Jump to content
Simparool Forums
Sign in to follow this  
ricardo bel

nieuwe wezen

Recommended Posts

Geest in de fles. Ik heb in een ander topic screens van hem gepost. Dus als je 'm wilt zien, kan je daarin kijken.

Plaatjes staan er nu wel, was er een *paar* vergeten. :P

Iig:

[img]http://i189.photobucket.com/albums/z117/Nefje_/Vrije_tijd/snapshot_b2e37e4a_34d34625.jpg[/img]

Je krijgt de lamp waar hij inzit als je de primaire meter voor een groot deel gevuld hebt en je sim veel enthousiasme heeft voor hobby's.

Jammer dat dit het nieuwe wezen is. Je kunt dit niet zelf worden, dus telt het voor mij niet mee. Maar die geest is wel grappig in ieder geval. Al zijn die wenspunten vaak niet zichtbaar.

Vampier en plantsims gaan niet samen. Het gedeelte plantsim wilde overdag zichzelf opladen en dan vloog ie zowat in de fik omdat de vampier in die sim niet tegen het zonlicht kon. En hij wilde niet in die kist, omdat ie dus nooit moe was. Ik heb toen maar gecheat tot 's avonds zodat ie een drankje in kon nemen. :D

en hoe zit het met zo'n robot?

Ik zie nooit een vampier in mijn buurten lopen... robot ook nog nooit gezien en nog nooit een plant sim gehad terwijl ik toch mijn sim veel in de tuin laat werken (met alleen grond meer niet)

Is dit een bug dat ik al die wezens niet zie of doe ik iets verkeerds?

[quote name='Patjuh' post='236527' date='21 Mar 2008, 12:07']en hoe zit het met zo'n robot?

Ik zie nooit een vampier in mijn buurten lopen... robot ook nog nooit gezien en nog nooit een plant sim gehad terwijl ik toch mijn sim veel in de tuin laat werken (met alleen grond meer niet)

Is dit een bug dat ik al die wezens niet zie of doe ik iets verkeerds?[/quote]
Vampier: nachtleven.
Ze zijn meestal 's nachts te vinden op openbare kavels in de stadsbuurt. Er zijn 2 hoofdvampieren. Als je sim daardoor gebeten is, wordt je sim ook een vampier.

Servo/robot: Gaan het maken
Deze robot kan je maken als je een gouden badge hebt voor robot maken.

Beide wezens kan je dacht ik cheaten.

Voor een plantsim moet je je sim veel planten laten besproeien. Dit kan heel lang duren of kort. Het is een beetje mazzel/pech hebben. Met cheaten kan je het versnellen.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...