Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Nefje

Free Time

Recommended Posts

Ik zie op die nieuwste screens niet echt wat vernieuwends ofzo, wat Nefje al zei, LAN parties konden al, '' soortvan ''.

[quote name='Wouter' post='231587' date='3 Jan 2008, 15:05']Spelen ze nou Spore op de derde screen?[/quote]
Yep.

[quote]Lilli Schumacher
SPORE™ ist mein absolutes Lieblingsspiel. Ich habe der Veröffentlichung entgegengefiebert und jetzt kann ich gar nicht genug davon bekommen. Das Spiel macht einfach so viel Spaß, dass ich alles um mich herum vergesse - die Zeit vergeht dann wie im Flug. Wenn ich spiele, habe ich gar keinen Hunger, werde nicht müde und muss noch nicht mal zur Toilette! So sehr vertiefe ich mich in das Spiel.[/quote]
bron : [url="http://www.diesims2.de/pages.view_page.asp?id=637"]http://www.diesims2.de/pages.view_page.asp?id=637[/url]

Ofwel:
SPOREâ„¢ is absoluut mijn lievelingsspel. Ik keek er met spanning naar uit en nu kan ik er geen genoeg van krijgen. Het spel is zo leuk, dat ik alles om me heen vergeet - de tijd vliegt voorbij. Wanner ik speel heb ik helemaal geen honger, word ik niet moe en ik hoef ook niet naar de wc! Zo erg ben ik verdiept in het spel.

Klinkt dus alsof de behoeftes honger/slaap/blaas niet naar beneden gaan tijdens het gamen.

[quote name='Nefje' post='231577' date='3 Jan 2008, 12:09']Er is nu ook al een optie om dat te doen.
Dan wel niet een echte party, maar wel een optie bij de pc om LAN te spelen. Alleen verschilt dat niet met de 'gewone' manier van spelen.
Ik zag die optie namelijk laatst bij een student. Was me eerder nooit opgevallen. :-|[/quote]

Weet ik, daar heb ik hier zelfs ooit een topic voor geopend ( [url="http://forums.simparool.nl/index.php?showtopic=5618&hl="]http://forums.simparool.nl/index.php?showtopic=5618&hl=[/url] ). Ziet er alleen gaaf uit dat 2 mensen op de PC zitten en 2 op de console. ;)

Ik heb even de moeite genomen om de derde Magazine te vertalen. Graag dan ook niet zomaar overnemen zonder enige bronvermelding.

[color="brown"][size=14][b]Sims Magazine 3 : “Games”.[/b][/size][/color]

[i]Gezamenlijke spelletjesavonden.[/i]

Zorg dat je klaar bent voor de ultieme strijd tussen spelletjesfanaten onder de Sims. Het maakt niet uit of je nu speelt met je familie of buren en vrienden uitnodigt ; een spelletjesavond is een leuke manier om tijd door te brengen met Sims waarmee je het kan vinden. “Sims Games” sprak met zes Sims om uit te vinden wat zij het liefste spelen.

[color="brown"][b]Anne Schuks[/b][/color] : “Bij ons thuis spelen we het liefste “Laat de lama slapen”. Hoe groter de toren wordt, des te nerveuzer word ik met het plaatsen van de stokjes. Ik wil natuurlijk niet diegene zijn die de lama wekt! Soms proberen we degene die aan de beurt is af te leiden. Het brengt erg veel plezier en zo hangen we tenminste niet de hele avond voor de tv."

[color="brown"][b]Lila Schumacher [/b][/color] : “SPORE™ is absoluut mijn lievelingsspel. Ik keek er met spanning naar uit en nu kan ik er geen genoeg van krijgen. Het spel is zo leuk, dat ik alles om me heen vergeet - de tijd vliegt voorbij. Wanner ik speel heb ik helemaal geen honger, word ik niet moe en ik hoef ook niet naar de wc! Zo erg ben ik verdiept in het spel.”

[color="brown"][b]Peter Ritter[/b][/color] : “Mijn vriend Jan komt minstens eenmaal per week langs. Dan spelen wij games van EA zoals Fifa 08. Dat is een leuke manier om tijd met elkaar door te brengen en te ontspannen. Wij zijn beide zeer ambitieus. Als Jan wint, speel ik daarna alleen door om mijn spel te verbeteren."

[color="brown"][b]Marta Janssen[/b] [/color] : “MySims™! Ze zijn zo schattig! Ik vind het leuk om de verschillende spelletjes te spelen en door mijn eigen stad te wandelen. Laatst heb ik een echt verbazingwekkend huis gebouwd!"

[color="brown"][b]Carsten Zimmermann [/b] [/color] : “Ik speel Command & Conquer™ 3 Tiberium Wars, omdat ik het liefste strategiespellen speel. Ik ga echt helemaal op in strategie en planning. Ik vind het interessant om te zien dat verschillende handelingen totaal andere gevolgen hebben. Dat is cool."

