Jump to content

Photo

Plots geen zin meer om te simmen?

• Please log in to reply
36 replies to this topic

#21 acsaczy

acsaczy

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4,481 posts

Posted 04 January 2008 - 06:22 PM

maar wat valt er allemaal te doen? ik geloof dat ik kwijt ben wat er allemaal te doen valt! :o

Laat je Sim geld verdienen met groente en fruit verbouwen, vissen, dingen maken en verkopen, honden/katten fokken, een zaak beginnen of gewoon werken.
Ga sparen voor een vakantiehuis, of meerdere huizen.
Streef hun levenswensen na, dus bijv. 10 kinderen krijgen.
Je kan ook nog proberen de wensen na te leven. Of de aspiritaties, bijv. bij de romantische Sim ga je ook op jacht voor zoveel mogelijk liefjes.

Wil je nog meer? :P

ehh ja meer graag :)

#22 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 04 January 2008 - 07:16 PM

Vandaag had ik ineens heel erge zin om met Sims 2 Huisdieren iets te gaan doen, dus maar een puppy geadopteerd. En hem Ellis genoemt. :P

En een papegaai, en een hamster/cavia/womrat-geval. Ohja, en ik wou de pinguïn, maar ik was vergeten dat je die niet als huisdier kon nemen.
En aan het einde van de winter lag er bij mij pas sneeuw. :P Een keer had ik zelfs midden in de lente sneeuw. :P
Posted Image

#23 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 04 January 2008 - 08:02 PM

maar wat valt er allemaal te doen? ik geloof dat ik kwijt ben wat er allemaal te doen valt! :o

Laat je Sim geld verdienen met groente en fruit verbouwen, vissen, dingen maken en verkopen, honden/katten fokken, een zaak beginnen of gewoon werken.
Ga sparen voor een vakantiehuis, of meerdere huizen.
Streef hun levenswensen na, dus bijv. 10 kinderen krijgen.
Je kan ook nog proberen de wensen na te leven. Of de aspiritaties, bijv. bij de romantische Sim ga je ook op jacht voor zoveel mogelijk liefjes.

Wil je nog meer? :P

ehh ja meer graag :)

Je kan proberen zo'n freak Sim te maken, door een Sim zwanger te laten worden van een alien, en dat kind wat eruit komt te laten buiten door een vampier, weerwolf, plantsim laten worden en dood laten gaan en laten herijzen als zombie.
Verder kan je proberen een huis te krijgen met een alien, zombie, weerwolf, robot, bigfoot, plantsim en een vampier erin.
Met een familie uiteindelijk alle wensbeloningen hebben is ook wel een uitdaging.
Posted Image

#24 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 04 January 2008 - 08:22 PM

Ik heb het best vaak dat ik geen zin meer heb om te simmen.. Dan speel ik het een paar weken niet meer en dan heb ik ook ineens heel erg zin om weer te simmen...

Ik speel eigenlijk nooit zonder 'doel', want dan vind ik het altijd saai worden. Ik ben nu bezig met een verhaal en als ik daar niet mee bezig ben, ben ik een Legacy aan het doen. Ik ga binnekort beginnen met de Apocalypse challenge (van legacychallenge.com), lijkt me wel weer een leuke uitdaging:).
#It's something unpredictable,
but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.#

#25 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,287 posts

Posted 05 January 2008 - 04:20 PM

hey maarten ht is je vergeven hoorXD zit je ook in de pubertijd??:P ik wel daarom reageer ik soms wat heftig:P...
maar als jullie wat leuke doelen hebben schrijf ze dan op aub??? zodat we ons niet gaan vervelen en de sims 2 niet meer leuwk gaan vinden... want waarom ouden we dan nog op sims 2-fansites/forums moeten komen???:o
Posted Image

#26 Jean

Jean

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 5,646 posts

Posted 05 January 2008 - 05:45 PM

Er staan al een aantal dingen hoor.. en je kunt ook op een forum komen voor de gezelligheid. :closedeyes:
Posted Image

