Jump to content

Photo

Vraagjes Simcity Societies ^^

• Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 Fienx

Fienx

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 505 posts

Posted 23 December 2007 - 09:50 AM

Ik heb gisteren een deel van de tutorial gevolgd. Maar ik haat tutorials en 'k heb hem afgesloten, omdat ik alles liever zelf wil ontdekken :'D

Maar ik heb ff een paar vraagjes, en ik denk niet dat dat voorkwam in die tutorial.

- Kan je het ergens instellen dat je verder kan uitzoomen in je stad? Want ik vind 't echt lastig dat ik niet verder kan uitzoomen xD

- Ik krijg geen bomen gezet xD Als ik er een plaats, zie ik hem niet staan ..

- Kan je nog dat God-ding doen zoals in SimCity 4, zodat je zelf rivieren en heuvels kan maken etc ?

- Op sommige screenshots zie ik lantaarnpaals op de voetpaden staan, en andere soort wegen, maar ik zie ze niet in het spel .. Ook niet als ik de cheat Eureka heb ingevoerd.

Ik denk dat het dat was xD
Posted Image

#2 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 23 December 2007 - 12:35 PM

- Je kunt de camera aanpassen in het opties menu. Zelf vind ik Free mode het handigste, omdat dat ongeveer hetzelfde werkt als bij de Sims 2.

- Heb ik ook, dat doet ie als de grafische instellingen van het spel heel laag staan ingesteld. Ik heb geprobeerd om ze hoger in te stellen, maar dan zie je om een of andere reden alleen maar water. Mijn videokaart zal wel weer eens niet goed genoeg zijn voor dit spel.

- Volgens mij kun je alleen maar hele kleine dingetjes aanpassen in het landschap, maar verder niets. Je kunt wel een hoogtekaart importeren als je een nieuw spel begint.

- Zelfde verhaal als bij vraag 2: Je grafische instellingen staan waarschijnlijk heel laag, waardoor ie een heleboel details weglaat.

#3 Fienx

Fienx

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 505 posts

Posted 23 December 2007 - 03:37 PM

Oke, merci ;D
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users