Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Kiki*

[uiterlijk] Kledingtopic

Recommended Posts

Lijkt me wel duidelijk, alles wat met kleding en jouw stijl te maken heeft :D
Ook accessoires mogen hier.

en ik heb pas nog een spijkerbroek gekocht :P

maar wat zijn er trouwens weinig berichten hier :o

Ik draag nu tegenwoordug de broeke van mn moeder :D ( zij is echt zoooo slank..niet normaal! :o zij heeft maatje 36-38 en is 40 :o creapy.. maáár mega handig voor mij :D
zij heeft G-sus broeken enzo, en die broeken zijn nét iets te lang - waar ik dus veel vn hou :D -

K heb 38 D=

Maar t hangt van t merk af, van esprit heb k een maat 36 broek en dies veeeeel te groot en van de H&M heb k er een van 34 en 32 waar k in pas...

Ik heb iets van 34/36.. Zit er net tussenin waardoor ik nooit broeken kan vinden..
Vandaag trouwens in Breda geweest, en driekwart broek, 2 shirtjes + riem gekocht. Echt zó veel winkels in Breda, heb volgens mij nog niet eens de helft gezien :D Volgende keer ga ik dus echt niet meer naar Roosendaal he, hier kun je gewoon 3 uur winkel-in-winkel-uit zonder iets te zien wat er een beetje normaal uitziet.. :|

Ik vind kleding enzo wel leuk, maar ik heb meestal niet veel zin om heel veel aan mijn uiterlijk te besteden. Daarom draag ik meestal gewoon een simpele spijkerbroek met een vest (In de zomer een t-shirt). Meestal draag ik bruin, anders zwart. Soms ook wel andere kleuren. En soms heb ik ineens wel zin om moeite te doen, en dan ga ik m'n haar leuk doen en mijn leukste kleren uitzoeken enzo... :P Maar meestal zie ik er heel simpel uit. Ik ben niet bijzonder modieus, ik hou het graag simpel. :)

ik heb maat 26/32 maar volgens mij is dat een andere maat als waar jullie het over hebben :P
en bij shirtjes het ik S of xs ...

Ik ben blij dat ik nog een beetje een normale maat heb bij shirtjes, 38/40. :P

Nu ik aan broekmaten denk...
Vraag me af hoe groot mijn vader's maat is. XDD

[quote name='Roos' post='225611' date='4 May 2007, 22:30']ik heb maat 26/32 maar volgens mij is dat een andere maat als waar jullie het over hebben :P
en bij shirtjes het ik S of xs ...[/quote]

Ik xs of xxs D= maar die vind je nergens =.=

ik weet volgens mij mijn maat niet eens nu je het zegt :P
binnekort maar eens kijken..

Hmm.. mijn stijl.
Laten we zeggen dat ik vaak naar de H&M ga :lol:
Dus dan weet je wel ongeveer wat mijn stijl is, beetje trendy ofzo.
Ik ga ook wel mee met de trends, maar dan koop ik ook alleen wat ik mooi vind.
Zoals die tube dress die ik gekocht heb.
Voor de rest ga ik ook naar Vero Moda, Only, SPS, Bershka enz.

En ik besteed eigenlijk best wel veel aan mijn uiterlijk. Kleding en verzorging (huid enz.)
Dus *bijna* elke dag scrubben, dagcreme.. 's avonds vet op me gezicht.
Letten op me eten :unsure:
En op het moment draai ik een beetje door qua gewicht maar dat hoort hier niet xD

En voor shirtjes heb ik 36/38 en broeken 36/38 ofzo, ligt er aan wat voor broek het is ofcourse.

[quote name='Suzanne239' post='225603' date='4 May 2007, 22:09']Ik heb iets van 34/36.. Zit er net tussenin waardoor ik nooit broeken kan vinden..[/quote]

dat heb ik dus ook.. als ik een broek vind is of altijd telang of hij zit van boven
niet goed.. en wat ik ook vaka heb is dat maatje xs of s al uitverkocht is grr
heb ik vaak bij truitjes heb ik ook xs of s altijd als ik leuke zie is alleen nog
maatje medium of xl over.. echt leuk :droog:

ik ga ook altijd naar de h&m, vero moda, only is lekker goedkoop :-)

Ik heb... 38, maar ik wil terug naar de 36!
En qua shirtjes S / M, maarja dat ligt idd aan het merk hea :)
soms vink 't echt erg...dat ik gewoon een M moet...:roll:
maarja daar gaat de topic niet ovr :)

Ik heb altijd broeken die mijn lengte zijn, zijn van boven te smal. Want ik heb best wel brede heupen voor iemand van 1.67.
Ent det is prittie enojing!

tja maar niet alleen meisjes hebben dat.. want ik heb bij 1 bepaalde broek ook dat hij bij de bovenbeen te strak zit enzo.. die doe ik dus ook niet meer aan, vind dat lelijk staan.. en als je gaat zitten merk je dat echt vet erg..

[quote name='Samm~' post='225716' date='6 May 2007, 14:45']ermm..ik heb altijd dat ze bij mn bovenbenen te strak zitte...
sux![/quote]

Ik heb echt grote bovenbenen, daarom moet ik ook per se stretch hebben. >__< En ik ben best wel breed, dus dan moet ik ook nog 'es 42 hebben. :P Zie daar maar eens wat broeken van te vinden, 42, stretch, èn mooi. XD

In spijkerbroeken heb ik maat 30/30 of 30/32 (Amerikaanse maten, 1e maat is lengtemaat, 2e breedte; in NL maten heb ik 38/40, afhankelijk van hoe het model valt). Qua lengtemaat moet ik dus écht niet langer dan 30 hebben, want dan zijn ze veel te groot. Maar vindt maar eens een leuke, betaalbare broek met lengtemaat 30... :( Standaard is 32 & 34 :(

Met shirtjes enzo heb ik meestal maat S, vestjes koop ik ook nog wel eens als M, maar ook daar geldt dat het ook afhankelijk is van hoe het valt, de ene S is de andere S niet... maar da's dus in elk geval wel een normale maat. Ik heb eigenlijk nooit echt moeite met shirtjes/vestjes/truien vinden. Nou ja, in de uitverkoop gebeurt het nog wel eens dat alleen nog L & XL te krijgen is, maar voor de rest kan ik prima slagen. Alleen broeken zijn dus lastiger...

Mijn stijl zou ik omschrijven als casual/sportief. 's Zomers een leuk shirtje (vaak 'girlie' model), 's winters een vestje of een (fleece)trui. Dat gecombineerd met een (spijker)broek en Allstars of andere sportief ogende schoenen gaan erbij.

Hmm kledingmaat ligt bij mij echt aan dat ding zeg maar, is meestal dus rond 36/40 en bij shirtjes s/m ofzo.. En spijkerbroeken móet ik bijna altijd 32-34 hebben anders issie te kort :P

[quote name='Frouwke' post='225727' date='6 May 2007, 16:13']Ik heb echt grote bovenbenen, daarom moet ik ook per se stretch hebben. >__< En ik ben best wel breed, dus dan moet ik ook nog 'es 42 hebben. :P Zie daar maar eens wat broeken van te vinden, 42, stretch, èn mooi. XD[/quote]
Sja, daar heb ik dus ook last van :-P

Hmm als we hier nou ook een 'wat heb je nu aan?' topic van maken? :P Ik heb nou een spijkerbroek, tuniek van de hennes, aardbeien sjaaltje & aardbeien oorbellen en rooie ballerina's met stippen van de manfield aan ^^

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...