je tiener dan daarvoor een behoorlijke sportbeurs kan krijgen. Of iets anders wat we nog niet eerder hebben gezien.

Elke keer schermen laden doe ik zelf nl zo weinig mogelijk, aangezien het allemaal best veel tijd kost. Naar de stad gaan? Mijn sims weten niet eens dat het bestaat. :-(

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users