Jump to content

Photo

Introfilmpje buurt

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 01 January 2008 - 11:15 AM

Ha iedereen!
Ik had even een vraagje.
Op het hoofdmenu bij de Sims 2 (waar je uit een buurt kan kiezen om te spelen) zie je bij de buurten die al bestonden een filmpje staan. En bij mijn buurt (Hardenberg) is alleen maar een duffe foto. Hoe kan ik daar een filmpje plaatsen?
GreetZ Chariot

Posted Image
Posted Image

#2 Loek93

Loek93

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 300 posts

Posted 01 January 2008 - 11:51 AM

Ik weet niet hoe je er een filmpje in moet zetten, maar als je er iets anders in wil dan kun je naar>mijn documenten - EA games - de sims 2 - neighborhoods - N004 - N004_neighborhood< en daar kun je iets anders in zetten

#3 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 01 January 2008 - 12:27 PM

Je kunt in ieder geval zelf een foto van je buurt maken en die in de plaats doen. Dan heb je niet de standaard foto. Ik heb het ook een keer geprobeerd met een filmpje dat ik zelf had gemaakt maar dat werkte geloof ik niet.
Zoals Loek al zei: Je moet naar Mijn Documenten - EA Games - De Sims 2 - Neighborhoods - N004 (tenzij jouw buurt een ander nummer heeft). Dan moet je het bestand 'N004_Neighborhood' een andere naam geven (zet er bijvoorbeeld een cijfer achter). De foto die jij als plaatje wilt bij de buurt moet je dan in dezelfde map zetten en de naam 'N004_Neighborhood' geven. Dan krijg je die foto als afbeelding in de Sims.
Misschien werkt dit ook met filmpjes maar dat weet ik niet zeker. Als je het niet snapt moet je het zeggen. ;)
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#4 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 01 January 2008 - 12:51 PM

Het filmpje van een buurt zit in een zogenaamd '.reia' bestandje in de buurtmap die Loek net aangegeven heeft. Zo heeft buurt 1 bijvoorbeeld 'N001_Neighborhood.reia'. Helaas kan niemand die filmpjes maken, behalve de makers van het spel zelf. Blijkbaar verandert het filmpje ook als je bijvoorbeeld nieuwe huizen in je buurt hebt gezet, maar dat weet ik niet zeker.

Maar je zal het inderdaad moeten doen met het vervangen van die foto.

#5 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 01 January 2008 - 02:09 PM

Owk, bedankt voor reacties ;)
Ik ga het cker even veranderen want die foto die ik nu heb is ronduit bagger :P
En ik probeer ook eventjes filmpjes te doen...
Posted Image

#6 xshannon

xshannon

Member

• Members
  • PipPip
  • 22 posts

Posted 11 July 2009 - 12:55 PM

Bij mij staan er helemaal geen filmpjes alleen duffe foto's bij alle buurten xD

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users