Jump to content

Photo

Plots geen zin meer om te simmen?

• Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 02 January 2008 - 08:10 PM

hebben jullie ook vaak dat als je de sims 2 opstart..dat je er dan opeens geen zin meer in hebt:O ik heb dit vaak...als ik een familie af heb, heb ik meestal al geen zin meer om het huis te bouwen:S best wel vaag:O
Posted Image

#2 Suzan

Suzan

Advanced Member

• Teamleden
  • 2,740 posts

Posted 02 January 2008 - 09:09 PM

Moet je hier een topic voor aanmaken? Kun je beter in slowchat zeggen ofzo. En trouwens ook een beetje een vage titel. :-|
Posted Image

I'll tell you what caused it if you'll handle the effects.

#3 nikkicolle91

nikkicolle91

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 3,884 posts

Posted 02 January 2008 - 09:35 PM

Nee heb ik niet!
"Barney..."
"This isn't Barney. But I hear that guy's awesome. All right. Listen very carefully. You will get your stuff back if you are able to
complete a series of challenges. Number one: put on the suit. Number two: meet me at McClaren's in an hour."
"How will I know who to look for since we've never met?"
"..I look like Barney."

#4 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 02 January 2008 - 09:48 PM

Ik ook niet hoor, sterker nog, vandaag had ik daar zelfs meer zin in.. in het huizen bouwen dus.

@Maarten: Mee eens.
Posted Image

#5 Maarten

Maarten

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 02 January 2008 - 09:50 PM

Dan sluit je het programma af en ga je iets anders doen.
O__o

#6 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 03 January 2008 - 06:26 PM

jeetje, ik hoor iedereen zeiken dat het niet leuk meer is en dit en dat en als ik is een keer een topic aanmaak krijg ik meteen al dat gezeur hier:S
sorry als dat heel er onbeleefd en arrogant klonkXD

En ik bedoel dus met mijn topic(als je goed had gelezen) dat veel mensen hoor zggen dat ze veel zin hebben in de sims 2 te spelen... dan heel ff spelen...en er dan weer geen in in hebben om het spel vervolgens een maand niet te spelen:S wi e heeft hier nog meer last van???
(ik vroeg dus wie er nog meer last van had en niet om mensen die er geen last van hebben en me zoals gewoonlijk weer eens commentaar te geven:S)
Posted Image

#7 Sjilki

Sjilki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,531 posts

Posted 03 January 2008 - 06:45 PM

Titel even veranderd.

K ben best wel teleurgesteld dat jullie dat niet gewoon tegen een mod of admin zeggen en dan maar wat negatieve reacties posten. Zo moeilijk is t echt niet.

K heb dat trouwens ook wel eens gehad, da's t teken dat je t te veel hebt gespeeld. K stop dan gewoon een tijd met sims spelen en een paar maand later is het weer heel leuk om het terug te doen :-P Of je kan jezelf wat nieuwe doelen stellen (bv: niet cheaten, zoveel mogelijk kinderen krijgen, zoveel mogenlijk partners hebben, een sim maken met zo veel mogelijk vijanden, weetikveelwat, als't maar iets anders is dat waar je vaak aan begint...)
Posted Image

#8 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 03 January 2008 - 06:51 PM

Titel even veranderd.

K ben best wel teleurgesteld dat jullie dat niet gewoon tegen een mod of admin zeggen en dan maar wat negatieve reacties posten. Zo moeilijk is t echt niet.

K heb dat trouwens ook wel eens gehad, da's t teken dat je t te veel hebt gespeeld. K stop dan gewoon een tijd met sims spelen en een paar maand later is het weer heel leuk om het terug te doen :-P Of je kan jezelf wat nieuwe doelen stellen (bv: niet cheaten, zoveel mogelijk kinderen krijgen, zoveel mogelijk partners hebben, een sim maken met zo veel mogelijk vijanden, weetikveelwat, als't maar iets anders is dat waar je vaak aan begint...)

jah, goed idee:P wie heeft hier nog meer last van of last van gehad??
deel je ervaringen hierXD ik ga ehm... ff simmen dan maarXD
Posted Image

#9 Sjilki

Sjilki

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,531 posts

Posted 03 January 2008 - 06:55 PM

mijn favoriete scenario was altijd zoveel mogelijk sims vermoorden, maar na een tijdje wordt dat ook saai :-P
Posted Image

#10 Nina

Nina

Advanced Member

• Teamleden
  • 8,196 posts

Posted 03 January 2008 - 06:57 PM

K maak dan altijd een eigen buurt van scratch en dan kijken hoe de kinderen er uit komen te zien na zoveel generaties.
Das echt het leukste :D

Heb alleen geen sims meet op mn computer :3
‘You do not need the bible to justify love, but no better tool has been invented to justify hate.’ - Richard A. Weatherwax

#11 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,280 posts

Posted 03 January 2008 - 06:57 PM

mijn favoriete scenario was altijd zoveel mogelijk sims vermoorden, maar na een tijdje wordt dat ook saai :-P

bwahaha:P ik heb meestal zo rijk mogelijk, of suc6vol mogelijk:P maar dat is saai... iemand nog ideeen????

