Simsfan88 0 Report post Posted February 27, 2008 [quote name='Nefje' post='235055' date='26 Feb 2008, 21:41'][img]http://i189.photobucket.com/albums/z117/Nefje_/Vrije_tijd/snapshot_b2e37e4a_94d0a608.jpg[/img][/quote] Die rechter heeft wat weg van Gordon Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted February 27, 2008 Gordon? Share this post Link to post Share on other sites
nikkicolle91 0 Report post Posted February 27, 2008 IK HEB HEM IK HEB HEM. Share this post Link to post Share on other sites
Jolijn 1 Report post Posted February 27, 2008 Damn waarom loop ik zo achter Share this post Link to post Share on other sites
Nefje 3 Report post Posted February 27, 2008 Schat, dat is Adam Gontier. Hij staat in de top 20 meest sexy Canadese artiesten. Hoe durf je hem te vergelijken met een of andere irritante flikker? Share this post Link to post Share on other sites
Saar 0 Report post Posted February 28, 2008 ik heb nog niks van dynabyte gehoord normaal hadden ze me allang gebelt weird. Share this post Link to post Share on other sites
bloemje 0 Report post Posted February 28, 2008 nou ik vind hem niet extreem bijzonder ofzo? :'D Share this post Link to post Share on other sites
Kipputjuh 0 Report post Posted February 28, 2008 Hè hè, na 5 winkels doorgeploegd te hebben en oneindig lang in de rij heb gestaan om te vragen of ze het spel hadden (FRS Dixons V&D) hadden ze het bij Intertoys Ga zometeen maar eens ff installeren Share this post Link to post Share on other sites
nikkicolle91 0 Report post Posted February 28, 2008 YYEEAAA krijgen we ook een bug topic? Share this post Link to post Share on other sites
Saar 0 Report post Posted March 1, 2008 Ik had hem paar maanden terug bij Dynabyte besteld en normaal bellen ze altijd zodra ze hem binnen hebben, maar tot heden heb ik nog steeds niks gehoord iemand anders zelfde probleem? Share this post Link to post Share on other sites
Nefje 3 Report post Posted March 1, 2008 Vergeten te bellen? Bij zouden ze ook bellen, niet gebeurd terwijl ze 'm al wel hadden. Share this post Link to post Share on other sites
Wouter 0 Report post Posted March 2, 2008 Goed, ik heb VT nu dus ook. Ik wist dat er hints over Sims 3 er in zouden zitten, maar niet dat die hints net zo subtiel waren als een olifant die spontaan uit de lucht komt vallen. Ze hadden net zo goed een groot flitsend bord met 'DIT IS EEN HINT VOOR SIMS 3' kunnen neerzetten, dan was het nog net iets duidelijker geweest. In ieder geval, het zou me niet verbazen als Sims 3 eens dezer dagen aangekondigd zou worden. Aan de andere kant zou het me ook niets verbazen als ze de aankondiging nog een maandje of vijf uitstellen en dat ze het bestaan van Sims 3 hevig zullen ontkennen, ondanks de 'stille hints' in VT. Die truc haalden ze ook uit met S2: Huisdieren... Share this post Link to post Share on other sites
BeachBoy 2 Report post Posted March 2, 2008 Zitten er nog meer hints in dan, dan dat we al wisten (die PC game en dat schilderij) ? Share this post Link to post Share on other sites
Nefje 3 Report post Posted March 2, 2008 [quote name='Wouter' post='235353' date='2 Mar 2008, 17:47']Goed, ik heb VT nu dus ook. Ik wist dat er hints over Sims 3 er in zouden zitten, maar niet dat die hints net zo subtiel waren als een olifant die spontaan uit de lucht komt vallen. Ze hadden net zo goed een groot flitsend bord met 'DIT IS EEN HINT VOOR SIMS 3' kunnen neerzetten, dan was het nog net iets duidelijker geweest.[/quote] Idd, had het ook wat anders verwacht. Werd er een beetje té dik boven op gelegd. x"D Share this post Link to post Share on other sites
Wouter 0 Report post Posted March 2, 2008 [quote name='BeachBoy' post='235354' date='2 Mar 2008, 17:53']Zitten er nog meer hints in dan, dan dat we al wisten (die PC game en dat schilderij) ?[/quote] Nee, maar ik heb het vooral op de manier waarop ze die hints in het spel hebben gezet. Share this post Link to post Share on other sites
Peter de Simmer 1 Report post Posted March 2, 2008 Ja, iedere Sim die net een kavel heeft krijgt een doos met die computer erin, en oh-oh-oh wat kun je daar toch op spelen. Share this post Link to post Share on other sites
LONGdress 0 Report post Posted March 8, 2008 Ik heb 'm en ga 'm dadelijk installeren Share this post Link to post Share on other sites
