Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Jolijn

[vanalles :P] Je laatste aankoop

Recommended Posts

Gewoon wat je als laatste hebt gekocht :blij: ben net nog even wat spullen voor survivalkamp gaan halen in 't dorp: deo, shampo, 2 rollen watjes, aftersun en een klein blikje vaseline :blij:

Ik heb net mijn eerste paar Allstars gekocht :blij: ze zitten vet lekker, en het zijn chocolade bruine. :D

Ikke net een spelletje:

Spyro en dan nog een gekke titel erbij ofzo :P
en net een tompouche :) ( maar die is al opgegeten :') )

Jean + tampon...
WAAROM moet ik alles visualiseren? :-|

Mijn laatste aankoop is trouwens een Snicker (of hoe je dat ook schrijft, iig zo'n marsding met nootjes :P )

Zilvere I-Pod Nano! :verliefd: Maar dat is eigenlijk van woensdag, zo'n uur geleden heb ik een zakje RedBand Winegums gekocht op school. ;)

Winegums zijn jummie! ^^
Ik heb een broodje gezond met kaas van de bakker bart op school gekocht als laatst. De ham was op. :(

[quote name='Nina' post='224948' date='27 Apr 2007, 13:25']Ik las eerst een tampon.. ik dacht al, wtf moet je nou met een tampon? XD[/quote]
Dat was eerst wel mijn keuze eigelijk. :P Heb ik maar van afgezien, ik wou liever een [b]tompouche[/b]

Ik heb geshoooopt :D
De buit: een skinny jeans, een tas met doodshoofdjes, een shirtje met doodshoofdjes en nieuwe oordopjes voor mijn iPod :P :D

[quote name='Nina' post='224948' date='27 Apr 2007, 13:25']Ik las eerst een tampon.. ik dacht al, wtf moet je nou met een tampon? XD[/quote]

hahahah echt hea, dat las ik ook :P
@ Kiki*; die krengen ( oordopkes voor iPod ) zijn duur hea :o

[quote name='Samm~' post='224982' date='27 Apr 2007, 21:12']@ Kiki*; die krengen ( oordopkes voor iPod ) zijn duur hea :o[/quote]

De standaard oordopjes van Apple? Als je slim bent dan vraag je bij Apple support om nieuwe als je oude niet goed meer werken. Dan krijg je ze gratis thuisgestuurd.

Heb ik ook gedaan :P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...