Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
Nefje

Free Time

Recommended Posts

Ik dacht dat er 4 sims per wedstrijd mee konden doen. Je eigen sim plus 3 andere dus.

Soms zijn de andere sims bezig en kan de wedstrijd niet direct beginnen. Wacht dan even en lok eventueel sims naar beneden.
Probeer anders eens 3 familieleden mee te nemen. Dan doe je een wedstrijd alleen tussen familieleden. Als dat ook niet lukt, dan is het ws een bug.

[quote name='acsaczy' post='236583' date='22 Mar 2008, 09:31'][quote name='Patjuh' post='236528' date='21 Mar 2008, 12:10']dit heb ik niet bij alle huizen maar bij 1 huis als ik dan zigeunerin bel komt ze elke keer opnieuw met een
magische lamp aanzetten, dat gebeurt altijd als ik haar bel.[/quote]

is dat niet juist erg handig al die lampen? :D
wie brengt de lamp eigenlijk? want die krijg je als je alle hobbys vol hebt ofzo..?
[/quote]

als je de koppelende zigeunerin belt

ik heb ea gemailt wat blijkt nou ze kan je niet meer koppelen iedere keer als ze je belt komt ze gewoon met die stomme lamp...

[quote name='Patjuh' post='236668' date='24 Mar 2008, 20:02'][quote name='acsaczy' post='236583' date='22 Mar 2008, 09:31'][quote name='Patjuh' post='236528' date='21 Mar 2008, 12:10']dit heb ik niet bij alle huizen maar bij 1 huis als ik dan zigeunerin bel komt ze elke keer opnieuw met een
magische lamp aanzetten, dat gebeurt altijd als ik haar bel.[/quote]

is dat niet juist erg handig al die lampen? :D
wie brengt de lamp eigenlijk? want die krijg je als je alle hobbys vol hebt ofzo..?
[/quote]

als je de koppelende zigeunerin belt

ik heb ea gemailt wat blijkt nou ze kan je niet meer koppelen iedere keer als ze je belt komt ze gewoon met die stomme lamp...
[/quote]

ooo je moet HAAR bellen? maar moet je dan niet een bepaald aantal punten voor 1 hobby hebben? ik dacht dat ze dan zelf langskwam :o

dat ze alleen nog een lamp brengt als je haar belt is inderdaad een bug. ik gebruik die koppelende zigeunerin sowiezo nooit; ze komt met de meest lelijke sims aanzetten :o

[quote name='acsaczy' post='236672' date='24 Mar 2008, 21:25']ooo je moet HAAR bellen? maar moet je dan niet een bepaald aantal punten voor 1 hobby hebben? ik dacht dat ze dan zelf langskwam :o

dat ze alleen nog een lamp brengt als je haar belt is inderdaad een bug. ik gebruik die koppelende zigeunerin sowiezo nooit; ze komt met de meest lelijke sims aanzetten :o[/quote]

oeh dat durf ik je niet te zeggen.

lol dat is wel zo inderdaad!

ik heb net elke hobby geprobeerd die er is, en voor elke hobby wel 1 of 2 punten verkregen.. maar niets gloeit op.. is mijn sim hobby-loos..kan dat?
hoeveel punten moet je hebben voor n hobby voor het wit opgloeit?

ik ging trouwens voetballen met mijn sim en zomaar ineens spatten er gele vonken uit haar op.. dat bleef nog even zo tot ze ging slapen.. wat is dat? :o

volgens mij is dit het eerste pakket waar ik niets van snap.. dus ieder bedankt die mij kan helpen!

[quote name='acsaczy' post='236678' date='24 Mar 2008, 23:02']ik heb net elke hobby geprobeerd die er is, en voor elke hobby wel 1 of 2 punten verkregen.. maar niets gloeit op.. is mijn sim hobby-loos..kan dat?
hoeveel punten moet je hebben voor n hobby voor het wit opgloeit?

ik ging trouwens voetballen met mijn sim en zomaar ineens spatten er gele vonken uit haar op.. dat bleef nog even zo tot ze ging slapen.. wat is dat? :o

volgens mij is dit het eerste pakket waar ik niets van snap.. dus ieder bedankt die mij kan helpen![/quote]

Je hebt tegenwoordig 3 balken, 1 dit wit word met vriendschappen, 1 voor de hobby's en 1 voor de wens van de sims.
Als ik het goed zeg moet de middelste balk dus wit worden.

Als een sim alle punten heeft voor een hobby komt hij/zij in een roes en komen er witte tralen uit een sim, als die sim die hobby uit oefend.

Ik zelf heb bij een paar sims gehad als ze meerdere hobbys helemaal vol hadden dat ze dan platina hadden (ik denk dat dat iets met hun wens te maken heeft.