#27 Frouwke

Frouwke

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 6,204 posts

Posted 06 January 2008 - 05:45 PM

Ik vind het niet leuk meer omdat ik al mijn downloads kwijt ben, en omdat mijn computer te vol raakt wanneer ik het heb geïnstalleerd; daar word je ook chagrijnig van. :|
"The nice thing about being a celebrity now, is that if you bore the crap out of people, well - you just think it's their fault." - Murdoc Niccals

Posted Image

#28 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 06 January 2008 - 06:39 PM

Je kan uitdagingen ofwel legacy's spelen. Ik weet dat er een aantal op de officiële site(www.desims2.nl) staan ergens. Maar je kan ook even hier een kijkje nemen : Uitdagingen. Of je kan natuurlijk zelf wat verzinnen.

#29 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,287 posts

Posted 18 January 2008 - 04:52 PM

dat ist probleem:P ik weet nix te verzinnen:P
Posted Image

#30 iniej

iniej

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 116 posts

Posted 28 August 2008 - 10:19 AM

Ik heb idd nu dus de familie Elf (van mn verhaal) :D
en nu enkele uitbreidingen geïnstalleerd,
en nu is de pc dus een stuk trager. :(
en dan heb je weinig zin om op alles te wachten.

Maar Ridge (vader) gaat zijn levenswens halen,
Moeder gaat 10 kids krijgen (haar grote wens) :?
En verder komen er veel tweelingen denk ik

heb nu al een paar dagen niet meer gesimt,
omdat ik er gewoon geen zin meer in heb.
Toch maar eens beginnen vandaag denk ik ;)
You belong with me.... [L]

You get it.

#31 SimMeisje

SimMeisje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 247 posts

Posted 20 September 2008 - 09:24 AM

Sims is er leuk en ik krijg 12 oktober sims 2 yeuh! :P Heb het al vaak gespeeld maar met sims 1 had ik vaak dat ik d8: Gedverderrie geen zin in. Dan keek ik gewoon naar mooie plaatjes van sims op het internet en dan had ik weer zin!!
Live Life while you can ♥

Kawaii ♥ :=^-^=:

#32 Fienx

Fienx

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 505 posts

Posted 20 September 2008 - 09:47 AM

ik speel al n paar maanden geen sims meer. Vind t gewoon saai geworden, en alles laadt heel traag. Komt wrs door de vele downloads, en ik heb weinig geduld :-P
Ik start het alleen eens op als ik me verveel en zin heb om n huisje te bouwen.
Posted Image

#33 Wouter

Wouter

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 8,471 posts

Posted 20 September 2008 - 07:03 PM

Ik denk dat de belangrijkste reden waarom ik niet zo vaak Sims speel is door die laadschermen. Alles duurt gewoon veel te lang zo. Gelukkig hebben ze daar bij Sims 3 iets aan gedaan.

#34 Anne

Anne

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 443 posts

Posted 21 September 2008 - 09:32 AM

Ik denk dat de belangrijkste reden waarom ik niet zo vaak Sims speel is door die laadschermen. Alles duurt gewoon veel te lang zo. Gelukkig hebben ze daar bij Sims 3 iets aan gedaan.

Dat is echt de beste verbetering van allemaal! :D
#It's something unpredictable,
but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.#

#35 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,287 posts

Posted 24 September 2008 - 07:30 PM

heey mijn topic omhoog gebumpt.. ik heb de laatste tijd nauwelijks tijd :(
Posted Image

#36 kiekske

kiekske

Newbie

• Members
  • Pip
  • 4 posts

Posted 18 February 2010 - 02:58 PM

ik probeer altijd om een hele famillie met een stamboom te maken maar het is me nog nooit gelukt , meetsal wil ik dan weer met een andere famillie spelen :P

#37 ezzie

ezzie

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,287 posts

Posted 22 February 2010 - 12:47 PM

wow bump :P, was dit topic allang weer vergeten :P sims 3 is erg leuk, vooral omdat wereldavonturen je de mogelijkheid geeft je in nog 3 andere landen je sims te vervelen. :P
Posted Image

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users