Jump to content

Photo
- - - - -

Spore komt eraan, in het eerste weekend van September

• Please log in to reply
55 replies to this topic

#41 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 29 April 2008 - 03:51 PM

Zullen d`r uitbreidingspaketten komen?
Posted Image

#42 Loek93

Loek93

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 300 posts

Posted 29 April 2008 - 05:13 PM

die zullen er vast wel komen

#43 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 01 May 2008 - 09:41 AM

Is er al iets bekend over de systeemeisen. Ik wil namelijk een nieuwe pc kopen en die moet Spore natuurlijk wel kunnen trekken :P

#44 Chariot

Chariot

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,523 posts

Posted 01 May 2008 - 09:58 AM

Het lijkt me dat als je een goede pc hebt Spore wel kan spelen
Posted Image

#45 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 01 May 2008 - 12:32 PM

Het lijkt me dat als je een goede pc hebt Spore wel kan spelen

Goh

#46 Loek93

Loek93

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 300 posts

Posted 01 May 2008 - 04:11 PM

over de sysyteemeisen heb ik gelezen dat ze ongeveel hetzelfde zijn als de sims 2

#47 Simsfan88

Simsfan88

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8,740 posts

Posted 21 May 2008 - 09:29 AM

http://www.insidegam...ore/videos/7358

Een leuke video over de cell-fase van de wezens in Spore. Ben toch best benieuwd naar dit spel :)
Posted Image Posted Image

#48 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 21 May 2008 - 01:18 PM

Het duurt jammergenoeg nog een tijdje. Kunnen we de hele zomervakantie erp wachten :|
Gelukkig is er altijd nog de Sims om je op uit te leven en natuurlijk die Creator. Ik verwacht er heel veel van :)

#49 Maarten

Maarten

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 21 May 2008 - 05:55 PM

Lol, mij lijkt het nog steeds een supersaai spel. :'D Het heeft een beetje het 'runescape-imago' voor mij.
O__o

#50 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 21 May 2008 - 09:37 PM

Ik ga het denk ik wel spelen, maar dat ik er nu echt om sta te stuiteren tot het uitkomt... dat niet. :)
Posted Image

#51 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 22 May 2008 - 07:34 AM

@Maarten: Je kunt nu nog echt niet zeggen dat het 'supersaai' wordt, want je hebt het nog niet eens kúnnen spelen. Het zou wel een verwachtingspatroon kunnen zijn, maar om nu al meteen te concluderen dat het saai zal zijn is te kort door de bocht.

@Peter: Ik sta in ieder geval meer te 'stuiteren' om Spore dan om appartementen, maar ook dat is nog speculatief.

#52 BeachBoy

BeachBoy

Advanced Member

• Admin - Forumadmin
  • 10,183 posts

Posted 22 May 2008 - 09:16 AM

Wat ik me wel al heel lang afvraag, is hoe de houdbaarheid van deze game is? Ik bedoel, bij SimCity kon je in feite eeuwig doorgaan met het bouwen van een stad, totdat de map vol was. Bij de Sims hetzelfde, je kan eeuwig doorgaan met één familie, door gewoon veel generaties door te spelen. Maar hierbij... als je uiteindelijk in de laatste fase van het spel komt, wat dan? Natuurlijk, dan kun je vast wel eeuwig in die laatste fase blijven zitten, maar dat is natuurlijk ook niet echt leuk.

Vraag me ook af hoe lang het duurt voordat je alle fases gehad hebt. Zou je bijvoorbeeld in 3 uur spelen door alle fases heen zijn, of zou dat echt wel wat langer duren.
Posted Image
"It's not pink. It's lightish red."

#53 Nefje

Nefje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1,785 posts

Posted 22 May 2008 - 10:28 AM

Wat ik me wel al heel lang afvraag, is hoe de houdbaarheid van deze game is? Ik bedoel, bij SimCity kon je in feite eeuwig doorgaan met het bouwen van een stad, totdat de map vol was. Bij de Sims hetzelfde, je kan eeuwig doorgaan met één familie, door gewoon veel generaties door te spelen. Maar hierbij... als je uiteindelijk in de laatste fase van het spel komt, wat dan? Natuurlijk, dan kun je vast wel eeuwig in die laatste fase blijven zitten, maar dat is natuurlijk ook niet echt leuk.

Vraag me ook af hoe lang het duurt voordat je alle fases gehad hebt. Zou je bijvoorbeeld in 3 uur spelen door alle fases heen zijn, of zou dat echt wel wat langer duren.

Maar men geeft wel wat interessante dingen aan zoals hoe lang je gemiddeld bezig bent een fase te spelen:

Tidle pool (oersoep), fase 1: 30 min tot een uur
Creature, fase 2: 2 uur
Tribal, fase 3: 3 uur
Civilization, fase 4: 5 uur
Space, fase 5: Jaren!

Als je van plan bent om elke planeet in het spore universum te veroveren en te bevolken, dan wens ik je veel succes, en ik hoop dat jouw volgende generatie het overneemt.

hoezo? nou... laat ik iets vertaald in het Nederlands quoten: "Er zijn meer dan 500.000 sterrenstelsels te ontdekken, als je er gemiddeld 1 uur over doet om elk van die sterrenstelsels volledig te verkennen, dan ben je zowat 60 jaar daar mee bezig, en dat is er nog van uit gaande dat je het spel continue speelt zonder pauzes te nemen!"

Succes ;)

( klik )

Ik heb er zelf niet zo veel verstand van, maar ik geloof dat die post van Dekdes wel genoeg (juiste) informatie verschaft. :P

#54 Kipputjuh

Kipputjuh

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,025 posts

Posted 22 May 2008 - 12:43 PM

En je kunt weer terug naar eerdere fases of een favoriete fase steeds opnieuw spelen met andere creaties.

en ik hoop dat jouw volgende generatie het overneemt

:woei: Ik zie al echt een opa voor me, die kleinkind even Spore uitlegt :woot:

#55 Peter de Simmer

Peter de Simmer

Advanced Member

• Teamleden
  • 3,506 posts

Posted 22 May 2008 - 12:46 PM

@Peter: Ik sta in ieder geval meer te 'stuiteren' om Spore dan om appartementen, maar ook dat is nog speculatief.

Oh, maar daar stuiter ik ook nog niet zo om haha. Tegen de tijd dat het uitkomt (voor beide trouwens) veranderd dat wel. :)
Posted Image

#56 Maarten

Maarten

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 2,093 posts

Posted 22 May 2008 - 03:38 PM

@Maarten: Je kunt nu nog echt niet zeggen dat het 'supersaai' wordt, want je hebt het nog niet eens kúnnen spelen. Het zou wel een verwachtingspatroon kunnen zijn, maar om nu al meteen te concluderen dat het saai zal zijn is te kort door de bocht.

Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat door de indrukken die ik tot nu toe gekregen heb, me het een saai spel lijkt; conclusies trek ik nog lang niet. Tegen de tijd dat het uitkomt zal ik me een betere mening kunnen vormen. ;)
O__o

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users