K maak dan altijd een eigen buurt van scratch en dan kijken hoe de kinderen er uit komen te zien na zoveel generaties.
Das echt het leukste :D

Heb alleen geen sims meet op mn computer :3

:P leuwk kga proberenXD ik heb een leuwk familietje gemaakt maar een deel is niet geinstalleerd:S(huisdieren gewone seizoenen en volgens mij gaan het maken:S en da was het:S de rest moe nog geinstalleerd worden) en dus kunnen ze niet studeren:( of andere speciale leuwke banen doen:S dus da's best jammer en ik kan ze nu nie installeren...lang verhaal:P
Posted Image

#12 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 03 January 2008 - 09:59 PM

Heb zelf tijdje geen Sims gedaan omdat ik zo verslaafd was aan mijn DS, nu ben ik het weer beetje aan het spelen, maar moet ook nog even een leuk doel bedenken...
Posted Image

#13 Maarten

Maarten

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 03 January 2008 - 10:17 PM

En ik bedoel dus met mijn topic(als je goed had gelezen) dat veel mensen hoor zggen dat ze veel zin hebben in de sims 2 te spelen... dan heel ff spelen...en er dan weer geen in in hebben om het spel vervolgens een maand niet te spelen:S wi e heeft hier nog meer last van???

Hier, nu formuleer je de vraag duidelijker. Uit de topic titel en je bericht kon ik alleen maar halen dat je zocht naar 'waarom' je dat had (met 'waarom?' als titel).

Maargoed, ik heb dat dus niet. Ik heb wel dat ik soms periodes heb dat ik het spel niet speel, maar als ik het spel speel, speel ik het wel altijd met veel enthousiasme en zin. Meestal bouw ik een tijdje veel huizen, en dan leef ik weer een tijdje met sims (ik heb ook een aparte buurt waarin ik leef en een aparte buurt waarin ik alleen maar bouw). Omdat ik zo afwissel wordt het nooit echt saai. :)

Sorry trouwens dat ik zo reageerde, maar een topic aanmaken om een reden te vinden voor waarom je plots geen zin meer hebt om te simmen leek mij een beetje onzinnig (kan ook aan mij liggen :roll:). Een topic om daar oplossingen voor te vinden en ervaringen te delen is dan weer wel zinnig natuurlijk. De formulering was voor mij gewoon een beetje onduidelijk.
O__o

#14 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 04 January 2008 - 09:21 AM

Ik vond het leuk om sims2 te spelen toen met die legacys in het begin.. toen zat er een doel in en was je meer betrokken bij het leven van je sims! nu speel ik wel eens.. en dan na 5 simsdagen valt het me op dat ik in herhaling val en dan heb ik geen zin meer. het duurt ook best lang alles...

#15 Maarten

Maarten

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 04 January 2008 - 10:21 AM

Het duurt ook best lang alles...

Vind je? Ik vind juist dat alles te kort duurt. :P Ik gebruik ook nogal vaak levenselixer, anders lukt het me niet zoveel kinderen te krijgen als ik wil dat ze krijgen (een stuk of drie ofzo).
O__o

#16 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 04 January 2008 - 10:30 AM

Bij mij is het ook wel eens dat ik in herhaling val, na bijvoorbeeld dus 5 simdagen. Maar dan ga ik meestal wat anders doen dan de vorige dag, der is genoeg te doen. ;)
Posted Image

#17 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 04 January 2008 - 12:16 PM

maar wat valt er allemaal te doen? ik geloof dat ik kwijt ben wat er allemaal te doen valt! :o

#18 Jolijn

Jolijn

Advanced Member

• Moderators
  • 5,072 posts

Posted 04 January 2008 - 12:20 PM

Joh ik ben nu weer aan het simmen na 8 maanden ofzo :') Maar ik speel heel vaak echt voor de foto's, om dagboeken te maken ofzo, dan blijft het leuk ^^
Hahahahaaa. Posted Image

#19 Maarten

Maarten

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 04 January 2008 - 01:45 PM

maar wat valt er allemaal te doen? ik geloof dat ik kwijt ben wat er allemaal te doen valt! :o

Tsja, vooral gewoon werken en kinderen krijgen en zo door (wat natuurlijk op den duur wel saai wordt), maar wat ik persoonlijk ook erg leuk vind is een eigen zaakje starten en dat generatie op generatie doorgeven, tot het bijvoorbeeld een enorm warenhuis of restaurant wordt. Verder is er eigenlijk ook niet zo heel veel meer te doen, maar voor mij worden die twee eigenlijk nauwelijks saai. Als ze wel saai worden sla ik weer aan het huizen bouwen. :P
Verder heb je dan nog zoveel mogelijk reizen, tuinieren, misschien tophuisdiertrainer worden, maar dat soort dingen doe ik eigenlijk nooit.
O__o

#20 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 04 January 2008 - 01:48 PM

Laat je Sim geld verdienen met groente en fruit verbouwen, vissen, dingen maken en verkopen, honden/katten fokken, een zaak beginnen of gewoon werken.
Ga sparen voor een vakantiehuis, of meerdere huizen.
Streef hun levenswensen na, dus bijv. 10 kinderen krijgen.
Je kan ook nog proberen de wensen na te leven. Of de aspiritaties, bijv. bij de romantische Sim ga je ook op jacht voor zoveel mogelijk liefjes.

Wil je nog meer? :P
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users