Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
BeachBoy

Vragen over Free Time? Stel ze hier!

Recommended Posts

Overgenomen van [url="http://spzone.simparool.nl/artikel/1967.html"]dit nieuwsbericht[/url] van de Zone:

[quote]Eind januari is er een producer tour voor de aankomende uitbreiding Free Time. Simparool zal hier bij zijn. Producer Bim Majekodunmi zal aanwezig zijn om het spel te laten zien.

Waarschijnlijk is er ook een gelegenheid tot het stellen van vragen. Ondanks dat we zelf ook een aantal dingen willen weten, hebben jullie waarschijnlijk ook genoeg vragen om te stellen. Daarom hebben we een topic op het forum geopend waar je je vraag over het aankomende uitbreidingspakket kwijt kan. We zullen dan proberen om deze vragen te stellen.[/quote]

Heb je een vraag over Free Time, stel hem dan in dit topic. We zullen dan proberen om je vraag te stellen :).

- Wat word het nieuwe wezen?

- Komen er ( veel ) nieuwe banen?

- Zijn er ook nieuwe gerechten?

( die laatste denk ik wel dat er is, anders doen ze niet zo 123 een kookwedstrijd erbij enzo :P )

komt er ooit een optie in zodat je huisdieren wel aan wedstrijden mee kunnen doen?

(lijkt me ook een hobby en ik vraag me sowiezo af waarom ze dat er nooit in hebben gestopt.. ja toch?)

[quote name='Simsfan88' post='232523' date='13 Jan 2008, 19:28']Bim :P

TVP, mijn vragen komen in deze post.[/quote]
Wat bedoel je met beide ''afkortingen'' Bim en TVP :P

Hahahaha, Bim is geen afkorting hoor. Hij lacht om de naam van de producer die erbij zal zijn, Bim Majekodunmi. :P

Klopt, Sharon ;).

Oke, even kijken, wat vragen:

- Op enkele screenshots zagen we dat het nu mogelijk is auto's te maken/repareren. In hoeverre (is echt een woord!) is dit mogelijk? Kun je een kapotte auto kopen en deze helemaal opknappen en kun je bijvoorbeeld kiezen om er bepaalde (en meerdere) onderdelen aan te zetten?

- We zien diverse gouden prijzen aan de muren hangen, hoe kun je deze winnen, en kun je wat voorbeelden geven?

- Op een vrij nieuwe screenshot (vt_0027 op SP) zien we een vrouw die kleren aan het naaien is. Zul je hier voor ook echt onderdelen moeten kopen, en kunnen de sims deze als ze klaar zijn aan? Tenminste, als je daar ook kleren mee kunt maken, ik zie nu dat je er (ook) teddyberen mee kunt maken.

- Je sims kunnen nu zo te ziens Spore en My Sims spelen, zijn er nog meer spellen toegevoegd?

- Kun je een kleine hint geven over de volgende expansion pack?

- Kun je een kleine hint geven over De Sims 3?

- Kun je dat ding te download zetten waarmee je monsters maakt in Spore?

Dat waren ze. De laatste 3 zou ik maar niet stellen, en van de andere, kijk maar of er interresante tussen zitten. Alvast veel plezier! :)

De kleren die je naait zijn dat nieuwe modellen of kun je die ook gewoon kopen in de winkel of aantrekken als je je sim maakt? (wat erg stom zou zijn)

Of wat algemener: de meeste spullen die je nu kunt maken, zijn dat nieuwe dingen of kun je die sowiezo al kopen in de catalogus?

[quote name='Simsfan88' post='232566' date='13 Jan 2008, 22:01']- Op enkele screenshots zagen we dat het nu mogelijk is auto's te maken/repareren. In hoeverre (is echt een woord!) is dit mogelijk? Kun je een kapotte auto kopen en deze helemaal opknappen en kun je bijvoorbeeld kiezen om er bepaalde (en meerdere) onderdelen aan te zetten?[/quote]
- En is het mogelijk om in die auto's te rijden als je nachtleven hebt? (en wat als je geen nachtleven hebt?)

Wat vinden jullie van Sims 2 free time?
Is hij het geld waard? Ik wil hem wel kopen maar mijn broer is er nog niet helemaal over uit. wij kopen altijd de sims samen zodat we maar de helft hoeven te betalen. en tenslotte heb ik geen €30,- :P

Sorry voor het dubbelposten

Ik was zo enthousiast dat we hem al hebben gekocht :D
Ik heb er absoluut geen spijt van :) Nu ga ik ook weer vaker de sims 2 spelen

[quote name='Patrick' post='235888' date='12 Mar 2008, 13:35']Hoe kan je aan zon auto sleutelen? Kan m nergens vinden :([/quote]
Ik dacht dat die bij overig stond bij de vaardigheidspullen. Of anders klik je op de verzamelingmap van Vrije Tijd. Zo extreem veel voorwerpen zijn er niet, dus je zult 'm daar wel snel vinden.

Sinds ik VT heb geïnstalleerd kunnen m'n sims geen eten meer maken. Nouja.. Ze kunnen het wel maken, maar als het dan klaar is om opgegeten te worden verdwijnt het. Spoorloos. Is dit gewoon een of andere vervelende bug?

Op thesims2.com kun je samples van de [url="http://thesims2.ea.com/help/index.php?pid=Help"]PRIMAGUIDE[/url] bekijken.
Ik heb gisteren die van VRIJE TIJD doorgenomen (wel in het engels helaas) en er staan best veel handige tips in!
antwoorden op BIJNA al je vragen (aangezien niet de gehele gids erin staat).

die van op reis en seizoenen enz staan er ook bij, die ga ik nu even doornemen ^^

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...