Maar die gele stralen die tijdens het voetballen uit een sims spat dat heb ik niet gehad, zijn het niet witten stralen?
Ik hoop je een beetje geholpen te hebben

ik heb net de handleiding van freetime op het internet gevonden, er zijn me wat dingen duidelijker.

maar wel gek dat er bij mijn sim niets oplicht, ik heb alle hobbies geprobeerd en ze heeft 1 of meer punten voor alles...

voor sport had ik 1 punt en als mijn sim penaltys ging maken spatten er echt gele vonken uit, geel, niet wit! en die vonken bleven zelfs lang nadat ze niet meer voetbalde maar gewoon sliep!
vaaag :o

Maak er eens een screen van. Ik heb echt geen idee wat je nu bedoeld.

(ps. die sim is toevallig geen grootpoot of iets dergelijk?)

[quote name='Nefje' post='236686' date='25 Mar 2008, 11:24']Maak er eens een screen van. Ik heb echt geen idee wat je nu bedoeld.

(ps. die sim is toevallig geen grootpoot of iets dergelijk?)[/quote]

looool nee het is een gewone sim

ik had net dezelfde vonken toen ze aan de carros nog wat van die klusauto ging werken..
alleen het lukt me nu niet meer die vonken weer te krijgen.. mocht t me ooit weer lukken dan maak ik een screen.

Maar mijn sim is ECHT hobby-loos!
[img]http://img.photobucket.com/albums/v120/acsaczy/hobbies.jpg[/img]

Ik heb voor alles al 3 punten, (oke voor sport 2. maar zoals je ziet; ze is tijdens een sessie basketballen ingestort pfff :P) sommigen HAD ik zelfs 5, maar niks wordt wit :s
Ik heb zelfs al de cheat aging off gebruikt omdat ik zoveel tijd eraan spendeer.. ze zou dood zijn en dan had ze nog geen hobby gehad om het zo te zeggen....
normaal zou je na 1 of 2 punten toch al moeten weten hoe en wat?

Verder heb ik een roman geschreven, hij werd zelfs afgeleverd bij mij thuis "Een rode zondag van Gina Garlic" maar hoe kan ik hem verkopen?

hooi ik heb een vraagje.
een vriendin van mij heeft sims vakantie maar als ik het spel opstart welke cd moet ik erinstoppen. vakantie of vrije tijd??
alvast bedankt, :) iris

Ik denk de cd van het spel die je het laatste hebt geïnstalleerd... weet ik niet zeker, want ik werk altijd met No-CD cracks.

Ik denk dat die vonken een bug is. Zoiets dergelijks was ook nog wel eens met het hondenvoer in huisdieren.
Dat hobby-loos zijn is denk ik ook een bug. Ik heb ook een paar sims die geen speciaal enthousiasme hebben voor een hobby. Soms komt het bij bepaalde sims na een paar dagen, maar bij de meeste sims gelijk nadat ze iets hebben gedaan met die hobby. Maar er is dus ook een deel wat geen speciaal enthousiasme voor een hobby heeft.

En op dit moment is er geen patch voor. De link op desims2.nl doet het niet en bij thesims2.ea.com staat de Vrije Tijd patch er niet meer bij: [url="http://thesims2.ea.com/update/"]http://thesims2.ea.com/update/[/url]
Ik herinner me dat er een fout in zat en dat de patch daarom offline was gehaald. Maar dat is intussen alweer een tijdje geleden... Als de patch weer online staat, kan je eens overwegen 'm te downloaden, misschien is dan je probleem verholpen.

[quote]hooi ik heb een vraagje.
een vriendin van mij heeft sims vakantie maar als ik het spel opstart welke cd moet ik erinstoppen. vakantie of vrije tijd??
alvast bedankt, iris[/quote]
Je bedoelt "Op Reis" neem ik aan? In dat geval moet je met de cd-rom van Vrije Tijd opstarten. Je start namelijk altijd met het nieuwste uitbreidingspakket op. (stuffpacks tellen dus niet)
Maar goed, meestal krijg je ook een melding als je de verkeerde cd-rom erin stopt.

[quote name='Nefje' post='237994' date='25 Apr 2008, 19:35']Ik denk dat die vonken een bug is. Zoiets dergelijks was ook nog wel eens met het hondenvoer in huisdieren.[/quote]

Bedoel je die vonken die aan je sims voeten blijven hangen als ze aan die auto hebben gewerkt? Daar heb ik ook last van.. Erg vervelende bug, maar gelukkig ben je er zo weer vanaf met de boolprop testingcheatsenabled code; gewoon Force Error (bij je sim) en dan Reset (voor de mensen die daar ook last van hebben) :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...