Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Melkpakje

Welk Accessoires pakket raden julie mij aan?

Recommended Posts

Hoi! Ik heb geld gekregen en ik zou hiermee graag een accessoires pakket mee willen kopen. Alleen is het nadeel dat ik echt geen flauw idee heb welke ik nou zou nemen. Zeg welke ik moet kopen & waarom! Aangezien ik de Sims 2 kerstpakket (Sims 2 & kerstaccessoires) heb, heb ik dat kerstpakket al. Welke zou ik moeten kopen en waarom? Help me please! Ze lijken me allemaal echt tof!

[b]Edit; Ik kies al voor Glamour :D[/b]

Ik zal kiezen tussen Nachtleven of Seizoenen, dat zijn gewoon de twee leukste. Maarja mensen denken er over het algemeen heel verschillend over. Alleen wordt Studentenleven vaak als 'niet leuk' beschouwd, dus die zal ik niet doen...

Hij heeft het over accessoirepakketten, kipputjuh. :) SL, NL etc zijn [b]uitbreidingpakketten[/b]. ;)

Maar ik zou niet weten welke het leukste is, ik zou dan toch voor Feest-accessoires gaan, of voor de nog komende H&M wellicht? Tja, 't is maar waar je van houdt denk ik, wil je echt feesteffecten aan je simhuizen toevoegen, zou ik Feestaccessoires aanraden. Wil je liever een echt ''familie-huis'' enz. dan zou ik Familiepret-accessoires aanraden, en zo verder. Ik kan je dus eigenlijk helaas niet verder helpen, het is een eigen keuze. ;)

Ik zou Glamour aanraden, die vond ik zelf leuk. Vooral de jurken en de slaapkamer set vind ik erg geslaagd. :)

Het is wat de anderen hier ook al aangeven: het is maar net wat je zelf zoekt, waar je de meeste interesse voor hebt.
Zelf vind ik -tot nog toe- Familieleven het leukst: die heeft hele leuke sets om kinderkamers mee in te richten. Maar als je liever voor wat chiquere dingen gaat, is Glamour weer de beste keus; sinds ik Glamour geïnstalleerd heb, kies ik in elk geval bijna alleen nog maar die slaapkamer-meubels voor de slaapkamers van m'n volwassen sims :P
De nieuwste accesoire-pack (Feest) heb ik nog niet, dus daar kan ik ook nog niets over zeggen...
Ik denk dat je het beste gewoon naar een winkel kunt gaan en daar de doosjes met elkaar vergelijken. Of even op de site van EA kijken naar info. En dan beslissen welke jouw het meeste aanspreekt.

moeilijk ik heb alleen de nieuwste nog niet glamour had veel spullen en vooral veel jurken wat ik dus helemaal geweldig vindt :P maar feest heb ik nog niet en ik weet ook niet of ik hem wel haal maar jvtje gaf een goede hint kijk op EA daar heb je van die minigames waar je een aantal spullen kan bekijken die in het pakket zitten dat geeft je misschien een beter idee over de pakketten :)

Ik zal erover nadenken. Familiepret lijkt me zo leuk, maar ik denk ook weer dat het een 'miskoop' is. En zovaak spellen halen mag ik ook niet echt.. :|

[quote name='Peter de Simmer' post='223837' date='16 Apr 2007, 18:56']Ik heb ze allemaal en vind tot nu toe Glamour het beste. :)[/quote]
Dankje!

Ik ben nu ook wel mischien vanplan om Glamour te kopen. Maar alle tijd, mischien verander ik ook wel van gedachte.

[quote name='Roos' post='224368' date='21 Apr 2007, 15:09']ik zou doorsparen tot een uitbreidingspakket of heb je ze allemaal al??[/quote]
Nee, ik heb ze niet allemaal. Ik heb Seizoenen en het kerstpakket. Gaan het maken ga ik van mijn verjaardagsgeld kopen of ik vraag het. Voorderest weet ik niet. Daarom wil ik ook graag doorzoeken voor een pakket ;).

Feest heb ik nog niet, maar ik vind tot nu toe glamour het leukste, erg mooie meubels enzo, ik maak veel gebruik van de spullen die in glamour zitten. Familie gebruik ik eigenlijk zelden spullen van :-)

Mijn keus staat vast, ik kies voor Glamour. Bedankt iedereen trouwens, ik heb op de Amerikaanse sims website gekeken, en al die filmpjes gezien, en het gaf me toch een wat andere indruk. Ik vind de Glamour objecten mooier, tenminste, die op het filmpjes. Daarom zou ik wel Glamour kiezen.

Ik weet niet of er hier nog een slot op moet, of voor andere leden die een accessoires pakket moeten kiezen.

volgens mij is h&m intussen ook al verder met info e.d.. want op een ander simsforum staan al plaatjes etc... dus misschien neem je die wel :P.. maar die komt in juni of juli ofzo pas.. en ik denk niet dat je zin hebt om zo lang te wachten..

[u]Glamour[/u] maar een echte uitbreidingpakket heb ik meer intresse naar!Lid Melkpakje bericht stamt 22 april was het een goede keus omdat Simparoolers keus was?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...