[color="brown"][b]Thomas Gruhl [/b][/color] : “Wij spelen het liefste bij mij thuis. Mijn familie houdt ervan om te spelen! We hebben zelfs een kamer in huis, die dient als onze spelletjeskamer. Daarin staat een biljarttafel, een dartbord, bordspellen en een spelletjesconsole met vele spelletjes. Mijn vader leert me zelfs schaken."

[b][color="brown"]* Wat zijn de voordelen voor je sims?[/color][/b]
Sims, die graag een grote familie willen, kunnen nu een voordeel verdienen die de kans op het krijgen van tweelingen vergroot! Dat betekent dubbel zoveel plezier voor de ouders en de kinderen hebben direct een prima speelmaatje. Organiseer je eigen spelletjesavond met familie en vrienden met de spannende en gezellige spellen!

_____

(einde magazine)

Uit deze uitgave kunnen we de volgende dingen halen:
* De behoeftes honger/slaap/blaas zullen niet/minder snel naar beneden gaan tijdens het gamen.
* Nieuwe spelletjes om gezamenlijk te spelen
* Verschillende echte games zoals mysims, fifa 08, Command & Conquerâ„¢ 3 Tiberium Wars en spore kunnen je sims nu ook spelen.
* Je Sims kunnen voordelen verdienen. Voorbeeld : het voordeel dat de kans op tweelingen vergroot.

Ze maken zooo onsubtiel reclame voor hun eigen zaakje he :-P

Geef de sims het verlangen om EA-spelletjes te spelen, en ineens ook de sims-spelers.

Tja wie heeft er nou geen zin om SPORE™ te spelen? En het is al helemaal fantastisch als je Sims™ het ook kunnen doen in De Sims™ 2.

Weet je wat, ik denk dat ik De Sims™ 2 op mijn ASUS [size=1](© 2008 ASUSTeK Computer Inc. All Rights Reserved)[/size] notebook ga spelen.

Stel je voor dat iedereen echt zo zou praten... :roll:

[quote name='Wouter' post='231665' date='4 Jan 2008, 00:01']Tja wie heeft er nou geen zin om SPOREâ„¢ te spelen?[/quote]

ehm.. ik :-|

[img]http://spzone.simparool.nl/gallerij/d/9652-2/vt_0023.jpg[/img]

Lol, ik trek ook altijd eerst mijn voetbal tenue aan, voordat ik Fifa ofzo ga spelen op de console :lol:.

Het zijn 2 lama's. :') Maxis en hun lama verslaving ook. (lama-fluisteraar als rank op thesims2.com etc.) Ook dat ene konijn achtige iets duikt overal weer op.

Het doet mij een beetje denken aan ezeltje strekje, maar het lijkt gewoon (omgekeerde) mikado met een lama eraan toegevoegd. Als de toren van stokjes omvalt, wordt de 'lama wakker' en is het spel over. :P

[quote]At our house, we love playing Don't Wake the Llama. As the tower grows taller, I start getting more and more nervous [b]placing my stick[/b]. After all, I don't want to be the one to wake the llama! Sometimes, we even try to distract each other when it's someone else's turn. It's great fun and it means at least for one night we're not all glued to the TV.[/quote]
Hmm... Als je het zo ziet zou je juist denken dat je een stokje moet weghalen, zoals bij mikado zeg maar.

edit: Oeh, ik ben duivels. :twisted2: (aantal posts)

Volgens mij is het doel van het spel eerder om de lama niet wakker te maken door je stokjes juist te plaatsen op de lama (dus niet om ze weg te halen), en als je teveel beweegt tijdens het plaatsen wordt de lama wakker (en springt hij op ofzo, weet ik veel :P). Dus inderdaad wat jij zei, een soort Ezeltje Strekje.
Dat staat ook in het stukje dat je vet hebt gemaakt; "placing my stick" betekend "het plaatsen van mijn stokje".

Dus toch een soort omgekeerde mikado. :?
Het lijkt me alleen een beetje raar om stokjes op elkaar te plaatsen... lijkt me dat het wegrolt... Maarja, het is sims.

Hopelijk vliegt die lama de lucht in als hij wakker wordt ofzo. :')
Is het nou een lama met 2 koppen of zijn het er nou twee? x"D

Op [url="http://spzone.simparool.nl/gallerij/v/desims2/pc/freetime/vt_0022.jpg.html?g2_imageViewsIndex=1"]deze screen[/url] kun je het iets beter zien. Volgens mij zijn het 2 lama's (1 grijze en 1 beige kleurige), al moet ik toegeven dat ze wel heel vreemd op elkaar zitten als het er echt 2 zijn. En tja zo het staat in die Engelse beschrijving moet je inderdaad stokjes op elkaar plaatsen, en dat het niet wegrolt... tja zoals je zegt, het is de Sims :P.

Er is weer een nieuw deel van het Free Time magazine. Dit keer gaat het over kunst enzo. De nieuwe editie staat alleen nog maar op de Duitse site, maar hij zal binnenkort ook wel op thesims2.com verschijnen :D.

[url="http://www.diesims2.de/pages.view_page.asp?id=639"]Nieuw magazine[/url]

Ik heb een vertaling gemaakt van het vierde Magazine dat je [url="http://www.diesims2.de/pages.view_page.asp?id=639"][color="brown"][b]hier[/b][/color][/url] kan lezen.

