Jump to content

Photo

Volgende uitbreiding? (stille hint in seizoenen?)

• Please log in to reply
57 replies to this topic

#41 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 22 May 2007 - 08:37 PM

Ik laat mijn sims meestal ook thuis daten. Veel gemakkelijker enzo. :-P En geen laadtijden.
Alleen is irritant als je veel andere sims hebt. En nog eens 2 dates tegelijk. xD

Iig, postte net ergens anders wat. Maar bedacht me vlak na het posten dat het misschien beter hier past.

Posted Image

Dat er iets met vakantie komt, lijkt nu zo goed als zeker. Kijk maar eens hier:
http://thesims2.co.uk/pages.view_frontpage.asp

Als je links op 'expansion pack' klikt, zie je 'bon voyage' erbij staan. Het is niet zeker of ze ook die naam in Nederland zullen gebruiken. Ik denk het overigens niet. Aangezien ik toch nog simmers zie die niet weten wat het betekent en doelgroep best laag is.

#42 Starrats

Starrats

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 764 posts

Posted 23 May 2007 - 09:43 AM

Wat dachten jullie hier van:

Posted Image
Posted Image
Posted Image

bron: snooty sims
Posted Image

#43 nikkicolle91

nikkicolle91

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,884 posts

Posted 23 May 2007 - 09:59 AM

AAAAH wat cool. :o
"Barney..."
"This isn't Barney. But I hear that guy's awesome. All right. Listen very carefully. You will get your stuff back if you are able to
complete a series of challenges. Number one: put on the suit. Number two: meet me at McClaren's in an hour."
"How will I know who to look for since we've never met?"
"..I look like Barney."

#44 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 23 May 2007 - 10:04 AM

Je bent me net voor Starrats. Ik zag nl op snootysims ook deze eerste officele deense screens. :-P

#45 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 23 May 2007 - 10:49 AM

Dat japanse gedoe is vet. =D

Ik hoop iig dat die tenten beter zullen zijn dan bij 'op vakantie'.
En ik ben benieuwd naar de wintersport vakantie.

#46 Starrats

Starrats

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 764 posts

Posted 23 May 2007 - 11:46 AM

Ik vind die nieuwe daken ook cool :-D en dat houten hek op screen 1 vind ik ook erg leuk (ik hou van hout) Ben ook benieuwd of die waterval (screen 2 links achterin) een object is voor op een kavel of voor in de buurt :P

Ik wil ook weten of er nog wilde dieren zijn :ondeugend: (wilde beren, herten, konijnen enz)
Die warm water bron is ook vet :o
Posted Image

#47 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 23 May 2007 - 11:49 AM

Ik zie handdoeken, ik zie zand, maar waar is de zee? Zou er een reden zijn dat je geen water kunt zien?

#48 Kiki*

Kiki*

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,193 posts

Posted 23 May 2007 - 12:53 PM

Die daken zijn echt trés beau :-o
Ik hoop dat je nu ook echt in de zee en in vijvertjes enzo kan zwemmen :D

#49 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 23 May 2007 - 07:12 PM

Ik denk wel dat ze dat expres doen, om je op te lekkeren enzo. :P
Posted Image

#50 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 23 May 2007 - 08:53 PM

Ik denk het overigens niet. Aangezien ik toch nog simmers zie die niet weten wat het betekent en doelgroep best laag is.

Nee natuurlijk niet, die jonge spelers moeten natuurlijk een super simpele naam hebben, want anders zouden ze echt niet weten waar het over gaat en het spel misschien wel eens niet kopen. Dus wat voor naam kunnen ze geven, die lekker simpel is, en toch de lading van de EP dekt? Ik zie De Sims 2: Vakantie al aankomen, of als EA helemaal wild doet, wordt het misschien nog wel De Sims 2: Vakantiepret :roll:.

Maar de eerste screens vind ik er wel tof uit zien. Vooral die laatste 2, dat Japanse "dorpje" dingetje, dat is echt vet. Dat kleine tuintje, en die 2 Sims die echt op z'n Japans thee drinken.
En die 2e screen, met dat strand en die Tiki beelden enzo. Dit is echt zo'n EP waarvoor je de Sims weer leuk gaat vinden, want ik heb het ook al maanden niet meer aangeraakt.