BOE 0 Report post Posted March 9, 2008 IK heb hem al een tijdje Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted March 11, 2008 Ik heb hem en snap er werkelijk niets van :s ik vind hem net zo irritant als Gaan Het Maken. Mis ik iets??? (behalve de handleiding) Share this post Link to post Share on other sites
-Elke- 0 Report post Posted March 11, 2008 Ik heb hem Gisteren hebben we hem gekocht @acsaczy: wat snap je er dan niet aan?? Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted March 11, 2008 [quote name='-Elke-' post='235856' date='11 Mar 2008, 20:23']Ik heb hem Gisteren hebben we hem gekocht @acsaczy: wat snap je er dan niet aan??[/quote] alles wenspunten welke objecten beiinvloeden wat? hoe weet je voor welke hobby jouw sim gemaakt is? wat kun je met de optie vogels bekijken en insecten verzamelen? wat kun je met de nieuwe mogelijkheden op de pc: helpen die ook aan wenspunten of aan de balkjes volmaken? ik kan niks aan elkaar linken.. ik snap het niet. ik heb het gevoel dat ik alles door elkaar haal. is er iemand die misschien de tips en info enzo uit de handleiding voor mij hier op een rij kan zetten, en anders mij hiermee kan helpen door erop te antwoorden? Share this post Link to post Share on other sites
miramar 0 Report post Posted March 13, 2008 je kunt nu 2 wenzen hebben en met die 2e kun je ook punten inruilen net zoals de punten bij gaan het maken kun je ze inruilen vogels bestuderen moet je buiten doen klik op jezelf en je begint te kijken insecten kun je sparen je kunt daar een speciale box voor kopen en hoe meer levels je hebt hoe meer insecten je kunt vinden die box kun je neerleggen of ophangen en ook bekijken hobby uitvinden : alle hobby's uitproberen je ziet al vrij snel of je de goeie hebt want dan wordt die wit en als je alles vol hebt gaat je sim gloeien zodra hij met zijn hobby bezig is ik hoop dat ik zo genoeg antwoorden gegeven heb tips: buiten kun je de natuur gaan beginnen door vogels kijken of insecten te verzamelen maar ook je groentetuin techniek ga aan een auto werken of de douche knutselen ga pannelappen maken of borden boeken lezen voor literatuur ga films kijken voor films muziek en dans zet de radio aan en ga dansen of bespeel een instrument sport basketbal of voetbal fitness of conditie ga op de hometrainer wetenschap kijk door de telescoop spelletjes videogames of zelfs op de computer eten ga lekker koken of lezen over koken Share this post Link to post Share on other sites
acsaczy 0 Report post Posted March 13, 2008 [quote name='miramar' post='236004' date='13 Mar 2008, 09:35']je kunt nu 2 wenzen hebben en met die 2e kun je ook punten inruilen net zoals de punten bij gaan het maken kun je ze inruilen vogels bestuderen moet je buiten doen klik op jezelf en je begint te kijken insecten kun je sparen je kunt daar een speciale box voor kopen en hoe meer levels je hebt hoe meer insecten je kunt vinden die box kun je neerleggen of ophangen en ook bekijken hobby uitvinden : alle hobby's uitproberen je ziet al vrij snel of je de goeie hebt want dan wordt die wit en als je alles vol hebt gaat je sim gloeien zodra hij met zijn hobby bezig is ik hoop dat ik zo genoeg antwoorden gegeven heb tips: buiten kun je de natuur gaan beginnen door vogels kijken of insecten te verzamelen maar ook je groentetuin techniek ga aan een auto werken of de douche knutselen ga pannelappen maken of borden boeken lezen voor literatuur ga films kijken voor films muziek en dans zet de radio aan en ga dansen of bespeel een instrument sport basketbal of voetbal fitness of conditie ga op de hometrainer wetenschap kijk door de telescoop spelletjes videogames of zelfs op de computer eten ga lekker koken of lezen over koken[/quote] heyyy dank je wel! echt!! nog 1tje: hoe verdien je wenspunten? en zodra je iets probeert om te kijken of het JOUW ding is.. licht het dan meteen op de hobby balk? Share this post Link to post Share on other sites
Simsfan88 0 Report post Posted November 21, 2008 Ik heb hem! Share this post Link to post Share on other sites
RainbowFlying 0 Report post Posted November 21, 2008 Ik heb hem (al een tijdje xD) Share this post Link to post Share on other sites