[color="brown"][size=14][b]Magazine 4 “Kunst en cultuur”.[/b][/size][/color]

[color="brown"]Kan je hobby je leven veranderen? En zou je daarmee in je levensonderhoud kunnen voorzien?[/color]

De ware liefde in jouw leven is de kunst en jij bent dan ook bereid om van jouw passie je levenswerk te maken!Maar hoe krijg je het voor elkaar om de allerdaagse dingen met hobby’s zoals pottenbakken, designkleding maken en het schilderen van meesterwerken te combineren? Geen zorgen, dat lukt je slapend! Vele Sims leven hun leven en kunnen daarnaast het werk doen waar ze altijd al gedroomd van hebben. Hier volgen wat handige tips van succesvolle kunstenaars, waarmee je je eigen creativiteit in geld kan omzetten.

[img]http://i189.photobucket.com/albums/z117/Nefje_/sims%20nieuws/magazinevrijetijd1.jpg[/img]

[color="brown"]Hoogwaardige geschenken en textiel van eigen hand[/color]
Zoek je dat perfecte handgemaakte geschenk? Bekijk dan eens onze collectie van designkleding, schattige knuffelberen, praktische aardewerkpotten en gordijnen*. Elk artikel is liefdevol door ervaren naaisters met de hand gemaakt en van de beste kwaliteit.

[color="brown"]De goede werkplaats.[/color]
Het is belangrijk om naast de goede werkmaterialen ook de optimale werkplaats te hebben! Als je geen atelier of garage hebt, dan kan je eens over een eigen werkkamer in huis gaan nadenken of op z’n minst een afgescheiden ruimte. Als je een eigen werkruimte tot je beschikking hebt, word je minder snel afgeleid en tegelijk maak je anderen (en jezelf!) duidelijk dat je bezig bent.

[color="brown"]Geen haast![/color]
Als je wilt dat de kunst meer dan alleen een hobby is, dan zal je er veel tijd in moeten steken. Alleen als je goed te werk gaat, kan je je werk perfectioneren. Zonder voldoende oefening zal je misschien alleen mislukte vazen, scheve gordijnen* of kapotte teddyberen maken.

[img]http://i189.photobucket.com/albums/z117/Nefje_/sims%20nieuws/magazinevrijetijd2.jpg[/img]

[color="brown"]De pottenbakkersschijf van “BastelFix”[/color]
Heb jij er altijd al van gedroomd om van een hoop vormloze klei een geweldig meesterwerk te maken? Met deze luxe pottenbakkerschijf kunnen zelfs twee linker handen kunst maken. Met weinig oefening kun je al mooie borden, vazen, potten en zelfs theeservies maken! Laat je creativiteit de vrije loop en maak zelfgemaakte kunstwerken om te verkopen.

[color="brown"]Ontdek nog meer interesses.[/color]
Het maakt niet uit of je passie nou in het naaien, schilderen, pottenbakken of in een andere artistieke activiteit ligt, het kan niet kwaad om ook eens de andere kunstrichtingen uit te proberen om je creativiteit te verbeteren. Bespeel een muziekinstrument, om je fantasie verder te ontwikkelen. Richt je ook niet alleen op één kunstrichting. Houd je interesses breed, zodat je creativiteit zich blijft ontwikkelen.

[img]http://i189.photobucket.com/albums/z117/Nefje_/sims%20nieuws/magazinevrijetijd3.jpg[/img]

[color="brown"]Ook de kleintjes kunnen meedoen met de kunst.[/color]
Bied je kinderen een alternatief voor de tv. Het is heel makkelijk: De ‘[i]speeltafel voor kleintjes [/i]’ is perfect om de kinderen dichterbij de kunst te brengen. Laat je aankomend-architect met de bouwblokken spelen of druk uw kroost wat kleurpotloden in de hand. Met een beetje geluk zetten ze zelfs wat op papier in plaats van het in hun mond te doen.

[color="brown"]Verdien je inkomen.[/color]
Zie de zaken eens realistisch. Jij bent net in de kunst begonnen en hebt dan ook waarschijnlijk nog een baan nodig om je brood te verdienen. Het kan lang duren voordat je artistieke werk eindelijk wat oplevert. Probeer dan ook een baan te vinden, waarbij je nog genoeg tijd over hebt voor de kunst. Maak je niet druk over promoties , je zal die baan toch niet lang hebben. Je hart behoort immers toe aan de kunst!

[color="brown"]Alleen toegankelijk met uitnodiging.[/color]
Wanneer de kunst echt je hobby is, dam kan je toch een echte kunstclub worden toegelaten. Zo kan je contact leggen met Sims die dezelfde interesses delen. (je kunt ze gemakkelijk herkennen aan hun kleding). “[i]Door de Muze gekust II[/i]” is de perfecte plaats om tips en aanwijzingen van de andere kunstenaars te krijgen. Gebruik die mogelijkheid en wie weet word je zelfs nog beter!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...