Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
N.Frufo

Hoe bent u in aanraking gekomen met > The Sims

Recommended Posts

[img]http://www.skinnerup.com/wp-content/uploads/2006/06/thesims1.jpg[/img][img]http://www.linkelink.nl/images/The_Sims_2_wallpaper_6_1024_klein.jpg[/img]

[b]Hoe bent u in aanraking gekomen met > The Sims?[/b]

[b]Mijn verhaal Zie >[/b] [url="http://www.insidegamer.nl/members/30775/weblog/103"]http://www.insidegamer.nl/members/30775/weblog/103[/url]

Via de vriend van mijn broer.

Mijn broer speelde de sims ooit eens bij hem en vond dat wel leuk. Ik zag het in de winkels liggen, maar heb het lange tijd laten liggen. Vond het te duur en sprak me niet genoeg aan.
Mijn broer zou het *illegaal* nog eens kopiëren van die vriend, maar dat is nooit gebeurd.

Op een dag zag ik de sims en het rijke leven liggen in de bibliotheek. Toen heb ik dat uitgetest en sindsdien ben ik verslaafd geloof ik. :P

Via een vriendin. Zij had dit spel eerst, en toen ik bij haar kwam, mocht ik even spelen ^^

Mijn huizen waren toen iig 10x groter dan de huizen die ik nu bouw. xD

Via mezelf, ik zag het opeens in de winkel, en wou het toen uitproberen, en ik bleek het leuk te vinden, dus ik speel het nog altijd. :P

En mijn huizen zijn nou ook heel anders dan eerst. :P

Via mijn oom en tante, waar ik het spel een keer speelde. Na die ene keer vond ik het meteen leuk :P.

Hoort dit topic trouwens niet beter in het Sims forum :unsure:...

Ik was een keer op een familie feestje en heb ik een nichtje het spel op de laptop zien spelen. Ik keek eventjes en daarna mocht ik het ook proberen. Ik vond het zo leuk dat ik het spel voor mijn verjaardag heb gevraagd destijds (De Sims 1 Deluxe (met Het Rijke Leven)). Ik heb het een paar maanden laten liggen en daarna ben ik het gaan spelen. Ik vond het erg leuk. Ik kocht alle uitbreidingen (behalve Makin' Magic omdat ik dat niet realistisch vond :P ).

Ik had op internet al wat over het spel gelezen, voor het uitkwam (Sims 1, voor de duidelijkheid) en ik was er meteen al enthousiast over. Dus zodra het in de winkels lag -en ik wat geld had- heb ik het meteen gekocht :)

[quote name='BeachBoy' post='229924' date='28 Nov 2007, 19:06']Via mijn oom en tante, waar ik het spel een keer speelde. Na die ene keer vond ik het meteen leuk :P.

Hoort dit topic trouwens niet beter in het Sims forum :unsure:...[/quote]

Uw manier is echt uniek omtrend ontmoeting, ja eigenlijk wel he?

Hoezo? Zijn oom en tante kunnen toch ook sims leuk vinden. :]
En ik heb trouwens ook net als JVtje wel het nodige eerst gelezen op Internet. :)

En dit kan misschien wel beter in het Simsforum ja :o Maar eigenlijk ook weer niet, omdat het vragen/poll/dinges is :P maar het heeft wel verband met Sims. :P

[quote name='Jean' post='230007' date='29 Nov 2007, 16:40']Hoezo? Zijn oom en tante kunnen toch ook sims leuk vinden. :]
En ik heb trouwens ook net als JVtje wel het nodige eerst gelezen op Internet. :)

En dit kan misschien wel beter in het Simsforum ja :o Maar eigenlijk ook weer niet, omdat het vragen/poll/dinges is :P maar het heeft wel verband met Sims. :P[/quote]

Nou ooms en tantes zijn altijd in de 50 of 60 jaar,leuk zo ziet u maar de oude garde speelt ook graag een spelletje mee :-)

Ja ik stem voor gooi maar bij de sims dit topic ik hoop niet dat ze het topic zullen verslinden :-( :-o

Via een kennis (waar ik nu niets meer van hoor), want die had alle spellen illegaal op kopietjes staan.Ze hebben voor mij ook een kopietje gemaakt.
Omdat ik toen problemen kreeg met het spel, ben ik (en mijn zus) de uitbreidingen Beestenboel, Party & Abracadabra gaan kopen. We hadden een pentium 1 en het kon het net nog allemaal aan :-P
Toen ik een pentium 2 kreeg, gingen we alles van The Sims kopen.
De Sims 2 kreeg ik via Kerst, En daarna heb ik gewoon alles gekocht (Behalve Glamour en Kerst geen andere ascesoires)

Bij mij begon het met een vriend die hem toen vlask na de release had, en ik wou het echt altijd spelen.
Dus toen kreeg ik hem voor sinterklaas :3

[quote name='N.Frufo' post='230067' date='30 Nov 2007, 11:14'][quote name='Jean' post='230007' date='29 Nov 2007, 16:40']Hoezo? Zijn oom en tante kunnen toch ook sims leuk vinden. :]

En dit kan misschien wel beter in het Simsforum ja :o Maar eigenlijk ook weer niet, omdat het vragen/poll/dinges is :P maar het heeft wel verband met Sims. :P[/quote]

Nou ooms en tantes zijn altijd in de 50 of 60 jaar,leuk zo ziet u maar de oude garde speelt ook graag een spelletje mee :-)
[/quote]
Nou die oom en tante zijn nog allebei misschien net in de 30 (en toen the Sims 1 uitkwam waren ze dus nog jonger) :P.

ik wist dat t bestond misschien door reclames ofzo maar had nooit een pc gehad en toen werd ik verslaafd aan bouwspellen, ann0 1602 enzo en toen dacht ik he er is toch ook iets dat je huizen kunt bouwen en mensjes in kunt laten wonen? en toen kocht ik sims met nog een uitbreiding en oh boy oh boy een magisch moment ik was verslaafd.. :D

Bedoel je daarmee simparool of EA? want Simparool had jij zowiezo eerder ontdekt :-P

Hmm k had de sims van toen 'op vakantie' net uit was. Maart 2002 blijkbaar.

Maar daarvoor had ik ook al de sims gestolen van een ander vriendinnetje en maandenlang bij mij thuis liggen :-P

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...