Jump to content

Photo

sims cast away

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 ringo

ringo

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 06 December 2007 - 08:16 PM

ben op vulkaan eiland, en heb klei nodig voor mijn huis en voor nog een paar dingen, nu heb ik al klei gehad, maar weet niet meer waar ik het kan vinden, volgens mij was het op het tweede eiland in een van de jungels, maar ja welke ook alweer (ergens in een hoekje)

verder heb ik heel vulkaan eiland alle hoeken en gaten gehad. en open gespeeld, zelfs een nieuw eiland.
heeft er iemand op vulkaan eiland al een douche blauwdruk vijgespeeld???

en hoe komt het toch dat er zo weinig zacht hout te vinden is, ik ga elke keer maar terug naar het tweede eiland, maar is zo irri en neemt zoveel tijd in beslag.

ja ik weet dat er cheats zijn, maar doe niet aan cheats, wil wel graag hints of horen of iets mogelijk is , maar verder vind ik het zonde van het spel om cheats te gebruiken.

groetjes Marieke

#2 ringo

ringo

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 08 December 2007 - 05:39 PM

zo heb de klei gevonden, kan zelfs al naar huis als ik wil, bijna alle opdracht vrijgespeeld, nu nog de paarse verf en dan ben ik een heel eind. heb al een mooie bungalow gebouwd.

wat ik alleen erg jammer van het spel vind is dat brand gevaar dat je dus niet veel kan bouwen op 1 plek. als je al een tuintje maakt en een bed en fornuis met eettafel en stoelen en een schilderij aan de muur w.c. en douche dan geeft hij al kans op brand gevaar aan

dat vind ik erg jammer

Groetjes Marieke

p.s. wat is het stil hier op dit gedeelte van het Forum...

#3 cisjuh

cisjuh

Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 10 December 2007 - 07:14 PM

zo heb de klei gevonden, kan zelfs al naar huis als ik wil, bijna alle opdracht vrijgespeeld, nu nog de paarse verf en dan ben ik een heel eind. heb al een mooie bungalow gebouwd.

wat ik alleen erg jammer van het spel vind is dat brand gevaar dat je dus niet veel kan bouwen op 1 plek. als je al een tuintje maakt en een bed en fornuis met eettafel en stoelen en een schilderij aan de muur w.c. en douche dan geeft hij al kans op brand gevaar aan

dat vind ik erg jammer

Groetjes Marieke

hoihoi ik wou ff vragen of iemand weet waar ik de cheats kan vinden voor de sims op een onbewoond eiland?? en waar heb je die klei gevonden dan? kan ik owk nie vinden grrrr word er naar van dat ik niet meer verder kom alvast bedankt groetjes cisjuh

#4 ringo

ringo

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts

Posted 10 December 2007 - 07:29 PM

dat vind ik erg jammer

Groetjes Marieke

hoihoi ik wou ff vragen of iemand weet waar ik de cheats kan vinden voor de sims op een onbewoond eiland?? en waar heb je die klei gevonden dan? kan ik owk nie vinden grrrr word er naar van dat ik niet meer verder kom alvast bedankt groetjes cisjuh

cheat staan gewoon hier op het forum, maar waarom cheats gebruiken, dan is de uitdaging van het spel er toch af.

tussen eiland 1 en twee krijg je na een bepaalde tijd een extra eiland waar je naar toe kan zwemmen, daar heb je klei
en in 1 van de tee jungels van eiland twee heb je ook klei.

weet iemand dan eindelijk de paarse verf, hoef niet te weten precies waar maar wel in welke hoek, ik zelf denk op eiland twee, omdat mijn scheepsmaatje en de apen mij daar al een paar keer verf heben gebracht maar helaas geen paarse

#5 dinand

dinand

Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 21 December 2008 - 06:33 PM

k heb veel vragen ik ben npas bij het begin maar k weet niet hoe de hygiëne kan krijgen ! k kan geen douche maken....

#6 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 21 December 2008 - 09:18 PM

Ok, verplaats jezelf even in de situatie: Je bent gestrand op een onbewoond eiland, je staat op een strand met een oceaan, en er is geen douche. Je wil jezelf wassen, wat nu?

#7 dinand

dinand

Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 22 December 2008 - 10:47 AM

dat vraag k duzz xD

#8 Mike SimsFAN

Mike SimsFAN

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 387 posts

Posted 22 December 2008 - 11:02 AM

Ok, verplaats jezelf even in de situatie: Je bent gestrand op een onbewoond eiland, je staat op een strand met een oceaan, en er is geen douche. Je wil jezelf wassen, wat nu?

Slahaaaaaaaaaahaaaaaaaa!

#9 dinand

dinand

Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 22 December 2008 - 11:13 AM

k heb het al gevonden ! :P

#10 dinand

dinand

Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 22 December 2008 - 07:52 PM

k heb nog een vraag bij het 3de eiland wil k graag naar het 4de stuk van het eiland maar daaaar kan k niet kommen :) weet je oowk wat k moet doen ?

#11 dinand

dinand

Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 posts

Posted 28 December 2008 - 05:14 PM

niemand ?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users