Jump to content

Photo

ow nee

• Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 quincella

quincella

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 26 May 2007 - 07:10 AM

haaii, weer..im download nu heel veel spullen en wil ik net gaan spelen kijken of mijn nieuwe spullen er op staan. is ie net aant laden en komt er dit:''het programma is vastgelopen sluit nu af,,
en nu moet ik dus mijn spel opnieuw installeren en alles opnieuw downloaden. heeft iemand hier een handige tip of truc voor? ik heb echt geen zin om alles weer opnieuw te doen. kun je niet het bestand waardoor het spel is vasrgelopen er uit halen?

groetjes quincella

#2 Babske

Babske

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,543 posts

Posted 26 May 2007 - 10:57 AM

Je zou ook je downloadmap even tijdelijk ergens anders kunne verplaatsen.

#3 quincella

quincella

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 26 May 2007 - 03:15 PM

dus al die downloads even in een andere map zette en dann gewoon het spel verwijderen en op nieuww installeren en dan die downloads weer in de map doen?? dat ik heb ik nu gedaan..

#4 quincella

quincella

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 26 May 2007 - 03:20 PM

ja kijk hij doet het!! maar...het spel is vastgelopen door een bestand, en die staat er nu WEER op! en ik weet toch niet welke dat is?!?!?

#5 quincella

quincella

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 26 May 2007 - 03:23 PM

ik weet het al! ik download die nog een x en kijk dan welke het is! de naam..hoope dat t werkt

#6 Jozza

Jozza

Forum Dictator in ruste

• Admin - Ex-dictator
  • 4,183 posts

Posted 26 May 2007 - 03:28 PM

In godsnaam! Gebruik de EDIT knop! :o

Dubbelposten wordt niet op prijs gesteld, zeker niet driedubbelposten.
Posted Image

"Today, we celebrate the first glorious anniversary of the Information Purification Directives. We have created, for the first time in all history, a garden of pure ideology. Where each worker may bloom secure from the pests of contradictory and confusing thoughts. Our Unification of Thoughts is more powerful a weapon than any fleet or army on earth. We are one people, with one will, one resolve, one cause. Our enemies shall talk themselves to death and we will bury them with their own confusion. We shall prevail!"

#7 quincella

quincella

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 27 May 2007 - 11:32 AM

oke nu heb ik weer een vraag. als ik op de sims kom als ie klaar is met dat filmpje en met laden komt er zo'n schermpje met spullen die je gedownload hebt. nou dit heb ik nog nooit eerder gehad, maar in die lijst staat een bestand met groene letters en een zwarte rand..wat is dat?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users