De screens staat overigens ook al in onze gallerij ;).
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#51 Starrats

Starrats

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 764 posts

Posted 24 May 2007 - 04:24 AM

Ik zie De Sims 2: Vakantie al aankomen, of als EA helemaal wild doet, wordt het misschien nog wel De Sims 2: Vakantiepret :roll:.

Of Vakantieleven :P
Posted Image

#52 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 24 May 2007 - 08:23 AM

Of ze vertalen het letterlijk: De Sims 2: Goede reis!!!!

:|

#53 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 24 May 2007 - 08:38 AM

Of ze vertalen het letterlijk: De Sims 2: Goede reis!!!!

:|

Dat wordt 'm. _O-

#54 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 24 May 2007 - 09:55 AM

Ik hoop het niet eerlijk gezegd, maar van EA kun je qua titels eigenlijk van alles verwachten. :-P

Of: De sims 2: Vakantie in eigen simsland. :-P (die is pas fout)

#55 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 24 May 2007 - 11:02 AM

Daarom staat er ook '_O-' achter. =P

"Vakantiegevoel" :') "de wereld rond" :')
"vakantie gaat het maken' x"D

Iig, ergens stond een engelse tekst. Misschien was het het vertaalde stuk van de deense site. Dat is overigens nu weer weggehaald. Daarin hadden ze het over 3 bestemmingen. :-| Is te hopen dat het er meer zijn. En er nog iets komt qua strand(dus zee) en iets met wintersport.

Edit:

Pull yours Sims away from their fussy weekday and let them travel to three exotic destinations! Whatever about they relax from at a frodig , tropical ø at a dance luxurious hotel , camping with their family to the mountains or explore the plantation, so vil yours Sims have a pleasant time with new activities , there can be stresse they absolute from. You can be commute they to all from confuse tourists to go through globetrottere , catching they learning new reasonable inclusive local regards , dance and far more they can be get by homes and teach their friends. Route yours Sims at their lives turn!

Go To Three Dreams Destination
Every destination offering unique scenic and local inhabitants , for instance Fire Dancers and Ninja’s , that yours Sims can meet and teach from. Try the local chop and nyd they cultural heights , catching yours Sims goes at discovery to the new land.

Route Yours Sims At The tour
BÃ¥dture by glass - the bottom eventyrrige bilture and others the excursion is a part from they new , funny activities to yours Simmere , however there's possibly some surprise to await!

Bargain Or Find Unique Things
Shop after unique things that you only can find at your Sims travels , among these rare jewelry they can be finger or by back that gifts. You can be too as it happens find private spots , gather muslingeskaller at the shore or excavate a duty up.

Reside At New The hotel
Lev that fat life at a dance luxurious hotel or save some Simoleons and reside at a dance better relaxed hotel. Your Sims can be receive all from room maintenance to forkælelse to Spa the nursing home and far more.

( http://www.desims.nl/forums.view.asp?fID=4...&archived=0 )

#56 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 24 May 2007 - 02:03 PM

Wat vet! Alleen moet ik nog steeds seizoenen & feestaccesoires kopen XD
Hahahahaaa. Posted Image

#57 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 24 May 2007 - 02:31 PM

Net als ik dus :P

ik moet ook nog huisdieren, dus das niet eens zo gek hoor :P
Posted Image

#58 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 24 May 2007 - 03:10 PM

Nu ook info op thesims2.com.

About The Simsâ„¢ 2 Bon Voyage

Whisk your Sims away from their everyday routines and take them on exciting trips to three exotic locations! Whether relaxing on a lush tropical island in a luxury suite, camping outdoors on a pristine mountaintop, or exploring the culture of the Far East, your Sims will enjoy all-new activities to relax and rejuvenate them. Send your Sims packing for the trip of a lifetime!

More info to come...

( bron: http://thesims2.ea.com/about/ep6_index.php )

En die 3 screens staan daar ook.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users