Jump to content

Photo

overvolle disc

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 quincella

quincella

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 07 November 2007 - 03:49 PM

dus ik heb het downloaden al onder de knie. Maar nu heb ik dus super veel gedownload en nu maakt mijn computer een heel raar geluid en start ie niet meer op. komt dit door een volle schijf?

#2 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 07 November 2007 - 04:09 PM

Het zou kunnen, maar het lijkt me niet. Ik denk eerder dat je misschien per ongeluk een virus hebt meegedownload.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#3 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 07 November 2007 - 04:19 PM

Als je een volle schijf had gehad, had je dat echt wel gemerkt enzo hoor :) Qua dingen niet meer op kunnen slaan enzo ;)
Posted Image

#4 quincella

quincella

Member

• Members
  • PipPip
  • 11 posts

Posted 07 November 2007 - 05:42 PM

hmm, oke. Maar nu? ik heb dus de pas gedownloaden dingen er af gehaald en hij deed nog steeds raar. dus het ligt niet aan de downloads. Ik installeer het spel wel opnieuw en hou een back up van de downloads. toch bedankt.

#5 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 07 November 2007 - 05:44 PM

Je kan voor de zekerheid even een virusscan doen. Als die virus er inderdaad bij zat, dan is die niet zomaar weg als de downloads ook weg zijn.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#6 JVtje

JVtje

Webmaster

• Admin - Webmaster
  • 4,212 posts

Posted 09 November 2007 - 08:04 PM

Een pc die raar doet, kan heel erg veel oorzaken hebben. Het hoeft dus helemaal niet aan de downloads te liggen. Een virusscan doen, wat Beachboy voorstelt, kan in elk geval zeker geen kwaad, maar het hoeft niet dé oplossing te zijn. Het kan ook liggen aan een driver die niet helemaal lekker werkt, er kan iets mis zijn met de hardware (maar (nog?) niet erg genoeg om helemaal niet meer met de pc te kunnen werken), het kan ook aan een ander programma liggen... Kortom: het kan echt aan zo enorm veel dingen liggen!
Very funny Scotty ... now beam down my clothes!!!

Wurmke's Blog
Mauds Blog

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users